SAS un OTA

9 atbildes [Pēdējā ziņa]
Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4537
Manīts: pirms 4 st

Pēc mēneša ir nesavienoti lidojumi:

RIX-ARN un ARN-MUC-SFO  sākotnējais SAS agrais rīta lidojums ir atcelts un vietā iedots 3h30 vēlāks lidojums. Līdz ar ko starp nesavienotiem reisiem ir 1h10 kas dod ap 30min lai paspētu izņemt somas un vēl nodotu nākamajā reisā. Prasu lai pārliek uz agro BT reisu, bet šie tipa nevarot, jo pirkts no OTA  (lol travel).
Lol travel neatbild.

Ko iesakāt darīt? Aizbraukt uz RIX un pie SAS pārstāvjiem mēģināt sakārtot šo lietu?
Pēc regulas viņi mani ir laicīgi brīdinājuši bet vietā piedāvā nelīdzvērtīgu lidojumu - ielidot ARN 3h30 vēlāk. Kā sanāk šeit ir pamats regulas iesaistei un   250EUR/pers?
Iespējams ir jāpērk BT rīta reiss un tad SAS japiestāda idevumi. Pagaidām BT reiss maksā 135EUR

BigBigT
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/10/2015
Ziņas: 441
Manīts: pirms 28 ned

pēc mēneša. Tev nekas nepienākas

trakulis
Lietotāja trakulis attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/10/2011
Ziņas: 1981
Manīts: pirms 4 gadi
Kur: RIX

Ko nozīmē nepienākas? Pienākas nogādāšana galapunktā pēc iespējas agrāk (nevis vēlāk). Kompensācija nepienākas.

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4537
Manīts: pirms 4 st

Skatos ka zdem CANCELLATION punkta ir divi šādi punkti:

(ii) they are informed of the cancellation between two
weeks and seven days before the scheduled time of
departure and are offered re-routing, allowing them to
depart no more than two hours before the scheduled
time of departure and to reach their final destination
less than four hours after the scheduled time of arrival;
or
(iii) they are informed of the cancellation less than seven
days before the scheduled time of departure and are
offered re-routing, allowing them to depart no more
than one hour before the scheduled time of departure
and to reach their final destination less

 

Viens pasaka ka jānogādā četru stundu laikā galamērķī lai nebūtu jāmaksā un otrs punkts nosaka ka jānogādā ne vairāk kā 2h laikā lai nebūtu jāmaksā kompensācija. Manam īsajam lidojumam līdz 1500km varētu būt, tas ka ne vēlāk kā 2h laikā jānogādā.

Jeb arī tas ir domāts, ka ja paziņo vairāk kā 2as nedēļas pirms reisa tad drīkst nogādāt ne vēlāk kā 4h kā paredzēts un ja paziņo nedēļu pirms lidojuma, tad laiks sarūk lkīdz ne vairāk pa 2h?!

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15309
Manīts: pirms 50 min
Kur:

Uz Tevi taču neattiecas neviens no citētajiem punktiem - pirmais attiecas, ja paziņo no vienas līdz divām nedēļām, un otrais - ja paziņo mazāk par nedēļu. Tev paziņoja vairāk par divām nedēļām iepriekš. 

Un tas citētais regulas punkts runā par izņēmumiem, kad var nemaksāt kompensāciju; ja paziņots >2 nedēļas iepriekš, tad kompensācija nav jāmaksā. 

Tev pienākas tikai ''re-routing, under comparable transport conditions, to their final destination at the earliest opportunity''.

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4537
Manīts: pirms 4 st

Kompensācija man pat nebūtu vajadzīga, bet lai laicīgi nogādā galamēŗķī nevis 3h30vēlāk kā paredzēts.
Netieku gudrs kāds ir h slieksnis cik vēlāk drīkst nogādāt.

8punkts nosaka:

Cool re-routing, under comparable transport conditions, to their
final destination at the earliest opportunity; or
(c) re-routing, under comparable transport conditions, to their
final destination at a later date at the passenger's convenience,
subject to availability of seats.

