Risinājums, ja Ryanair pārcēlis lidojumu un nepagūstam uz nākamo

54 atbildes [Pēdējā ziņa]
Purpurs
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/04/2022
Ziņas: 10
Manīts: pirms 2 gadi

Vēršos pie jums, pieredzējušie ceļotāji, ar jautājumu. Tā iegadījies, ka parasti lidojumu biļetes pircis kāds cits, un vienā no savām retajām iegādes reizēm man iegadījies izaicinājums.

Caur aero.lv (iztikšu bez pamācībām, ka jāpērk pa tiešo, bet pēc kara visi gudri) iegādājos lidojumu uz Lisabonu ar pārsēšanos Briselē 20.aprīlī. Saņēmu no viņiem šovakar paziņojumu, ka "Ryanair" izlidošanas laiku no Rīgas 10:45 mainījis uz 14:40, kas nozīmē, ka nepagūstam uz lidojumu Brisele-Lisabona, un skatos, ka todien neviena cita lidsabiedrība nepiedāvā vairs reisu tālāk no konkrētās Briseles lidostas vakarpusē.

Jautājumi:

  1. vai es varu dabūt bezmaksas lidojuma maiņu tieši tajā pašā datumā (skatos "Ryanair" mājaslapā, ka opciju konkrētajā datumā nav daudz ar īsu pārsēšanās laiku un zemākās cenas lidojumiem nav vairs brīvu vietu)?

  2. kā es varu sazināties ar "Ryanair", nezvanot uz starptautisko maksas tālruni un nečatojot ar automātisko atbildētāju?

  3. vai šo situāciju var atrisināt arī aero.lv, ja esmu lidojumus pirkusi caur viņiem?

  4. vai es varu atcelt abus "Ryanair" lidojumus tikai turpceļā uz Lisabonu un dabūt atpakaļ naudu no aero.lv vai "Ryanair"?

  5. vai ir prātīgi ātri paķert kādas citas lidsabiedrības lētāko/sakarīgāko piedāvājumu uz Lisabonu un tad krāmēties ar turpceļa biļešu atcelšanu un naudas atgūšanu?

propers
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/06/2014
Ziņas: 4692
Manīts: pirms 12 st

1. Vari prasīt lai Ryanair pārceļ lidojumu uz Šarleroi 2 dienas ātrāk. Nakšņot tur ( 2 naktis par 75 eiro).

Vēl ir varianti lidot vienu dienu ātrāk uz Varšavu vai Stokholmu un tur nakšņot.

 

evo
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 997
Manīts: pirms 1 st

No Kauņas lido 2 nedēļā. Vēl var mēģināt taisīt jaunu savienoto caur kādu citu lidostu uz kuru lido ryanair.

Kā jau propers minēja- variants ir apstrādāt tikai esošo mainīto reisu- prasīt lidot ātrākvai atcelt. Nākošo posmu var atcelt atpakaļ saņemot nodokļus mīnus apkalpošanas maksu.

gklavs
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/01/2017
Ziņas: 2360
Manīts: pirms 2 st

Purpurs rakstīja:

Caur aero.lv (iztikšu bez pamācībām, ka jāpērk pa tiešo, bet pēc kara visi gudri) ...

Jautājumi:

  1. vai es varu dabūt bezmaksas lidojuma maiņu tieši tajā pašā datumā (skatos "Ryanair" mājaslapā, ka opciju konkrētajā datumā nav daudz ar īsu pārsēšanās laiku un zemākās cenas lidojumiem nav vairs brīvu vietu)?

  2. kā es varu sazināties ar "Ryanair", nezvanot uz starptautisko maksas tālruni un nečatojot ar automātisko atbildētāju?

  3. vai šo situāciju var atrisināt arī aero.lv, ja esmu lidojumus pirkusi caur viņiem?

  4. vai es varu atcelt abus "Ryanair" lidojumus tikai turpceļā uz Lisabonu un dabūt atpakaļ naudu no aero.lv vai "Ryanair"?

  5. vai ir prātīgi ātri paķert kādas citas lidsabiedrības lētāko/sakarīgāko piedāvājumu uz Lisabonu un tad krāmēties ar turpceļa biļešu atcelšanu un naudas atgūšanu?

1. Var mēģināt- bet diez vai izdosies, te uz reiz atbilde 2. Chatā jāmēģina tikt pie LIVE AGENT- tad tur ir pretī cilvēks- un ja pašai ir piedāvājums , kā gribi ar Ryanair citiem reisiem, var kaut ko mēģināt. Bet nevajag aizmirst, ka Ryanair neinteresē , kur pasažieris lido tālāk, ja vien abi lidojumi ir pirkti vienā rezervācijā.

3. 99.99 % NĒ.

4. Var mēģināt atcelt MAINĪTO lidojumu un par to saņemt vai nu naudu vai kredītu atpakaļ, bet visticamākais tiksi nosūtīta uz starpnieku, kas bez papildus samaksas neko nedarīs. Brisele - Lisabona - nav iemesla, kāpēc aviokompānijai tas būtu jāatmaksā.

