Labs vakars!
Lūdzu, palīdziet ar padomu. Lidojums uz Maltu, 19.-26.marts. Pirkts Ryanair. 16.03.atcēla lidojumu, saņēmu e-pastu, ka var pieteikties naudas atmaksai. Bet, spiežot Get Refund, izmet linku, kuru jāaizpilda. Aizpildu visus datus un izmet paziņojumu, ka lidojuma rezervācijas numurs nav pareizs. Es nesaprotu, 4x pārbaudīju, nu ir pareizs.
Rakstīju viņiem čatā, protams, tur neviens neatbild. E-pastu, kur pieteikt atmaksu, neatrodu.
Ko darīt? Kā atgūt naudu? Varbūt vēl kādam tāda situācija.
Ja butu uzmanigi parlasijis citas sadalas tad redzetu ka jau 3dienas vismaz 10x tas ir apspriests un visiem ir tiesi sads pats kludas pazinojums.
Izskatas ka Ryanair netaisas to salabot.
Man sodien 2i atcelti lidojumi kuriem nevaru dabut refund.
Rit rakstisu bankai chargeback jo Ryanair nav sasniedzams un uz vinu dargaa tarifa tel netaisos zvanit jo tur tapat neko jaunu nepateiks.
Kā tas chargeback bankai ir jāraksta? Ziņojuma formā vienkārši?
chargeback. Tas ir tur kur apstrīdēt darījumu?
Kā notiek chargeback caur banku? Vai tas ko maksā? Nekad neesmu ar to saskāries.
tad jau vienmēr varētu griezties pa taisno pie bankas... un šajā situācijā bankas uzkārsies...
Pēdējās 4 dienas mēģināju dabūt refund no ryanair caur mājaslapu un refund formu un ties paši kļūdas paziņojumi. Ieraudzīju kaut kādā Facebook diskusijā, ka cilvēkiem izdodas tikt pie refund un izdomāju arī pamēģināt. Šorīt 5:21 aizgāja ar pirmo. Varbūt sagadīšanās, nezinu. Bet drīzāk jau serveris slodzi pa dienu netur.
Man tas pats, bet pagaidām no RT ceļojuma atcelts ir tikai turpceļš.
ja es esmu iegādājies RYANAIR biļeti pie starpnieka, tad man starpniekam jāprasa? iespējams, ka citās sadaļās jau rakstīts, sorry, nav laika lasīt visu...
ļoti būšu pateicīgs par atbildi
ja es esmu iegādājies RYANAIR biļeti pie starpnieka, tad man starpniekam jāprasa? iespējams, ka citās sadaļās jau rakstīts, sorry, nav laika lasīt visu...
ļoti būšu pateicīgs par atbildi
Janis12345 - pēti visus meilus, kuriem SUBJECT (tēma) ir RYANAIR CANCELLATIONS. Man šonakt atsūtītajā FR e-pastā vēstules tekstā par 26.03.atceltu lidojumu bija jau gatavs links ar jau iedrukātu manas rezervācijas Nr. un man atlika tikai ieklikšķināt, ka gribu FULL REFUND par 2 PAX-iem un viss notika:
Thank you for your refund application. See below the details of your request
Flight Reservation Number: | XXXXXX |
Type of Refund: | All customers and all flights booked on this reservation |
Date & Time: | 20/03/2020 07:25 |
Once approved your refund request will be processed within 7 working days to the original form of payment and should show in your account within the next 5-7 working days. A confirmation email will be sent to the address provided in your booking
Apstiprinājuma e-pasta gan vēl nav, bet pieļauju, ka viss nenotiek stundas laikā. Grūtāk būs ar tiem reisiem, kuri pirkti pie starpnieka, jo RYANAIR-am nav pircēja kartes datu un starpnieki līdz šim klusē par reisu atcelšanu un HVZ, pie kā šobrīd atrodas mana nauda, ja FR lidojums paredzēts jau 22.03.2020.
