Ir iespēja sataisīt 10 kontus kādā star alliance programmā, kur lidošanas klase ir O un lielākoties tā dod 100% jūdzes. Pirmos 3kontus sataisīju SAS Eurobonus un katrā kontā ir ienākušas 13600jūdzes. Žēl ka viņi to jauno family account vēl nav izveidojuši un līdz ar to nesanāk salinkot jūdzes kopā.
JA kādam ir ideja kādā citā programmā kur izdevīgi varētu salikt jūdzes un tās vēlāk atprečot, tad būšu pateicīgs par info.
Pagaidām tas Eurobonus liekās sakarīgāks, jo ik pa laikam SAS visādas akcijas sataisa uz ASV, Āziju un Svalbarda.
Par nelielu jūdžu daudzumu StarAlliance kaut ko jēdzīgu dabūt manuprāt var tikai no Eurobonus.
(Teorētiski arī no Miles & More http://www.meilenschnaeppchen.de, bet tur salīdzinoši augsti nodokļi.)
Ja sāk operēt ar ģimenes kontiem, tad vairāk iespēju paveras. Mēs Tev jau kaut kad stāstījām, kādās *A programmās var taisīt ģimenes kontus.
Turkish O klase, vai ne? http://wheretocredit.com/tk/o
Jā O klase. Šo linku jau paskatijos. Neesmu iedziļinājies, kur bez Eurobonus vēl varētu būt laba atprečošana ar mazām piemaksām.
Ja būtu par nieku vairāk jūdžu, United varētu būt viena opcija, tur par 15k var dabūt vienvirziena lidojumu Eiropā. Eiropa viņu izpratnē ir liela, var par tām jūdzēm aizlidot piemēram no Rīgas uz Azoru salām (PDL), piemaksājot tikai lidostu nodokļus — 30-50 EUR vienā virzienā. Ļoti viltīgi plānojot, var arī šajā lidojumā pa ceļam apmeklēt 3 citas Eiropas pilsētas — katrā uzturoties max 24 stundas, tad tas skaitās garš savienojums.
Ar iepriekšminētajiem Miles & More īpašajiem piedāvājumiem var par 15k jūdzēm dabūt turpatpakaļ lidojumu Eiropā. Nodokļos patiesībā nav tik traki, 60-100 EUR. (Lētākais gals, ja izvēlas lidot ar LOT.)
Vēl Miles & More is FlySmart piedāvājums — lidojot pēdējā brīdī (tuvāko 2 nedēļu laikā), lidojums turpatpakaļ Eiropā maksā 20k jūdzes. Var piemēram uz šodienu 13:55 norezervēt lidojumu Rīga-Lisabona, atpakaļ teiksim pēc nedēļas. Nodokļos ~90 EUR. Standartā šāds lidojums turpatpakaļ Eiropā maksā 35k M&M jūdzes.
Piemirsu tādu variantu — United Mileage Plus: vienvirziena lidojums ASV (ieskaitot Aļasku, bet uz turieni kaut kā neatrodu tik lēti) un Kanādā par 12,5k jūdzēm. Īsiem pārlidojumiem nav izdevīgi, bet var piemēram lidot Maiami — Vaithorsa (YXY, Kanāda), būs kādi 6000 km.
United programma neļauj saņemt jūdzes, ja konts ir uztaisīts pēc lidojuma. Agrāk tā nebija.
SAS ļāva tikai 30dienas pēc lidojuma izveidotiem kontiem ieskaitīt jūdzes. Vēlāk taisītiem neļāva.
Netaisīju jaunu tēmu, jo nosaukums atbilst Bet jautājums par LOT un X klasi, apskatījos wheretocredit un viss rādās pa nullēm. Tā tiešām ir, ka šāds lidojums vispār nepelna jūdzes?
Netaisīju jaunu tēmu, jo nosaukums atbilst Bet jautājums par LOT un X klasi, apskatījos wheretocredit un viss rādās pa nullēm. Tā tiešām ir, ka šāds lidojums vispār nepelna jūdzes?
Tas ir iespējams.
Piemēram, AirFrance O klasei arī ir šādi paši noteikumi, un praksē pārbaudīts, ka tieši tā arī notiek - lidojums ierakstās kontā ar nopelnītām 0 jūdzēm.
Netaisīju jaunu tēmu, jo nosaukums atbilst Bet jautājums par LOT un X klasi, apskatījos wheretocredit un viss rādās pa nullēm. Tā tiešām ir, ka šāds lidojums vispār nepelna jūdzes?
X ir Star Alliance bonusa biļešu klase (ekonomiskā klase; O — pirmā, I — biznesa), ar bonusa biļetēm nepelna jaunas jūdzes… Ja vien LOT kaut ko nav fundamentāli samainījuši ar klasēm, neatrodu tādu informāciju.