5. Droši var pirkt jaunus lidojumus un droši var aizmirst par iztērēto naudu esošajaiem.   

 

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8647
Manīts: pirms 6 st

Purpurs rakstīja:

Vēršos pie jums, pieredzējušie ceļotāji, ar jautājumu. Tā iegadījies, ka parasti lidojumu biļetes pircis kāds cits, un vienā no savām retajām iegādes reizēm man iegadījies izaicinājums.

Caur aero.lv (iztikšu bez pamācībām, ka jāpērk pa tiešo, bet pēc kara visi gudri) iegādājos lidojumu uz Lisabonu ar pārsēšanos Briselē 20.aprīlī. Saņēmu no viņiem šovakar paziņojumu, ka "Ryanair" izlidošanas laiku no Rīgas 10:45 mainījis uz 14:40, kas nozīmē, ka nepagūstam uz lidojumu Brisele-Lisabona, un skatos, ka todien neviena cita lidsabiedrība nepiedāvā vairs reisu tālāk no konkrētās Briseles lidostas vakarpusē.

Jautājumi:

  1. vai es varu dabūt bezmaksas lidojuma maiņu tieši tajā pašā datumā (skatos "Ryanair" mājaslapā, ka opciju konkrētajā datumā nav daudz ar īsu pārsēšanās laiku un zemākās cenas lidojumiem nav vairs brīvu vietu)?

Tajā pašā 20.04.2022. ir tikai viens lidojums no RIX uz CRL līdz ar to nav jau uz ko mainīt, jo cita RYANAIR lidojuma tajā dienā nav. Parasti RYANAIR tādās reizēs piedāvā mainīt lidojumu uz tām dienam, kad lidojumi ir vai arī pilnu naudasm atmaksu, kuru šai gadījumā saņems starpnieks (www.aero.lv). Atgrieztās vai arī neatgrieztās summas, ja stapnieks "liek virsū mīksto", parasti tādās reizēs var atgut caur CHARGE BACK. RYANAIR uzskata, ka viņi ir "point-to-point" aviokompānija un savienotos lidojumus viņi nenodrošina. Nezinu, kur Tu RYANAIR mājas lapā atradi vinu lidojumus RIX- X lidosta - Lisabona. Ja lidojums no CRL uz LIS notiks kā plānots, RYANAIR-am nav pamata to mainīt.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8647
Manīts: pirms 6 st

Purpurs rakstīja:

Vēršos pie jums, pieredzējušie ceļotāji, ar jautājumu. Tā iegadījies, ka parasti lidojumu biļetes pircis kāds cits, un vienā no savām retajām iegādes reizēm man iegadījies izaicinājums.

Caur aero.lv (iztikšu bez pamācībām, ka jāpērk pa tiešo, bet pēc kara visi gudri) iegādājos lidojumu uz Lisabonu ar pārsēšanos Briselē 20.aprīlī. Saņēmu no viņiem šovakar paziņojumu, ka "Ryanair" izlidošanas laiku no Rīgas 10:45 mainījis uz 14:40, kas nozīmē, ka nepagūstam uz lidojumu Brisele-Lisabona, un skatos, ka todien neviena cita lidsabiedrība nepiedāvā vairs reisu tālāk no konkrētās Briseles lidostas vakarpusē.

Jautājumi:

vai es varu atcelt abus "Ryanair" lidojumus tikai turpceļā uz Lisabonu un dabūt atpakaļ naudu no aero.lv vai "Ryanair"?

Nē, var atcelt tikai to lidojumu, kuram mainīts izlidosanas laiks.

Purpurs
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/04/2022
Ziņas: 10
Manīts: pirms 2 gadi

Paldies par komentāriem! Sazinājos ar aero.lv. Solīja dienas laikā atsūtīt jauno piedāvājumu turpceļam uz Lisabonu, kas viss būšot bez papildu piemaksas. Nu dodu aģentam iespēju sevi apliecināt un pierādīt, ka starpnieki nav tikai naudas nokāsēji bez atbildības uzņemšanās. Ja nu tiešām viss būs ok, par profesionalitāti un labu komunikāciju padalīšos arī šeit

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8647
Manīts: pirms 6 st

Purpurs rakstīja:

vai ir prātīgi ātri paķert kādas citas lidsabiedrības lētāko/sakarīgāko piedāvājumu uz Lisabonu un tad krāmēties ar turpceļa biļešu atcelšanu un naudas atgūšanu?

Iespējams, ka ar citām aviosabiedrībām lidojumi tomēr būs ievērojami dārgāki. Šobrīd lētākais savienotais reiss ar FINNAIR uz LIS maksā ap 196 EUR, bet lētākais nesavienotais ar WIZZ caur un garu gaidīšanu Londonas LTN maksā ap 150 EUR. Esmu pārliecināts, ka naudu varēs atgūt tikai par lidojumu RIX-CRL, bet ne par CRL-LIS (RYANAIR nesavienoto lidojumu politika).

