1. 26.05.2015 - 30.05.2015
2. Londona, nav vajadzīgs centrs,galvenais lai ir kāda pietura netālu,piemēram,metro stacijai.
3. Diviem vai trīs pieaugušajiem. Trīs būtu perfekti.
4. Varbūt ar koplietošanas tualeti un vēl kādām neertībām, galvenais ,lai esam istabā trīs vai divi. (Hosteļa istaba vairāk kā 3 gultām nederēs)
6. Ap 55-60eur ir pāris varianti ,bet pavisam nomaļus.
7. 45eur vienam jau nu būtu perfekti,bet līdz 50eur
Mazums kādam kāda mega akcija ielēkusi epastā vai kaut kā tā :)
Ja cena ir norādīta vienam, tad airbnb vajadzētu būt variantiem.
http://www.agoda.com/lv-lv/heathrow-lodge/hotel/london-gb.html?asq=I8bHq...
Hītrova par 34.- EUR/nakts 2-vietīga istaba...
Tikai jāpārliecinās - varbūt izdevīgāk dzīvot mazliet tuvāk (tādējādi ietaupot uz transportu un zaudēto laiku), bet maksāt mazliet dārgāk par dzīvošanu.
Labs standarts (pēc manas pieredzes) Londonas pašā centrā 3 cilvēkiem - 80-100 USD (centra tuvumā Zone 1, 2 - šī te cena īpaši nemainās). (diemžēl, saistībā ar EUR kritumu, tagad USD ir dārgāki).
Nosauktie skaitļi, tikai ar mārciņas piedēkli, izskatās diezgan reāli šim laikam par visu istabu. Ja tomēr domāts katram, tad izvēle kļūst plašāka, kaut 3 cilvēki numurā ir pamatīgs ierobežojums. Rādiuss ap 10 km no Westminster.
Jāstrādā(!) ar meklētājiem (ne tikai booking, bet vēl kādiem 9), nedēļa intensīva darba varētu nest rezultātus, ja paveicas, vēl ātrāk.
nedēļa intensīva darba varētu nest rezultātus
Atkal jau rodas jautājums, vai prātīgāk nav to nedēļu veltīt, vairāk pastrādājot pamatdarbā/haltūrās - kas nu kuram -, lai varētu atļauties samaksāt par nedaudz dārgāku istabu, nevis meklēt kaut ko, ko var arī neatrast.
Azarts varētu neļaut. Spēle = vai varu atrast labāk un lētāk. Bet tas protams atkarīgs no cilvēka un citiem faktoriem. To visu, protams, saprāta robežās. Piemēram, 30 minūtes dienā.
nedēļa intensīva darba varētu nest rezultātus
Atkal jau rodas jautājums, vai prātīgāk nav to nedēļu veltīt, vairāk pastrādājot pamatdarbā/haltūrās - kas nu kuram -, lai varētu atļauties samaksāt par nedaudz dārgāku istabu, nevis meklēt kaut ko, ko var arī neatrast.
Manā uzskatā, darbam ir jābūt ražīgam (racionālam un efektīvam) - gan naudas pelnīšanā (strādāt daudz vēl nenozīmē arī pelnīt dauz) gan meklējot piedāvājumus. Arī viesnīcu meklējumos, ja to saprātīgi dara, tad tā "nedēļa intensīva darba" būtībā ir 10-20min. dienā iziet caur meklētājiem, caur viesnīcu tīklu lapām (ja tās slikti rādās meklētājos, kā piem. travelodge)...
Rakstu tikai savu pieredzi. Kad sāku meklēt, sapratu, ka tas ir ļoti laikietilpīgs process kam man laika nav, tāpēc ātri vien (3.dienā) paņēmu tuvāko piedāvājumu, kas, kaut izkāpa ārpus vēlamā budžeta, tomēr bija ar pamatīgu atlaidi no "parastās" cenas.
ar "atlaidēm" arī jāuzmanās. Vienmēr jāpārliecinās vai nav vienkārši apmāns.
