Artemijs Ļebedevs publicējis ieteikumus laika eknomēšanai lidostās (krievu valodā):
https://tema.livejournal.com/2858115.html
Interesants ieteikums ar virssvara pārlikšanu atsevišķā maisiņā, izliekoties, ka tas ir futy free vai tmldz. Droši vien būtu vēlams, ka maisiņš līdzinās tādai kategorijai.
Vai kāds ir mēģinājis šo triku?
Par busanu lidosta 1 stundu pirms lidojuma varetu saubities, seit ir bijusi n stasti ka ir nokavets sadi
Par kaut kadiem lidostas masinjiem ar smagajam mantam atgadina pasaku stastu
--
Senak lasiju vinja livejournal, vinjiem tur bija intresantu celojumu fotoatskaites, gan uz krievijas polarajiem apgabaliem vasara un ziema, gan ar dzipiem skersojot afriku
ļoti labi ieteikumi - lielāko daļu no tiem ievēroju
ierašanās laiki lidostā - atkarībā no lidostas un lidošanas laikiem. piemēram, vakara reiss no RIX uz TBS + fast track iespēja - lidostā ierados dažreiz pat 45min līdz izlidošanai.
par tax free maisiņiem - Kijevas lidostas maisiņu pēdējo reizi ieliku savā salona čemodānā, jo pēdējo reizi abos virzienos Kijevā pie geita pārsvēra rokas bagāžu. protams, ka man nav tie 7 vai 8 kg un es līdz galam nesapratu vai pretenzijas ir ja datorsoma ir atsevišķi vai nē. tāpēc kā plāns B ir tax free maisiņš
Artemijs Ļebedevs publicējis ieteikumus laika eknomēšanai lidostās (krievu valodā):
https://tema.livejournal.com/2858115.html
Interesants ieteikums ar virssvara pārlikšanu atsevišķā maisiņā, izliekoties, ka tas ir futy free vai tmldz. Droši vien būtu vēlams, ka maisiņš līdzinās tādai kategorijai.
Vai kāds ir mēģinājis šo triku?
Ko nozīmē drošības kartiņa un kāpēc tā ir jānosper?
Во-первых, можно успеть незаметно спиздить карточку безопасности
Ja runa ir pat BT, tad tur skaidri rakstīts, ka abām vienībām kopā jābūt ne vairāk kā 8 kg, tur jau tas stulbums.
Bet tas man ir jaunums, ka viņi atkal šur tur sākuši svērt rokas bagāžu pie geita.
Kijevas lidostā UIA pie geita svēra somas.
Da labi, laikus ierasties ir jēga tādēļ, ka ceļš līdz lidostai var izrādīties ilgāks, nekā paredzēts.
Arī rindas lidostā pēkšņi var izrādīties garākas, nekā paredzēts.
Mani arī interesē kas tā par kartiņu.
Extra maisiņi gan man liekas pasakas, jo piesienas gan. Un daži no padomiem par lekšanu autobusā liekas jau no grūstīšanās sērijas utt, ja vien nav baigā bagāža, kas jāiespiež pirmajam (ar saviem 100 duty free maisiņiem), lido tāpat visi reizē. Iešanu pie biznesa lodziņa neatbalstu. Ja dzīves misija ir visus apčakarēt, pielīst bez rindas un abjūzot sistēmu, tad varbūt. Man tomēr gribas piederēt pie puslīdz civilizētās Eiropas, kas piedod citu kļūdas, nevis izmantot citu labsirdību.
Īsākā rinda ne vienmēr ir laba - dažreiz citi jau redz, ka tur ilgi apkalpo. Bērni pie pasēm arī mēdz būt ilgi, jo tieši ģimenes citur baigi skatās, ka nepaliek pavisam valstī.
Nu runa ir par drošības instrukcijas, kas tradicionāli atrodas priekšējā krēsla kabatā (Ryanair uzdrukāts uz krēsla - nenosperams), nosperšanu… tā kā gaisakugis nedrīkst pacelties bez šīm instrukcijām, pieejamām katram pasažierim, tas ir pat diezgan nelāgs pārkāpums. Laikam kaut kāds nacionālais prikols.
Nē nu interesanti, ka cilvēks it kā lido simtiem tūkstošus jūdžu, bet nav ieguvis status, lai legāli ietu pie biznesa klases lodziņa, kur iet arī statusa klienti. Un lidosta es gan labāk laicīgi ierodos un pasēžu launžā - tas gan neiet kopā ar sekonomiķ vremja v aerportūūū, bet reisa nokavēšana arī neiet ar to kopā.
Es labāk taupu naudu un nervus un ierodos lidostās laicīgi. Man jau pietiek to reižu, kad pierunāts atvert lidmašīnas durvis un ielaist vēl dažus pasažierus.