Purpurs
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/04/2022
Ziņas: 10
Manīts: pirms 2 gadi

Pēc daudzām patērētām stundām un arī nervu šūnām varu padalīties ar situācijas risinājumu. Varbūt kādam noderēs, nevajadzēs meklēt un varēs pamācīties no manām kļūdām vai stratēģijas. Un man ir daži jautājumi profesionāliem ceļotājiem.

 

Īss situācijas apraksts:

*caur “aero.lv” pasūtīju “Ryanair” lidojumus Rīga-Brisele-Lisabona un atpakaļ

*2 nedēļas pirms ceļojuma saņēmu e-pastu, ka lidojums Rīga-Brisele tiek pārcelts par četrām stundām, kas nozīmē, ka nokavējam nākamo uz Lisabonu. “Skyscanner” parāda, ka todien neviena lidsabiedrība lidojumu uz Lisabonu nepiedāvā un varu likties, kur gribu

*”Ryanair” e-pastā solīts, ka bez maksas nomainīs tās pašas dienas lidojumu vai dienu pēc, vai dienu agrāk. 

*Reģistrējos šajā forumā, lai atrastu info un palasītu citu ceļotāju pieredzi, jo jūtos kā zābaks - ne zinu, kā rīkoties, ne kas man pienākas, kas ne, kam ticēt un kādus batonus man lidsabiedrība vai starpnieki var sabāzt ausīs. Sajūta nekomfortabla.

*Tā kā šis pasākums pirkts pie “aero.lv”, kam ir bezmaksas tālrunis tepat, nevis starptautisks maksas zvans, zvanīju viņiem. Saku, ka esmu šo jautājumu pacēlusi arī pāris ceļotāju forumos, kur attieksme pret starpniekiem ir ļoti negatīva, un šis ir īstais brīdis aģentam parādīt profesionalitāti un pierādīt, ka uz viņiem var paļauties.

Sarunā uzzinu, ka “Ryanair” solījums nomainīt bez maksas pārcelto lidojumu reāli nozīmē, ka viņi fokusējas uz pārcelto lidojumu Rīga-Brisele, kur bija plānota pārsēšanās, un tālākais viņus neinteresē. 

(You can choose to change your flight to the next available flight ON THE SAME ROUTE or to a flight departing one day before or one day after your new departure time)

JAUTĀJUMS - vai šis ir tiesa un es nevaru prasīt, piemēram, pārlikt lidojumu caur citu pilsētu tajā pašā datumā, jo man svarīgi izvairīties no ņemšanās ar pirmajām naktsmājām, par ko Booking jau noskaitījis no kartes naudu.

*”Aero.lv” puisis sola dienas laikā sameklēt variantus. Solījums tiek pildīts - īsi pirms viņu darbalaika beigām atnāk e-pasts. Piedāvāts tiek sviests - lidot uz Briseli divas dienas agrāk un palikt 2 naktis tur vai lidot caur Kauņu. Neuzskatu, ka man būtu jātērē savi laika, finanšu resursi, lai kaut kur brauktu un vēl nakšņotu! (Te mani samulsina, ka “Ryanair” piedāvā maiņu tikai tajā pašā dienā, dienu pirms vai dienu pēc, bet te jau pārādās opcija - divas dienas pirms. JAUTĀJUMS - kā īsti ir?)

*Ķeros vērsim pie ragiem un pati izpētu, ar ko varu aizlidot un ko viņiem nākamajā sarunā/e-pastā pieprasīt. Acs aizķeras aiz Londonas ar 3 stundām līdz lidojumam no turienes uz Lisabonu.

*Paralēli turpinu rakt tepat celakaja.lv info, kā rīkoties šādos gadījumos, un kopēju visu noderīgo, ko varbūt savajadzēsies vai nu šoreiz, vai citā reizē, tā ka visiem paldies, kas dalījušies. 

*Pēc sarunas ar paziņu, kas strādā ar lidojumu rezervēšanu biznesa klientiem un nodarbojas ar loģistiku lielos apmēros, sapratu, ka šādā situācijā lētāk ir palikt pie tā paša “Ryanair”, lai dabūtu pārceltā lidojuma maiņu bez maksas. 

JAUTĀJUMS - vai tā patiesi ir?

*Man nav miera un nevaru sagaidīt rītu un sarunu ar “aero.lv”, jo redzu, ka “Ryanair” lidojumā Londona-Lisabona palikušas vairs tikai dažas vietas. Tālāko lidojumu no Briseles uz Lisabonu nolēmu pati nomainīt savos rezervējumos, jo “Ryanair” uzsver, ka viņi neatgriež naudu, ja neesi lidojumu izmantojis (VAI TIEŠĀM TAS TĀ? Šis, manuprāt, pretlikumīgi un var ņemties ar likumu pieminēšanu, iesaistot Patērētāju tiesību aizsardzība centru, bet es jau biju nogurusi un man galvenais - būt 20.datumā Lisabonā, lai nav vēl ņemšanās ar atceltu naktsmītni un naudas atgūšanu). 

Iegājusi savos rezervējumos, piemaksāju smagu sirdi gan par biļešu maiņu, gan pašām biļetēm 130 EUR par diviem pasažieriem un lielo čemodānu, nomainot Brisele-Lisabona uz Londona-Lisabona un gaidot rītu, lai izspiestu no “aero.lv” vai “Ryanair” lidojuma mainīšanu Rīga-Londona bez maksas.