Janis12345 - pēti visus meilus, kuriem SUBJECT (tēma) ir RYANAIR CANCELLATIONS. Man šonakt atsūtītajā FR e-pastā vēstules tekstā par 26.03.atceltu lidojumu bija jau gatavs links ar jau iedrukātu manas rezervācijas Nr. un man atlika tikai ieklikšķināt, ka gribu FULL REFUND par 2 PAX-iem un viss notika:
Thank you for your refund application. See below the details of your request
Flight Reservation Number: | XXXXXX |
Type of Refund: | All customers and all flights booked on this reservation |
Date & Time: | 20/03/2020 07:25 |
Once approved your refund request will be processed within 7 working days to the original form of payment and should show in your account within the next 5-7 working days. A confirmation email will be sent to the address provided in your booking
Apstiprinājuma e-pasta gan vēl nav, bet pieļauju, ka viss nenotiek stundas laikā. Grūtāk būs ar tiem reisiem, kuri pirkti pie starpnieka, jo RYANAIR-am nav pircēja kartes datu un starpnieki līdz šim klusē par reisu atcelšanu un HVZ, pie kā šobrīd atrodas mana nauda, ja FR lidojums paredzēts jau 22.03.2020.
Man ir vairāki šādi Tevis minētie Ryanair e-pasti, bet tur ir šāda sadaļa:
Uzspiežot uz REFUND, tas aizved uz ryanair MY BOOKING sadaļu kur jāievada rezervācijas nr un e-pasts un tālāk tas pats kas visiem:
Spiežam REFUND un tad ierastais logs kur spiežam HERE
un tālāk ierastā forma, kura nevienam nedarbojas (arī man) kur visu korekti aizpildot, gan kopējot, gan ar roku rakstot rezervācijas nr beigās izmet kļūdu.
Tev kaut kā savādāk bija?
Man bija savdāk:
1. Apply for a refund
If you wish to cancel your reservation and claim a full refund of the unused flight(s) click ryanair.com//Refund?i=3862XXXXXX and enter your booking details. Refunds will be processed within 7 working days back to the form of payment used for the original booking.
Tur, kur treknie XXXXXX, tur bija iedrukāta mana BOOKING REFERENCE, bija jāieklikšķina tikai lidojuma datums un mans e-pasts un to, ka gribu REFUND par 2 PAX-iem no manas rezervācijas. Acīmredzot, šiem kaut kāda sistēmas pārslodze vai gļuks un manuāli visu darot, kaut kas var sanākt tikai naktī agrās rīta stundās, kad Eiropa guļ.
Un ar visiem salikajiem XXXXXX rādās mans primārais links ar manu BOOKING REFERENCE, bet linkā nav iespējams nomainīt manu BOOKING REFERENCE. Linku saīsināju, bet tik un tā lec ārā mana REFERENCE.
Viestur, tajā linkā ir gan Tava reference, gan reisa numurs, gan pax skaits, valoda un unikālais kods. Bez unikālā koda saite nestrādā, tātad ģenerēta katrai rezervācijai un citiem nederēs. Tas, ka nevari izdzēst, ir ceļakājas īpatnība - redzamais teksts un saite ir divi dažādi elementi.
Tikko nostrādāja refund forma lapā, izdevās visu aktuālo atcelt. Vismaz pretējo lapa neziņoja.
Šorīt saņēmu no Ryanair citu e-pastu par naudas atgriešanu, kur jau bija links tieši ar manu rezervāciju un jau rakstīts mans rezervācijas numurs. Saņēmu tàdu e-pastu kā raksta Viestursp1. Tagad viss sanāca! Jāgaida nauda.
Šorīt saņēmu no Ryanair citu e-pastu par naudas atgriešanu, kur jau bija links tieši ar manu rezervāciju un jau rakstīts mans rezervācijas numurs. Saņēmu tàdu e-pastu kā raksta Viestursp1. Tagad viss sanāca! Jāgaida nauda.
Kad bija paredzēts lidojums?
Jā, REFUND forma tagad strādā visām atceltajām rezervācijām, arī pie aģenta pirktām. Vilks viņu zina, kā lai atdabū piķi no aģenta. Ryanair REFUND forma atkarībā no LH formas neprasa ne kartes, ne konta Nr.