Skaidrs, tas izskaidro kāpēc tā. Biļeti nepirku pati, bet darbs, acīmredzot, punktu krājumi izmantoti
Sveiki, vēlos pievienoties kādai no Star Alliance lojalitātes programmām. Pagaidām ir nopirkts lidojums ar Tap Portugal augustam: BRU - LIS - FNC ekonomiskajā U klasē un atpakaļ tas pats ekonomiskajā K klasē. Skaidrs, ka nekāds dižais ieguvums nebūs, bet zaudējumi ar nē. Kuru programmu izvēlēties? Būtu labi ja būtu iespēja ģimenes kontam, lidojumi nav paredzēti pārāk bieži, gadā varētu būt viens starpkontinentālais un 1 - 3 pa Eiropu ar ģimeni. Mītnes vieta Beļģija, ja tam ir nozīme. Pagaidām esmu apskatījusi MileagePlus no United, izskatās ka par šo lidojumu viņi dod visvairāk tas ir 50% kamēr EuroBonus 25% un Miles&More 125 jūdzes, kas laikam ir vēl mazāk? Īsti vēl neesmu apguvusi kā noskaidrot cik jūdzes par kādu lidojumu var nopelnīt, dažām aviokompānijām manīju kalkulatorus, bet piemēram United jārēķina pēc Flight distance, tad to laikam jāmeklē citur?
Apskaties wheretocredit.com un paklikšķini, ar ko visbiežāk lido.
Es personīgi gadiem jau lietoju Eurobonus, vienubrīd bija arī ģimenes konts, bet diemžēl vairs nav. Viņiem labi tas, ka nav degvielas piemaksas. Bet ja dzīvo Belģijā, nezinu cik tad izdevīgi sanāk, jo Baltijas valstis laikam vai tik nebija mazākā zonā.
Miles & More neieteiktu krāt, tur ir milzīgas piemaksas, ja izmantosi biļetēm.
Labs kalkulators visām aviosabiedrībām un programmām reizē ir http://www.wheretocredit.com. (Linca jau norādīja.)
Mileage Plus ir laba izvēle no tērēšanas viedokļa (nav degvielas piemaksu bonusa biļetēm). No pelnīšanas viedokļa arī OK. Bet nav ģimenes kontu.
Ģimenes konti bija Eurobonus, bet pagājušogad izslēdza ar solījumu, ka 2016. gada beigās būs jauna, uzlabota ģimenes kontu programma. Vēl gaidam…
Vēl ģimenes konti ir Egyptair, bet tā diezgan primitīva programma, iesācējam neieteiktu.
Miles & More manuprāt der tikai tiem, kas tērē virs 20 000 EUR gadā un pērk biznesa / pirmās klases biļetes no Lufthansas grupas aviosabiedrībām.
Paldies par atbildēm un wheretocredit.com, noderīga, ērta un pārskatāma lapa, manuprāt, iederētos arī pie noderīgajām saitēm. Piereģistrējos EuroBonus un tiku arī pie 800 punktiem paskatoties video un atbildot uz vienkāršiem jautājumiem. Par Madeiras lidojumu gan sanāks uz pusi mazāk punkti kā pie citiem, bet kopumā izskatās pie maziem punktu apgrozījumiem visnoderīgākais variants.
Man tāds vispārīgs jautājums par Star Alliance jūdžu tērēšanu. Vai ir kāda programma, kurā par jūdzēm iespējams dabūt arī codeshare lidojumus? Piemēram, ja BT izpildītais lidojums RIX-VIE kā codeshare ir OS7028, vai kādā programmā iespējams to iegūt kā OS lidojumu? Cik saprotu, visticamāk nē, jo visās atrunāts, ka lidojumiem jābūt Star Alliance aviokompāniju izpildītiem, bet varbūt es kļūdos?
(Piemēram, turkiem noteikumi ir vietām diezgan samudžināti un pat pretrunīgi; ja visu, kas tur rakstīts, uztver ļoti burtiski, varētu padomāt, ka ir gadījumi, kad drīkst būt codeshare, lai gan droši vien tā nav.)
Un vēl viens jautājums. Turkiem programmas noteikumos interesanti ierakstīts:
Kādam ir ideja, uz ko tēmēta piezīme iekavās (with regard to flight data), kādas darbības bijušas tai par iemeslu?
codeshare gan nav nekādu iespēju iegūt par star alliance jūdzēm. par laimi star alliance ir diezgan pārstāvēts Rīgā, lai tam tiktu pāri.
Un vēl viens jautājums. Turkiem programmas noteikumos interesanti ierakstīts:
Kādam ir ideja, uz ko tēmēta piezīme iekavās (with regard to flight data), kādas darbības bijušas tai par iemeslu?
Varbūt kāds pats fotošopā uzcepis iekāpšanas kartes un mēģinājais uz tā pamata dabūt Turkish jūdzes.
codeshare gan nav nekādu iespēju iegūt par star alliance jūdzēm. par laimi star alliance ir diezgan pārstāvēts Rīgā, lai tam tiktu pāri.
Nav tik traki Rīgā Bet būtu bijis forši, ja varētu, īpaši jau kādos eksotiskākos pasaules nostūros.