JAUTĀJUMS - cik šis bija prātīgi un vai nebija labāka risinājuma? Piemēram, atteikties vispār no abiem turpceļa lidojumiem, mēģināt dabūt pilnu atmaksu (JAUTĀJUMS - vai man tā pienākas vai tikai nodokļi un lidostas nodevas?) un nopirkt caur citu kompāniju iespējami lētāko, kas 2 nedēļas pirms ceļojuma vispār iespējams?

 

*Daudzi noliek starpniekfirmas, tai skaitā manis izmantoto “aero.lv”. Jā, arī mūsu šo pāris dienu sarakstē un komunikācijā vairāki profesionalitātes negludumi, kas buktē viņu kā kompānijas tēlu (piemēram, nebija atsūtīti divu lidojumu rezervācijas numuri, tai skaitā tā fu*king Briseles lidojuma numurs, kā dēļ kā bez rokām, ja “aizklauvētos” līdz “Ryanair” situācijas akūtai risināšani+tikai dienā, kad visu sāku celt augšā, atsūtīja mistiskas e-pasta adreses ar lietuviešu @lt, kas jāievada, lai tiktu pie saviem rezervējumiem “Ryanair” lapā),  taču viens no lielajiem plusiem šādā situācijā, ko neiedomājos pirms tam, - man ir iespēja piezvanīt (būtiski - negaidot rindā!) uz bezmaksas telefonu, mani apkalpo latviski, krieviski vai angliski (kaut runāju bez problēmām angliski, man šajā stresainajā situācijā, turklāt telefonsarunā bija vieglāk palikt pie latviešu valodas), un uz maniem e-pastiem tika atbildēts 10 minūšu-stundas laikā. 

 

*Vislielākais aplauziens šajā epopejā ar “Ryanair” dzīvo čata asistentu: lai turpinātu sarunu, vajadzēja mana e-pasta adresi, kuru viņi NEAKCEPTĒJA (sistēmā neesot). Tas savādi, jo es ar šo e-pasta adresi varēju ieiet “Ryanair” mājaslapā un pārvaldīt savus rezervējumus (tos abus, ko biju saņēmusi no “aero.lv” bez lūgšanās un mistiskām Lietuvas e-pasta adresēm). 

Pievienoju čatam ekrānšāviņus ar apliecinājumu, ka viņu sistēma akceptē manu e-pastu, bet mani pasūtīja trīs mājas tālāk, un čatu vēsturē parādījās šī lieta kā “resolved”, man karājoties gaisā ar nesamainītu lidojumu un gaidījušai komunikāciju ar šo aģentu 350 cilvēku rindā!

 

*Atgriezos pie “aero.lv” aģenta telefoniski ar konkrētu lūgumu - lidojuma Rīga-Brisele, kas pārlikts 4 stundas vēlāk, vietā gribu Rīga-Londona, jo man Brisele vairs nav vajadzīga ceļam uz Lisabonu. 

Pārbaudīju, ka, pašai mainot savos rezervējumos lidojumu, man nāktos piemaksāt 174 EUR par abiem pasažieriem un 20 kg čemodānu. Uzsvēru “aero.lv” aģentam, ka esmu gana samaksājusi viņiem procentos (saskaitot visu četru “Ryanair” lidojumu cenas savos rezervējumos un atņemot summu no tās, ko pārskaitīju no bankas, veicot pasūtīju “aero.lv”, starpība ap 80 EUR - daudz!!!), lai viņi šo atrisina. 

Un “aero.lv” tiešām to atrisināja! Aģents sazinājās ar “Ryanair”, un jau pēc pusstundas mums bija saruna. Viņš sacīja, ka “Ryanair” bez maksas maina tikai uz sākotnējo galamērķi (šoreiz Briseli), bet “aero” uzņemas - “mēs paši apmaksāsim šo summu un veiksim izmaiņu”. Skatos savās rezervācijās “Ryanair” lapā, ka lidojums Rīga-Londona diviem ar 20 kg somu sākotnējo 60 ar kaut ko eiro vietā maksā 240 EUR - gandrīz tikpat, cik bija sākotnēji visi 4 lidojumi akcijas laikā.

 

Nu ko - manās rezervācijās viss nomainīts un turu īkšķus, lai “Ryanair” vairs neko nemaina, nekas nekavējas un mēs pēc garās kovidēras varam pabūt pāris nedēļas relaksētā režīmā.

Šo biļešu/lidojuma maiņas pieredzi varētu salīdzināt ar švaku peldētāju, kas sunītī nokapājis pāri Daugavai, jo pirms tam pati biju pirkusi lidojumus tikai uz Austrāliju, kur, paldies dievam, viss bija gludi ar savienotajiem reisiem un smukām, korektām Arābu Emirātu lidsabiedrības “Etihad” stjuartēm un attiecīgu apkalpošanu visaugstākajā līmenī, pēc kuras pat “airBaltic” stjuartes pēdējā lidojumā likās kā no laukiem diemžēl. Šī ņemšanās tagad, kad nezini ne savas tiesības, ne kas pienākas un nākas visu atkost pašam caur forumiem un savu čuju, nogurdināja. 