Viestur, ja izdosies saņemt naudu no aģenta, padod ziņu, man arī visticamāk būs aktuāli. Man lidojumi maija sākumā, bet gan jau ka tos arī visticamāk atcels.
Jā, REFUND forma tagad strādā visām atceltajām rezervācijām, arī pie aģenta pirktām. Vilks viņu zina, kā lai atdabū piķi no aģenta. Ryanair REFUND forma atkarībā no LH formas neprasa ne kartes, ne konta Nr.
Kur atrodama LH forma?
Jā, REFUND forma tagad strādā visām atceltajām rezervācijām, arī pie aģenta pirktām. Vilks viņu zina, kā lai atdabū piķi no aģenta. Ryanair REFUND forma atkarībā no LH formas neprasa ne kartes, ne konta Nr.
Kur atrodama LH forma?
Es tagad vairs nevaru atrast. Bija jāieiet ar savu Miles&More Nr. un tad pie FAQ varēja atrast kaut ko līdzīgu INQUIRIES vai kaut ko tamlīdzīgu, varēja norādīt jautājumu sadaļu REFUNDS un tur bija uzreiz jāieraksta arī savs konta NR. un jāpievieno dati par atcelto vai ietekmēto rezervāciju. Cik atceros, šie līdzīgi kā TK atgriež naudu nevis biļetes pircējam, bet PAX-im, ja pirkts pie aģenta, jo šiem nav INFO, kurš maksājis par biļeti. Moška Juris zin, viņš bija LH fans.
19.03.-26.03.2019
Man arī 19.03, bet nekāds epasts ar linku nav atnācis.....varbūt vēl atnāks.
Atnāca epasts par to , ka tiek atcels 20 un 27 SEPTEMBRA lidojumus uz/no ZADAR
Piedāvā atmaksāt naudu vai uz kaut ko pārcelt.
Tā kā lidojums ir pirkts no starpnieka- , bet piepirku klāt bagāžu tur pie rezervācijas varētu būt gan mani , gan OTAs kartes dati..
Kāds ir ticis skaidrībā kur nauda aiziet?
Atnāca epasts par to , ka tiek atcels 20 un 27 SEPTEMBRA lidojumus uz/no ZADAR
Piedāvā atmaksāt naudu vai uz kaut ko pārcelt.
Tā kā lidojums ir pirkts no starpnieka- , bet piepirku klāt bagāžu tur pie rezervācijas varētu būt gan mani , gan OTAs kartes dati..
Kāds ir ticis skaidrībā kur nauda aiziet?
Man maija beigās ir uz Zadar, nez vai atcēluši visus lidojumus uz turieni, jo vairs nav nopērkami uz nevienu datumu.
Man liekas, ka visus atceļ. Man bija aviobiļetes uz jūnija beigām, arī lidojums atcelts. Tagad jāskatās, vai varēšu kaut ko dabūt atpakaļ caur booking par rezervēto naktsmītni - man neatceļamā rezervēcija.
Kādam ir pieredze - izdodas kaut ko atgūt jeb norakstīt zaudējumos ?
Booking diezgan daudz ko tagad ļauj atcelt bez maksas.
Vari jau tagad uzrakstīt hostam (caur Cancel --> Can I cancel for free); ja nepiekrīt - var turpināt gaidīt tālāku situācijas pasliktināšanos, vai uzreiz kontaktēt ar pašu booking, izklāstot situāciju.
Iegāju savā rezervācijā un man arī atcelts uz Zadar.
Uzrakstīju nakts mītnei, vismaz atbildē uzrakstīja, ka veiks naudas atmaksu. Tad jau redzēs.
Es tikai nesaprotu, kāpēc Ryanair steidzas atcelt visus lidojumus, pat septembra beigas ?
Iespējams Ryanair taktisks gājiens, tagad atceļ, bet pēc ierobožojumu atcelšanas ļaus iegādāties atkal, bet cenas būs augstākas...
Man arī Zadara jūnijā atcelta. Naktsmājas kancelēju, bet autonoma gan prasa 70 eur komisiju par atcelšanu. Vai uz šiem 70 eur darbojas Swed krefītkartes apdrošināšana?