No 01.10.2015 – 31.12.2015 katru mēnesi veic vismaz 10 darījumus ar jebkuru Nordea maksājumu karti* un laimē vienu no 9 ceļojumiem 1000 EUR vērtībā no „Tūrisma aģentūras Kolumbs”.
izskatās, ka speciāli nav jāreģistrējas
Mja. Nāksies kļūt neuzticīgam Amex un nopirkt Maximā 10x pa vienai piena pakai ar Nordea karti. Interesanti, cik liela ir vinnesta varbūtība?
No noteikumiem:
3.2. Loterijas dalībnieka aptuvenās izredzes laimēt ir 1:2000.
Mja... Ņemot vērā, ka nekur nav jāreģistrējās un nekas papildus jādara, sanāk no visiem Nordea bankas karšu lietotājiem tikai 6000 klientu vaic vismaz 10 darījumus mēnesī... Man liekas bēdīgs cipars, vai arī izredzes ir krietni savādākas...
Es arī neveicu 10 norēķinus veikalos mēnesī ar karti
Nu, es noteikti veicu vairāk par 10, skaidrā maksāju tikai tajās dinozauru (vai arī valsti čakarējošajās) vietās, kur kartes neņem.
Ui, šitas izklausās pēc mūsu valdības, kura visu spriež virspusēji un pēc tam ir šokā kad uzzin realitāti, ja uzzin.. Lielākā daļa pircēju jau nezina cik lielas komisijas iekasē karšu apkalpotāji.. priekš mazajiem tirgotājiem/pakalpojumu sniedzējiem karšu termināla apkalpošanas mēneša maksa vien jau ir neadekvāta, nemaz nerunājot par ieturētajiem procentiem. Es tieši šo iemeslu dēļ pie mazajiem tirgotājiem maksāju skaidrā naudā, pretī saņemot kases čeku (attiecīgi nekāda valsts čakarēšana nepastāv) - tirgotājs uzreiz tiek pie skaidras naudas un līkie deguni nekļūst bagātāki
Debesmanna - es runāju par konkrētiem piemēriem. Kādreiz apmeklēju sporta nodarbības, kur viss tikai skaidrā - nekādu nodokļu tur nebija pat tuvumā. Skaistumkopšanas salonā, kur strādā mana manikīra meistare, ir tieši tas pats - visa nauda tiek bāzta kabatā. No sporta nodarbībām atteicos, par manikīra meistaru brīžiem ir tādas pārdomas, jo man ļoti nepatīk atbalstīt ēnu ekonomiku, bet meistars ir ļoti labs un es citās vietās savukārt instrumentu dezinficēšana man rada lielākas pārdomas nekā nodokļi Un pavisam nesens piemērs, autostāvvieta, par laika posmu bija jāmaksā 10 eur. Kartes nepieņem, biju darba vajadzībām tur, tātad jāmaksā no savas naudas (un pēc tam mēnesi jāgaida atgriešana). Čeku man iedod tikai pēc ļoti uzstājīgas prasīšanas. Čekā nav PVN norādīts, summā ar piebildi "ielikts" (kas nozīmē - ielikts kases aparātā), uz čeka viens SIA nosaukums, uz zīmoga otrs. Tādus mazos uzņēmējus es negribu atbalstīt ar skaidru naudu.
Un savukārt par tiem izsniegtajiem čekiem, Ganbei sistēma ir ļoti, ļoti daudziem tirgotājiem,gan mazākiem, gan lielākiem. Izsniegts čeks vēl neko nenozīmē. Un tur diemžēl arī konkrēti piemēri, ko atstāšu VID kompetencē. Protams, noteikti ir kādi mazie tirgotāji, kas ir godīgi, tomēr mana pieredze tomēr lielākoties ir tāda, ka vai nu uzņēmums nedzīvo līdzi laikam, vai arī ir čakarē valstī.
Ja jau kases aparāts pārprogrammēts, tad arī karšu maksājumi tiek novirzīti uz citiem kontiem, tā kā tas nodokļu jomā neko nemaina. Par tiem, kas nedod čekus, jā, arī reizēm dusmas, bet gaidot nākamā gada budžetu un saprotot, ka mana godīgā nodokļu maksāšana nevienam neinteresē, jo vēl joprojām neviens neuzskata par pienākumu nodrošināt prognozējamu kaut nākamā gada nodokļu politiku, gribas visus uzspert gaisā un līst ēnā.. offtopic
Linca, tas, ka Tu maksā ar karti vai prasi čeku, pilnīgi neko nenozīmē par nodokļu nomaksu.
Paskaties uz to no cita rakursa - par katriem iztērētajiem 100eur Tev būtu man jāpārskaita 2-3eur. Vienkārši tāpat. Patiktu?