 

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 4381
Manīts: pirms 54 min

Pieņemu, ka appišot simtiem cilvēku, var arī kādreiz kādam kaut ko "atrisināt". Ne viņi sazinājās ar Ryanair, neko - principā Ryanair nezmaz neatļauj šādiem starpniekiem tirgot viņu biļetes.

gklavs
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/01/2017
Ziņas: 2360
Manīts: pirms 2 st

Purpurs rakstīja:

JAUTĀJUMS - cik šis bija prātīgi un vai nebija labāka risinājuma? Piemēram, atteikties vispār no abiem turpceļa lidojumiem, mēģināt dabūt pilnu atmaksu (JAUTĀJUMS - vai man tā pienākas vai tikai nodokļi un lidostas nodevas?) un nopirkt caur citu kompāniju iespējami lētāko, kas 2 nedēļas pirms ceļojuma vispār iespējams?

 

Pilnu atmaksu var AIZMIRST tajā brīdī, kad nospied pogu APMAKSĀT.

( atvainojos- ir dažas aviokompānijas- piemeŗasm SAS, kas ļauj atcelt rezervāciju un saņemt naudu atpakaļ 24 stundu laikā)

Labākajā ga'dijumā var saņemt nodokļus atpakaļ, bet dažas aviokonpānijas par šo pakalpojumu ir noteikušas savu maksu, kas "noēd" šos nodokļus,

Air Baltic- tie tiešām nodoļus atgriež.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8647
Manīts: pirms 6 st

Tiešām prieks un apsveicami, ka www.aero.lv klientam bez maksas samainīja RYANAIR lidojumu uz citu maršrutu, lai gan nopirkto otro lidojumu izmaiņas neskar. Parasti normālos apstākļos, ja būtiski izmainās lidojuma laiks, RYANAIR maina bez maksas tikai uz to pašu maršrutu un tikai dažas dienas pirms vai dažas dienas pēc sākotnējā lidojuma datuma (parasti nedēļas griezumā)

JAUTĀJUMS - cik šis bija prātīgi un vai nebija labāka risinājuma? Piemēram, atteikties vispār no abiem turpceļa lidojumiem, mēģināt dabūt pilnu atmaksu (JAUTĀJUMS - vai man tā pienākas vai tikai nodokļi un lidostas nodevas?) un nopirkt caur citu kompāniju iespējami lētāko, kas 2 nedēļas pirms ceļojuma vispār iespējams?

Mana atbilde - atteikties šajā gadījumā bija iespējams tikai no lidojuma RIX-CRL. Parasti tādos gadījumos RYANAIR piedāvā naudas atmaksu, ja nevēlies lidot Tev nederīgā laikā. Otro lidojumu varēja vienkārši nelidot un izmest biļeti miskastē. Par otro lidojumu varētu prasīt nodokļu atmaksu, bet parasti RYANAIR administrēšanas izmaksas "apēd" lidostas nodokli, kurš no tām lidostām, kuras apkalpo pārsvarā zemcenu aviokompānijas (piemēram, CRL), ir minimāls. 2 nedēļas pirms lidojuma ir diezgan pagrūti nopirkt kaut ko iespējami lētāko, jo parasti RYANAIR lētākās biļetes ir pieejamas ap 25-40 dienām pirms lidojuma. KAYAK gan teorētiski atrod lētāku variantu RIX-BER-PMI-SVQ-LIS pa 97 EUR, bet ej nu sazini, vai trīs reizes pārsēžoties ar nesavienotiem lidojumiem, viss noritētu precīzi pēc grafika, jo gaidīšanas laiki starp nesavienotajiem reisiem ir vien 1st.5 min. līdz 2 st.35min. Jau 1 stundas kavējums kādā no posmiem varētu visu sabojāt.

kristinado
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/02/2015
Ziņas: 231
Manīts: pirms 19 st

Vai šādos gadījumos apdrošināšana neglābj?

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8647
Manīts: pirms 6 st

kristinado rakstīja:

Vai šādos gadījumos apdrošināšana neglābj?

Cik atceros - te bija diskusija par šo tēmu un, cik atceros, apdrošinātāji uzskata, ka starp nesavienotajiem lidojumiem būtu jābūt vismaz 3 stundu atstarpei. Ja atstarpe ir no 1 st. līdz 2 st.35 min. tad tā esot nepareiza ceļojuma plānošana. Es, kopš mēs Filipīnās nokavējām lidmašīnu no MNL uz HKG, neskatoties uz to, ka plānotā atstarpe starp ierašanos Manilas Sampoloc autoostā no Banaue un izlidošanu no MNL Ninoy Aquino bija aptuveni 5-5,5 stundas, arī nekad vairs neplānoju 1-2 st. atstarpes starp nesavienotajiem lidojumiem.

kristinado
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/02/2015
Ziņas: 231
Manīts: pirms 19 st

Viestur, un apdrošināšana Tev kaut ko sedza?