Pagaidām lidojums 3h30 vēlāk galīgi nav "comparable transport conditions"

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15309
Manīts: pirms 50 min
Kur:

Regula tikai saka par ''earliest opportunity'', neko vairāk neprecizējot šim gadījumam. Ja kāds vēl atceras, man savulaik Vueling pārcēla mājupceļu par 3 dienām vēlāk, sakot, ka tas ir OK, un sakot, ka viesnīcu neapmaksās. Spāņu PTAC teica, ka tas ir OK.

Parasti aviokompānijas bez problēmām pārceļ uz SAVIEM reisiem agrāk vai vēlāk pēc pasažiera vēlmēm (man Vueling gadījumā bija palicis tika viens lidojums nedēļā, tāpēc tā), bet šajā situācijā visu sarežģī pirkšana no OTAs, un aviokompānijas nevēlēšanās pašai šo jautājumu risināt. Domāju, ka tā tiešām ir nevēlēšanās, jo, piemēram, kad Air China atcēla savus reisus, un biļetes uz Katmandu kļuva nederīgas, OTA visus sūtīja jautājumu risināt pa tiešo ar aviokompāniju. Cik dzirdēts, ar ukraiņiem arī vienmēr var sarunāt labot biļeti bez OTAs iesaistes. Kā pretējs piemērs, ar AF nekad neko sarunāt nevar, tikai caur OTu.

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4537
Manīts: pirms 4 st

Ar SAS pirms dažiem mēnešiem visu sariktēju bez OTAs bet laikam trāpīju uz nepareizo klientu servisa cilvēku. Būs līdz RIX jaaizbrauc papļāpat tuvākajās dienās.

Vēl varētu šādi izrīkoties:
4. The burden of proof concerning the questions as to
whether and when the passenger has been informed of the
cancellation of the flight shall rest with the operating air
carrier.

Tā kā SAS paši pa tiešo ar mani nav sazinājušies, tad varu 13dienas pirms lidojuma patikt WTF. Pirmā dzirdēšana. Tur skaidri rakstīts, ka operating air carrier tas jādara nevis OTA. Redzēs cik naski viņi mēģinās pārlikt uz BT101 reisu lai nebūtu kompensācija jāmaksā.
 

Pirms gada no BT izsitu 600EUR kad OTA 13dienas pirms reisa paziņoja ka atcelts BT reiss un uz ASV lidošu dienu vēlāk. BT pateica ka izmaiņas esot bijušas mēnesi iepriekš un ka nekāda kompensācija nebūs. Teicu ka man pofig cik viņi agrāk to izdarījuši un kam to ziņojuši, bet es to uzzinu pēdējā brīdī.
Sākumā spirinājās bet beigās samaksāja.
 

trakulis
Lietotāja trakulis attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/10/2011
Ziņas: 1981
Manīts: pirms 4 gadi
Kur: RIX

tas viss ir pēc pasažiera izvēles un ar pasažiera piekrišanu. Var vēlāk, ja pasažieris piekrīt. Bet tā ir jānogādā tajā pašā laikā ar "comparable transport". kas savukārt nozīmē, ka viņiem ir jāpiedāvā lidojums (pēc regulas idejas ar jebkuru citu pieejamo avio). Vienīgi, ja pasažieris piekrīt, tad var ielikt vilcienā vai autobusā. Der jau pieklājīgi pastrīdēties, gan jau atrisināsies. Ja runājam par precedentiem - tad es uz Parīzi Wizzair atceltā lidojumā vietā aizlidoju ar BT. Un Wizz no tā nebankrotēja.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15309
Manīts: pirms 50 min
Kur:

Rihards_007 rakstīja:

Ar SAS pirms dažiem mēnešiem visu sariktēju bez OTAs bet laikam trāpīju uz nepareizo klientu servisa cilvēku. Būs līdz RIX jaaizbrauc papļāpat tuvākajās dienās.

Hang Up And Call Again!