Lielākā daļa pircēju jau nezina cik lielas komisijas iekasē karšu apkalpotāji.. priekš mazajiem tirgotājiem/pakalpojumu sniedzējiem karšu termināla apkalpošanas mēneša maksa vien jau ir neadekvāta, nemaz nerunājot par ieturētajiem procentiem.
un tu zini? cik ir "apkalpošanas mēneša maksa"?
manis vadītajam nelielajam *avio atbalsta pakalpojumu veikaliņam* nekāda meneša maksa nav jāmaksā un komisija ir 0.5% no summas. man tas liekas daudz izdevīgāk kā, pasargdies, čakarēties ar skaidro naudu, maksāt inkasācijai vai tml.
skaidrs, ka tas neder valsts čakarētajiem.
Ja nauda ieiet kontā, tad nevar vienkārši paņemt un izņemt no kases, jo veikala īpašniekam sagribas kaut ko sev nopirkt. Tas, ka var atrast citu veidu kā apčakarēt valsti, ir skaidrs, bet no konta to jau ir grūtāk. Es piekrītu, ka kaut kādos gadījumos var būt minimālā apmaksas summa vai kādām kartēm ir lielāki procenti un tās īsti negrib ņemt pretī (piekrītu - bet nenozīmē, ka man tas patīk). Es runāju par to, ka mana pieredze pēdējā laikā ar skaidru naudu ir gandrīz tikai gadījumos, kad ir acīmredzami valsts apčakarētāji. Uz tirgiem neeju, zeķes no tantēm nepērku. Ā, vēl viens, acīmredzot, izņēmums, pagājušajās brīvdienās biju Cash & Carry veikalā, kur par savām 8 biešu burkām arī dabūju maksāt skaidrā. Ok, tāds koncepts viņiem. Bet principā viss pārējais ir tikai ar karti - un tie noteikti ir vairāk nekā 10 pirkumi mēnesī. Par savām ceļmalas bulciņām arī Kandavā un Priekulē esmu maksājusi ar karti.
Lielākā daļa pircēju jau nezina cik lielas komisijas iekasē karšu apkalpotāji.. priekš mazajiem tirgotājiem/pakalpojumu sniedzējiem karšu termināla apkalpošanas mēneša maksa vien jau ir neadekvāta, nemaz nerunājot par ieturētajiem procentiem.
un tu zini? cik ir "apkalpošanas mēneša maksa"?
manis vadītajam nelielajam *avio atbalsta pakalpojumu veikaliņam* nekāda meneša maksa nav jāmaksā un komisija ir 0.5% no summas. man tas liekas daudz izdevīgāk kā, pasargdies, čakarēties ar skaidro naudu, maksāt inkasācijai vai tml.
skaidrs, ka tas neder valsts čakarētajiem.
Zinu gan. Nezinu cik sen Tev ir karšu terminālis, bet mani klienti, kas nesen sākuši izmantot karšu terminālus, Swedbankai maksā EUR14.23/mēnesī, Citadele EUR11.50/mēnesī+ procenti atkarībā no karšu veida (AMEX2.9-3.5%, Maestro, Mastercard, Visa 1.3-1.5%), tātad, piemēram, pie EUR2400 ienākuma mēnesī procentos samaksā EUR38, pie EUR17200 mēneša ienākumiem procentos jāmaksā EUR227+mēneša maksa par termināli.. ja tie būtu mani līdzekļi, es labāk lieku reizi aizietu līdz naudas iemaksas automātam nevis mēnesī maksātu EUR240 komisijās vai par inkasāciju runājot - inkasācijas cena neatšķiras no iemaksātās summas lieluma, tātad uzņēmumam karšu maksājumu pieņemšana ir tikai un vienīgi papildus komisijas, jo skaidras naudas pieņemšana (un attiecīgi inkasācija/naudas iemaksāšana bankomātos) apkalpojošajā sfērā ir neizbēgama.. tātad norēķinu kartes pa lielo manā uztverē ir banku mārketinga rezultātā uzspiesta nepieciešamība
Uzspiesta nepieciešamība? Debesmanna, savus vārdus atceries, kad pirksi kādu pakalpojumu vai preci onlainā.
Uzspiesta nepieciešamība? Debesmanna, savus vārdus atceries, kad pirksi kādu pakalpojumu vai preci onlainā.
Tieši tāpēc jau saku - nepieciešamība, jo bez kartēm vairs nevaram dzīvot, nemaz neapzinoties cik šis pasākums patiesībā ir ļoti dārgs tā lietotājiem un izdevīgs tā veidotājiem. Tas ir līdzīgi kā viesnīcām mūsdienās Booking.com izmantošana
Swedbankai maksā EUR14.23/mēnesī, Citadele EUR11.50/mēnesī+ procenti atkarībā no karšu veida (AMEX2.9-3.5%, Maestro, Mastercard, Visa 1.3-1.5%)
Sarunās ir spēks! Tas tā no personīgās pieredzes, kad vajadzēja POS termināli tirdzniecības vietā. Līdzīgi kā ar biznesa klases upgrade, ne vienmēr vajag iet pie bankas un teikt, ka viņi ir zagļi par to ka prasa tādas komisijas... Var arī visu mierīgi izrunāt un, ja nepieciešams, vairākas reizes.