Nav jau nekur teikts, ka autoram bija mazāk par tām trijām stundām. Pietam Ryanair pārbīdīja lidojumu par 3h, līdz ar ko, ja bija paredzēts 3.5h starpā, tāpat nepaspēj.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8647
Manīts: pirms 6 st

kristinado rakstīja:

Viestur, un apdrošināšana Tev kaut ko sedza?

Nav jau nekur teikts, ka autoram bija mazāk par tām trijām stundām. Pietam Ryanair pārbīdīja lidojumu par 3h, līdz ar ko, ja bija paredzēts 3.5h starpā, tāpat nepaspēj.

Jā, man SWEDBANK apdrošināšana gandrīz visu summu par jaunām biļetēm MNL - HKG nosedza (izņemot pašrisku). Šajā konkrētajā gadījumā, kad posta autoram jaunais lidojums tika pārcelts aptuveni par 3 stundām ātrāk, posta autors tik un tā nepaspētu uz lidojumu CRL-LIS. Tad jāprasa apdrošinātājam, vai šie tik tiešām segtu jau iegādāto biļešu vērtību + jaunas biļetes. Posta autors nez kāpēc nav pat izskatījis variantu par BT biļetes RIX-BRU iegādi uz rīta reisu, laikam tāpēc ka ļoti dārgi. Tad būtu vienkāršāka loģistika. Ja ir ceļojuma apdrošonāšana, var jau uzjautāt, vai apdrošinātājs ir gatavs apmaksāt. Te gan ir viens "knifs" - ja tā nav maksājumu kartei piesaistīta apdrošināšana, tad ceļojuma apdrošināšanas polisei jābūt nopirktai jau līdz tam brīdim, kad RYANAIR paziņoja par izmaiņām. Parasti apdrošināšanas polisi reti kurš pērk 2-4 nedēļas pirms ceļojuma. Un apdrošinātāji parsti fokusējas uz negaidītām izmaiņām ceļojuma laikā nevis 2-4 nedēļas pirms ceļojuma. Atrunas par nesavienoto reisu negaidītām izmaiņām 2-3 nedēļas pirms ceļojuma nevienā apdrošināšanas polises aprakstā neesmu atradis. Būtu savienotais reiss, tad šo gadījumu risinātu pats aviopārvadātājs bez apdrošinātāja starpniecības.

Velomens
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/09/2013
Ziņas: 442
Manīts: pirms 2 d

Aero.lv reklāmraksts. Pieņemsim, ka ar pievienoto vērtību.

62 valstis
www.velomens.lv

runcels23
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/02/2015
Ziņas: 1581
Manīts: pirms 4 st

Velomens rakstīja:

Aero.lv reklāmraksts. Pieņemsim, ka ar pievienoto vērtību.

Nez kapēc, bet man arī pēc visa tā liekas.

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4427
Manīts: pirms 3 st

Tā kā māku Ryanair sariktēt sev vēlamās sēdvietas un par tām nemaksāt, tad arī paziņām vēlējos sakārtot un šie bija pirkuši tieši pie aero.lv
Nezinu kā viņi nonāca līdz tam tirgotājam un arī nezinu cik cena bija Ryanair mājaslapā vai aero.lv mājaslapā. Nedomāju ka aero.lv būtu bijis lētāks par Ryanair lapā. Lidojumi gan bija tiešie un nebija nekāds viņu pašveidots savienojums.
Problēma bija ka ši neparko nevēlējās dot e-pastu ar kuru rezervēts, līdz ar to pasažieris netiek pie rezervācijas un pats nevar pievienot papildpakalpojumus. Beigās kaut kā bija dabūjuši un turpceļā visiem pasažieriem sakārtoju exit sēdvietas kopā. Atpakaļceļā gan šie paši bija iečekojuši random sēdvietas, kaut arī bija pieteikts, ka lai neko nedara jo paši vēlamies iečekoties.

Purpurs
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/04/2022
Ziņas: 10
Manīts: pirms 2 gadi

Nu vispār nav gan reklāmraksts, jo, kā jau augstāk minēju, jutos ļoti nelāgi, nezinot ne savas tiesības, ne kas pienākas, ne kur operatīvi sameklēt alternatīvus risinājumus

Purpurs
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/04/2022
Ziņas: 10
Manīts: pirms 2 gadi

Man jautājums par šo:

"Te gan ir viens "knifs" - ja tā nav maksājumu kartei piesaistīta apdrošināšana, tad ceļojuma apdrošināšanas polisei jābūt nopirktai jau līdz tam brīdim, kad RYANAIR paziņoja par izmaiņām. Parasti apdrošināšanas polisi reti kurš pērk 2-4 nedēļas pirms ceļojuma. Un apdrošinātāji parsti fokusējas uz negaidītām izmaiņām ceļojuma laikā nevis 2-4 nedēļas pirms ceļojuma."

