Katānijas lidosta / Etna

3 atbildes [Pēdējā ziņa]
kristoff
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/03/2011
Ziņas: 557
Manīts: pirms 31 min

Katānijas lidosta nepieņem reisus šorīt Etnas izvirduma dēļ - daļa reisu atcelti, daļa - novirzīti uz Palermo vai kur citur. Rīt man tieši lidojums. Varbūt kādam ir iekšēja informācija, kā šādā situācijā rīt rīkotos AirBaltic? Vai atceltu pavisam vai lidotu uz Palermo? Baigi jau negribētos, ka rīt izjuktu ilgi gaidītais ceļojums ar bērniem. 

Vatņik/ork/krimnašist, ar tevi nediskutēju!

lapsiņa
Nav tiešsaistē
Kopš: 13/11/2008
Ziņas: 557
Manīts: pirms 1 st

Grūti pateikt kā rīkosies AirBaltic, visticamāk, ka reisu atcels. Man arī rīt lidojums uz Sicīliju, par laimi, ne uz Katānijas lidostu. 

2024: TUN, RIX, CPH, FRA, WDH, VFA, IST, MUR, RUN, EDI, IOM, ICN, CJU, KIX, SKP, PRN, RMO, TPS, LUX

reinis.berzins
Lietotāja reinis.berzins attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/07/2013
Ziņas: 424
Manīts: pirms 1 ned

kristoff rakstīja:

Katānijas lidosta nepieņem reisus šorīt Etnas izvirduma dēļ - daļa reisu atcelti, daļa - novirzīti uz Palermo vai kur citur. Rīt man tieši lidojums. Varbūt kādam ir iekšēja informācija, kā šādā situācijā rīt rīkotos AirBaltic? Vai atceltu pavisam vai lidotu uz Palermo? Baigi jau negribētos, ka rīt izjuktu ilgi gaidītais ceļojums ar bērniem. 

Man nav gadījusies šāda situācija ar airBaltic. Ja gribi savlaicīgi plānot, tad vari mēģināt zvanīt uz airBaltic klientu centru. Bet, ja iemesls ir nepārvarama vara (force majeure), tas atbrīvo aviokompāniju tikai no 250-400€ kompensācijas (sāpju naudas) maksāšanas. Turpretī visi pārējie Regulas 261/2004 pienākumi aviokompānijai saglabājas, tajā skaitā pārmaršrutēšana. Tā kā jaunu biļeti pirkt īsi pirms izlidošanas parasti sanāk daudz dārgāk, tad labāk turies pie esošās biļetes un, ja aviokompānija atceļ reisu, tad prasi alternatīvu lidojumu(s) vietā! Ja aviokompānija rakstiski atsakās to darīt (kas būs Tavs pierādījums), tad vari pirkt alternatīvu biļeti pats un pēc tam pieprasīt airBaltic to atmaksāt (ja nepiekrīt ar labu, tad caur PTAC).

kristoff
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/03/2011
Ziņas: 557
Manīts: pirms 31 min

reinis.berzins rakstīja:

Man nav gadījusies šāda situācija ar airBaltic. Ja gribi savlaicīgi plānot, tad vari mēģināt zvanīt uz airBaltic klientu centru. Bet, ja iemesls ir nepārvarama vara (force majeure), tas atbrīvo aviokompāniju tikai no 250-400€ kompensācijas (sāpju naudas) maksāšanas. Turpretī visi pārējie Regulas 261/2004 pienākumi aviokompānijai saglabājas, tajā skaitā pārmaršrutēšana. Tā kā jaunu biļeti pirkt īsi pirms izlidošanas parasti sanāk daudz dārgāk, tad labāk turies pie esošās biļetes un, ja aviokompānija atceļ reisu, tad prasi alternatīvu lidojumu(s) vietā! Ja aviokompānija rakstiski atsakās to darīt (kas būs Tavs pierādījums), tad vari pirkt alternatīvu biļeti pats un pēc tam pieprasīt airBaltic to atmaksāt (ja nepiekrīt ar labu, tad caur PTAC).

Liels paldies! Nezināju, ka šādos gadījumos aviokompānijai joprojām jānogādā galamērķī. Esmu diezgan analfabētisks šādos jautājumos. Nekad neesmu nonācis tamlīdzīgā situācijā un, cerams, arī rīt nenonākšu. Laikam šodien atsāksies pamazām reisi (pelni no esot skrejceļa notīrīti). Redzēs, kas būs rīt. 

Vatņik/ork/krimnašist, ar tevi nediskutēju!