Varbūt kāds pats fotošopā uzcepis iekāpšanas kartes un mēģinājis uz tā pamata dabūt Turkish jūdzes.
Mjā, laikam jau tas uzrakstīts sakarā ar jūdžu iegūšanu, nevis kaut kādu īpaši viltīgu tērēšanu.
Kāds krāj LifeMiles jūdzes? Lasu, tai programmā visādus interesantus gājienus esot varēts izspēlēt
Pirms 2—4 gadiem…
Lufthansai un pārējai zvaigžņotajai aliansei pavasarī mainās jūdžu aprēķins. Izskatās saprotamāk un vienkāršāk nekā līdz šim. Tiesa, ar viņiem pēdējais lidojums uz ATH galīgi nebija 500EUR (drīzāk ap 300-350), bet iedeva 2k punktus.
Dear Mr Budzis,
Lufthansa, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Eurowings and SWISS are introducing a revenue-based system for the calculation of award miles for flight bookings. For flights booked from 12 March 2018 onwards, the fare will form the new basis for the calculation.
For you, as a Miles & More member, this will mean: fare (ticket price + surcharges levied by the Miles & More partner airline¹) x 4 = number of award miles earned. For example, if you have paid a fare of 500 euros, this amount will be multiplied by 4. So you will receive 2,000 award miles for your flight.
Should you achieve frequent flyer status at some point in the future, you will also receive an Executive Bonus. This is worth 50% on flights operated by Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, United Airlines, Air Canada, LOT Polish Airlines, Croatia Airlines, Adria Airlines and Air Dolomiti, and 25% on flights operated by Eurowings, Brussels Airlines and all other Miles & More partner airlines¹.
Please note: the new system does not apply to status, select and HON Circle miles. These will continue to be awarded in the usual way in accordance with the present system.
By making this change now our intention is to ensure the long-term future of award miles’ allocation. This new system will also help us to avoid having to make further adjustments to the way award miles are allocated in the future.
Is there something you are still unsure about? Further details, a complete explanation and all the relevant information have already been prepared for you. Find out all you need to know now at: miles-and-more.com/mileage-allocation
Kind regards,
Your Lufthansa
Interesanta attīstība lojalitātes programmas sakarā ar SQ par lojalitātes programmas veidošanu pēc kriptovalūtu struktūras.
Mēģināšu šitajā tēmā prasīt Bija lidojums ar Lufthansu MEX - FRA - MIL, reāli nolidoju tikai pirmo posmu MEX - FRA. Diemžēl e-ticketa nav un lidojuma klasi nezinu. Eurobonus jūdzes neieskaitīja ar pamatojumu, ka nepienākas un punkts. Ja nepiekrītot, tad es varot sūtīt e-ticketu viņiem (kura man nav). Interesanti, man ir vērts meklēt to e-ticketu un booking class, jeb šoreiz ir atteikts, tāpēc, ka hidden-city bija?
Hidden city neko nemaina nolidotajā posmā, par to pienākas jūdzes, ne tāpēc atsaka.
Ir vērts sameklēt rezervācijas klasi un e-biļeti, lai saprastu, kas tur īsti bija.
Iespējams Eurobonus atteikums bija izsmeļošāks kā Tu mums stāsti.
Iespējams Eurobonus atteikums bija izsmeļošāks kā Tu mums stāsti.
Nu ne visai izsmeļošāks Viņi pat nepapūlas vārdu please uzrakstīt pilnā vārdā
We regret that we are unable to retroactively register points for our partner flight number/s.
Our partner has confirmed that LH 499 20180327 MEXFRA is not valid for accrual of EuroBonus points.
If you disagree with this decision pls send in copy of flight ticket or e-ticket receipt. to our Retro Department, ebretro [at] sas [dot] se , together with this reply.
Ticketnumber/Flightnumber/
Points are credited to your account according to the rules specified in the EuroBonus Membership Conditions.
For more information about EuroBonus please visit our website
This is a system generated mail
Es esmu šādā gadījumā rakstījusi atpakaļ un teikusi, ka lai pārskata. Ieskaitīja.
Lastminute mani atšuva, Lufthansa arī, bet no Lufthansas izdevās noskaidrot, ka viņuprāt biļeti ir izdevusi AirCanada un atradu mājas lapā opciju pieprasīt kopiju. Šie gan 5 darba dienas izskatīšot, bet varu arī pagaidīt.
Mēģinu aizpildīt retroclaim par Condor lidojumu iekš Miles & More, un sūta uz PDF formu: https://www.miles-and-more.com/mediapool/pdf/23/media_417873623.pdf
Vai tiešām vienīgais veids ir nosūtīt pa pastu? Liekas diezgan overkill 500 jūdžu dēļ tērēties pastmarkai. Varbūt kāds zina epasta adresi, uz kurieni šo formu var nosūtīt tā vietā?
Es mēģinātu standarta customer [dot] relations [at] lufthansa [dot] com un tad jau viņi ziņos, kas nav pareizi.