Vai tiešām ir ceļotāji, kas pērk polisi vairākas nedēļas pirms ceļojuma, nodrošinoties pret lidojumu pārcelšanas/atcelšanas riskiem vēl labu brīdi pirms ceļojuma? Es apdrošināšanu parasti ņemu konkrētajam ceļojuma laikam.

Attiecībā uz aero.lv nomainīto lidojumu Rīga-Brisele uz Rīga-Londona man tas ir patīkams pārsteigums, jo visi kā viens (gan draugi, gan virtuāli padomdevēji) nolika gan šo kompāniju, gan citas, sakot, ka tie tikai naudas nokāsēji un nekādus problēmu risinājumus nepiedāvā. Tāpēc padalījos ar pozitīvo pieredzi, bet tas laikam latviešiem raksturīgi - izbļaustīties par nelāgajiem gadījumiem, bet par labajām lietām paklusēt, uztverot kā pašsaprotamas

Purpurs
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/04/2022
Ziņas: 10
Manīts: pirms 2 gadi

Man jautājums par šo:

"Te gan ir viens "knifs" - ja tā nav maksājumu kartei piesaistīta apdrošināšana, tad ceļojuma apdrošināšanas polisei jābūt nopirktai jau līdz tam brīdim, kad RYANAIR paziņoja par izmaiņām. Parasti apdrošināšanas polisi reti kurš pērk 2-4 nedēļas pirms ceļojuma. Un apdrošinātāji parsti fokusējas uz negaidītām izmaiņām ceļojuma laikā nevis 2-4 nedēļas pirms ceļojuma."

Vai tiešām ir ceļotāji, kas pērk polisi vairākas nedēļas pirms ceļojuma, nodrošinoties pret lidojumu pārcelšanas/atcelšanas riskiem vēl labu brīdi pirms ceļojuma? Es apdrošināšanu parasti ņemu konkrētajam ceļojuma laikam.

Attiecībā uz aero.lv nomainīto lidojumu Rīga-Brisele uz Rīga-Londona man tas ir patīkams pārsteigums, jo visi kā viens (gan draugi, gan virtuāli padomdevēji) nolika gan šo kompāniju, gan citas, sakot, ka tie tikai naudas nokāsēji un nekādus problēmu risinājumus nepiedāvā. Tāpēc padalījos ar pozitīvo pieredzi, bet tas laikam latviešiem raksturīgi - izbļaustīties par nelāgajiem gadījumiem, bet par labajām lietām paklusēt, uztverot kā pašsaprotamas

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4427
Manīts: pirms 3 st

Daudzi celakaj.lv ceļotāji savā īpašumā tur Swedbank zelta kredītkarti un tad esi visu laiku apdrošināts pret kādām ķibelēm kas saistītas ar ceļošanu un iekļauti visplašākie riski kas LV pieejami un praktiski nečakarē ar izmaksām.
Bet arī pirms (2015. gads) Swed zelta kredītkartē tika iekļauts risks TRANSPORTA VAI CEĻOJUMA ĶIBELE, tiklīdz nopirku ceļojumu tā swed internetbankā nopirku polisi un esot tuvāk ceļojumam ja sapratu, ka nekas ar lidojumiem nemainās, tā polisi pret pilnu atmaksu varēja atcelt un tad dienu/divas pirms lidojuma ņemt jaunu un tad daži riski nāca ārā un polise bija lētāka, bet kopš 2015. gada kad ir iekļauti pilnīgi visi segumi par max limitiem, kas redzami swed internetbankā zem ceļojumu apdrošināšanas, nemaz citu apdrošināšanas variantu neizskatu.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14795
Manīts: pirms 1 st
Kur:

Tev ir baigi paveicies, kas zin, varbūt patiešām cerēja, ka Tu viņus izreklamēsi gan draugu starpā, gan arī virtuālajā vidē, kā tas arī ir noticis.

Vai tiešām nepirki nekādus papildus pakalpojumus - nu, tipa, apdrošināšanu no viņiem, vai kaut kādu īpašo atbalstu problēmu gadījumā? Zinu, ka visādi edreams, opodo u.c. tādus pakalpojumus piedāvā, bet, tā kā neviens parasti tos nepērk, tad nav arī zināms, ko īsti tie ietver. Zinot minēto kantoru reputāciju, baidos, ka neko, bet varbūt ar to aero.lv ir labāk. Bet, ja neko nepirki papildus, tad viņu rīcība tiešām ir septītais pasaules brīnums, jo nav viņi nekādi Ryanair aģenti, un kontakta ar aviokompāniju viņiem nav - t.i., viņi vienkārši par savu naudu nopirka Tev jaunu biļeti.