Viens veids kā to izdarīt ir apskatīties cik maksā citas šāda tipa viesnīcas tuvākajā apkaimē.
Piemēram, kādreiz var redzēt London Westminister 3* hotel : agrāk:220 tagad: 110. (*parasti šāda veida akcija ir sava veida apmāns). Jo tāda paša līmeņa viesnīca tikai 200m tālāk normāli maksā 105.
Piemēram,
Es nekad neesmu sapratis, kā viesnīclapas izvēlas tās savas sarkanās, nosvītrotās cenas - varbūt pilnīgi uz dullo?
Manā piemērā tā ir acīmredzama kļūda:
http://www.hostelbookers.com/results/loc/dd/dst/2273/arr/2015-04-10/ngt/...
Bet Krustmātei Vallijai no Preiļiem var rasties iespaids, ka viņa ir dabūjusi labu atlaidi.
Par 2000EUR Elefantam nav ne jausmas )) Bet parasti nosvītrotā cena ir viesnīcas "rack rate", jeb pēc būtības maksimālā cena bez nekādām atlaidēm. Šādu cenu tev piedāvās, ja ienāksi viesnīcā no ielas, prasīsi numuru un nekaulēsies.
Manā piemērā tā ir acīmredzama kļūda:
Var jau būt, ka nevis kļūda, bet labs mārketings, līdz kuram es vēl neesmu izaudzis...
Esmu šādas te novērojis ļoti bieži. Sava veida mārketinga triks ir - uz mani arī ir nostrādājis. Protams ne tik radikāls kā 2000 EUR. Bet teiksim 50-100 USD neīstās akcijas strādā tīri labi - it sevišķi ja jāveic steidzams pirkums, ierobežotā budžetā un vēlies dabūt labāko variantu par savu naudu.
Es nekad neesmu sapratis, kā viesnīclapas izvēlas tās savas sarkanās, nosvītrotās cenas - varbūt pilnīgi uz dullo?
Mana pieredze rāda, ka uz dullo. Es jau iepriekš kaut kur minēju, ka man ir paziņa, kas kādā no Latvijas pilsētām izīrē dzīvokli īstermiņā, tai skaitā caur booking.com. Cena ir diezgan stingri fiksēta, ir 10% atlaide sākot no 7 dienām, nekādas mega akcijas netiek rīkotas. Bookingā viss ir korekti, rāda cenu 30 EUR par nakti, ja izvēlas līdz 6 naktīm, un 27 EUR sākot no septiņām. Taču bookings bez īpašas prasīšanas šo piedāvājumu ievietojis arī savā satelītlapā agoda.com - un tur gan var redzēt brīnumus, jeb, saucot lietas īstajā vārdā, fakstiski pircēju maldināšanu. Izvēloties šo dzīvokli, rādās nosvītrota ''parastā'' cenā, laikam 90 EUR, un ''ipašā'' agodas supercena - 30 EUR. Un to viņi paši samuhļījuši, pat nekonsultējoties ar īpašnieku, vai viņš tādam ''mārketingam'' piekrīt.
Es nekad neesmu sapratis, kā viesnīclapas izvēlas tās savas sarkanās, nosvītrotās cenas - varbūt pilnīgi uz dullo?
Var tiešām uz dullo, ja ir uzlikta augsta regulārā maksa un hosts to manuāli administrē, tad booking.com sistēma to parāda kā s-duper atlaidi, bet to var arī ieprogrammēt hosta administrācijas programmā, cik dienas pirms un par kādu % cenai ir jākrītas, un tad parādīsies tie svītrojumi, kā arī to var saistīt ar savlaicīgumu, ar 24h stundu akciju, vai ar min of stay. Rezultātā pie mega augstām regulārajām cenām būs pilnībā izpārdota naktsmītne, kaut kā tā..