Purpurs
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/04/2022
Ziņas: 10
Manīts: pirms 2 gadi

No aero.lv pirku tikai lidojuma biļetes, un, kad "Ryanair" čatā mani atšuva ar it kā nepareizi norādītu e-pastu (ar kuru gan varēju tikt viņu lapā pie savām rezervācijām), atmetu ideju tikt uz Lisabonu caur Briseli par 3 h 50 minūtēm pārceltā lidojuma dēļ Rīga-Brisele, piemaksāju par lidojuma maiņu Londona-Lisabona un vērsos pie aero.lv, ka vēlos biļetes Rīga-Londona. Nezinu, kas īsti nostrādāja. Ja būtu blogere vai ar maksimālo 5000 draugu loku Facebook, viņiem tas nepārprotami būtu "karogs" pacensties sevi parādīt no labākās puses, bet šaubos, vai nu viņi tā skatās, kas par cilvēkiem caur viņiem pērk biļetes un cik "izdevīgi" viņi ir iespējamai reklāmai. Tā kā esmu vien "pelēkā masa"/viena no simtiem klientu, nezinu, kas nostrādāja, bet biļetes Rīga-Brisele, kas man maksāja zem simta diviem lidotājiem, tagad manā "Ryanair" rezervācijā Rīga-Londona maksā 240 EUR. Katrā ziņā esmu ļoti pateicīga šiem starpniekiem, bet pēc garajām stundām, meklējot risinājumus un lasot komentārus ne tikai šajā diskusijā, bet arī citur par citu ceļotāju pieredzi, saprotu, ka tomēr nākamreiz divreiz padomāšu, pirms lidot ar "Ryanair".

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4427
Manīts: pirms 3 st

Pirms izvēlējies aero.lv  cik tās pašas biļetes maksāja pie ryanair pa tiešo? Aero bija lētāk (kas maz ticams)?

Purpurs
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/04/2022
Ziņas: 10
Manīts: pirms 2 gadi

Tā kā esmu teju iesācēja biļešu pirkšanā, neko tobrīd nerēķināju, taču, kad sākās visi šie sū*i un ņemšanās, tad parēķināju, ka aero.lv paņēmis "nieka" 80+ EUR par 4 lidojumiem, tā ka galu galā žests no viņu puses nav nemaz tik dāsns, kā sākotnēji varētu likties. To arī vienā no pēdējām telefonsarunām minēju, ka galu galā viņi pieklājīgi saņēmuši, lai nāktu pretī un šo atrisinātu

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4427
Manīts: pirms 3 st

Mani izbrīnā kā var nesalīdzināt ar aviokompānijas oriģinālās mājaslapas cenu. Iespējams tie 80eur bija laba cena, bet loti iespējams, ka pie ryanair pa tiešo bija 50-60eur/pers. Tagad jau to vairs neuzzinās.
 

Tikko paskatījos 12MAY  RIX-CIA-LIS   vienā virzienā. Cena pie aero.lv 85,18eur   pie ryanair 59,98eur 
Skaidrs, tas nav saits kur rūdītiem ceļotājiem pārmaksāt 25eur pa diviem lidojumiem.  OTA var pa 52eur šos pašus lidojumus nopirkt.

aero.lv   leišu kantoris:  Baltic Tours Group UAB

runcels23
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/02/2015
Ziņas: 1581
Manīts: pirms 4 st

Saprotu,ka tie 80€ ir pārmaksātā nauda, kā pa taisno pie Ryanair, tad visticamāk, ka tā arī bija kāda apdrošināšana par izmaiņām, jo gan jau kā kiwi tirgo pašu kombinētos lidojumus ar Ryanair.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14795
Manīts: pirms 1 st
Kur:

runcels23 rakstīja:

Saprotu,ka tie 80€ ir pārmaksātā nauda, kā pa taisno pie Ryanair, tad visticamāk, ka tā arī bija kāda apdrošināšana par izmaiņām, jo gan jau kā kiwi tirgo pašu kombinētos lidojumus ar Ryanair.

Šis ir visticamākais variants - gribēju autorei pavaicāt, vai biļetes tika pirktas katra atsevišķi (RIX-CRL un CRL-LIS), vai tomēr vienā pirkumā? 

Ja pēdējais variants, ta tas arī visu izskaidro, turklāt tad saistības līdz galam nemaz nav izpildītas, jo firma nopirka tikai vienu no jaunajiem lidojumiem, tiesa gan, autore jau pati pasteidzās nopirkt otro. 

Ar Ryanair šim gan nav nekāda sakara, līdzīgi var gadīties arī ar jebkuru klasisko aviokompāniju, ja pirktas nesavienotas biļetes.

Purpurs
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/04/2022
Ziņas: 10
Manīts: pirms 2 gadi

Biļetes tika pirktas vienā pirkumā, un aero.lv piedāvātie varianti lidot uz Briseli divas dienas agrāk vai no Kauņas, man absolūti nebija saistoši, tāpēc nomainīju pati Londona-Lisabona. Kad zvanīju aero un lūdzu biļetes uz Briseli nomainīt uz Londonu, man tā arī pateica, ka "Ryanair" nemaina pārceltā lidojuma galamērķi, kur nu vēl otro lidojumu pēc pārsēšanās. Patiesībā man joprojām nav skaidrības, kas šādā gadījumā par situācijas atrisināšanu atbild - aero vai Ryanair un vai aero vajadzēja man nodrošināt visu nokļūšanu līdz Lisabonai ar pārsēšanos, bet nenakšņošanu, piemēram, Briselē 2 naktis, kas no manis tomēr ir papildu transporta un naktsmītnes+pārtikas izmaksas