(Pārceļu atsevišķā tēmā — Juris)
Hello
Jautājums par biļetēm uz Taizemi - kādu laiciņu lētāko februāra otrā pusē rāda Etihad ~460 €/pax return +1 soma nododamā. Tiesa, caur Eiropu/Abu Dabi, 2x pārsēšanās, kopā 20...25h aizņem ceļš. Ar Amex/Etihad punktiem varu nosist zem 400€. Varbūt jāgaida kāds "brīnums"? Ierasti lētie ukraiņi vai turki tagad kosmosa cenas rāda.
Hello
Jautājums par biļetēm uz Taizemi - kādu laiciņu lētāko februāra otrā pusē rāda Etihad ~460 €/pax return +1 soma nododamā. Tiesa, caur Eiropu/Abu Dabi, 2x pārsēšanās, kopā 20...25h aizņem ceļš. Ar Amex/Etihad punktiem varu nosist zem 400€. Varbūt jāgaida kāds "brīnums"? Ierasti lētie ukraiņi vai turki tagad kosmosa cenas rāda.
Paprasi uzbekiem cenu. Mēs lidojām pa 500 EUR/pax pirms 2 gadi. 12 stundās esi jau pie baseina Biļeti pirkām 3 dienas iepriekš.
Vēl es ieteiktu papētīt AEROFLOT piedāvājumus - cena maķenīt dārgāka nekā ETIHAD, bet īsi savienojuma laiki Maskavā, salīdzinot ar ETIHAD ceļā ietaupās apmēram 10 stundas, kas, manuprāt, ir milzīgs pluss. Mīnuss - ne visos datumos ir cenas ap 460-490 EUR, bet par šādu cenu ir vairāk datumu nekā ar TK vai PS.
Un vēl viens AEROFLOT pluss - lidojumiem RIX- Puketa - RIX, KAYAK meklētājs piemeklē vēl nākošo īso savienojumu AEROFLOT reisam no BKK uz Puketu. Beidzamo posmu izpilda Bangkok Airways ar AEROFLOT "share code". Cena ap 550 EUR man rādās diezgan adekvāta, jo nav jānervozē, vai paspēsi izbraukt cauri visai Bangkokai un atkrīt pārbrauciens uz DMK (Don Mueang) lidostu, lai "noķertu" kādu ļoti lētu zemcenu lidojumu. Bangkok Airways turklāt ir pilna servisa aviokompānija.
Lelle, Viestur, paldies! Kā ar Aeroflot? Neesmu lidojis kopš 1985. gada ar to +/-?
Bankgkokā jāpavada pāris vakari vienā virzienā.
Savukārt, Etihad atļauj stopoveru Abu Dabi 2 naktis, viena pa nelielu samaksu laikam, neiedziļinājos.
Lelle, Viestur, paldies! Kā ar Aeroflot? Neesmu lidojis kopš 1985. gada ar to +/-?
Ar AEROFLOT ir diezgan forši. Pāris gadus AEROFLOT bija pat Austrumeiropas labākā aviokompānija.Ekonomiskajā klasē serviss īpaši neatšķiras vairumam aviokompāniju. Lidmašīnas viņiem samērā pajaunas (BOEING, AIRBUS un pa kādam Sukhoi Superjet 100), ja salīdzina, piemēram, ar ukraiņiem, kuri gan tagad arī modernizē savu floti. Jāskatās tikai, lai Maskavā neveidojas ļoti gars savienojums. Cik esmu bijis SVO - vienmēr ļoti pilna lidosta un brīziem nav pat kur apsēsties.
Hello
Jautājums par biļetēm uz Taizemi - kādu laiciņu lētāko februāra otrā pusē rāda Etihad ~460 €/pax return +1 soma nododamā. Tiesa, caur Eiropu/Abu Dabi, 2x pārsēšanās, kopā 20...25h aizņem ceļš. Ar Amex/Etihad punktiem varu nosist zem 400€. Varbūt jāgaida kāds "brīnums"? Ierasti lētie ukraiņi vai turki tagad kosmosa cenas rāda.
Paprasi uzbekiem cenu. Mēs lidojām pa 500 EUR/pax pirms 2 gadi. 12 stundās esi jau pie baseina Biļeti pirkām 3 dienas iepriekš.
Uzbeku lapā vienīgie galamēŗķi no RIX uzrādās NY un Taškenta. Multi city opcijas nav
https://www.uzairways.com/en/airports/riga
Uzzvani uz Rīgas ofisu. Mēs visu kārtojām pa telefonu un epastu un biļeti pirku uz vietas kantorī. Mājas lapā neko nedarijām.
Uzbeku lapā vienīgie galamēŗķi no RIX uzrādās NY un Taškenta. Multi city opcijas nav
Viņiem arī tagad tā mājas lapa ir tāda dieva dota. Dažas tūrisma aģentūras, piemēram, BEGONIJA, pārdod Uzbekistan Airways biļetes uz BKK pa 590 EUR. Padārgi. Moška pati aviokompānija pārdod lētāk. Laika taupīšanas ziņā uzbeki ir labs variants, jo viens no reisiem uz TAS izlido no RIX piektdien vēlu vakarā un ielido RIX piektdienas vakarā. Arī lidojums caur TAS veido gandrīz taisnu līniju un laika ziņā ir daudz īsāks nekā caur Abu Dhabi. Līdz ar to sanāk pilnvērtīgs 2 nedēļu atvaļinājums + divas brīvdienas (6. un 7.dien) atpakaļpārejai uz LV laika joslu. Uzbeki diezgan kūtri uz dažādām atlaidēm un, izņemot ZS un Jaungadu periodu, viņu reisiem parasti ir viena puslīdz nemainīga cena, ja izvēlas NON-REFUNDABLE biļeti.
Lelle, Viestur, paldies! Kā ar Aeroflot? Neesmu lidojis kopš 1985. gada ar to +/-?
Esmu aizspriedumains, tādēļ ar Aeroflot nelidotu. Arī bez maksas nē.
(šo nevajag komentēt)
Lelle, Viestur, paldies! Kā ar Aeroflot? Neesmu lidojis kopš 1985. gada ar to +/-?
Ar AEROFLOT ir diezgan forši. Pāris gadus AEROFLOT bija pat Austrumeiropas labākā aviokompānija.Ekonomiskajā klasē serviss īpaši neatšķiras vairumam aviokompāniju.
Bija un ir. Te bez variantiem. +/- = AY/SK.
P.s. tagad labs cipars ir pie TK: 360-400 eur.
Lelle, Viestur, paldies! Kā ar Aeroflot? Neesmu lidojis kopš 1985. gada ar to +/-?
Ar AEROFLOT ir diezgan forši. Pāris gadus AEROFLOT bija pat Austrumeiropas labākā aviokompānija.Ekonomiskajā klasē serviss īpaši neatšķiras vairumam aviokompāniju.
Bija un ir. Te bez variantiem. +/- = AY/SK.
P.s. tagad labs cipars ir pie TK: 360-400 eur.
400 vienā virzienā 1 paxim
kilka, es redzu par 365 eur 03.2019 (ar slepena foruma palīdzību). Visu dienu ir datumi martā pa šo ciparu. piemers 03.03.19-17.03.2019
kilka, es redzu par 365 eur 03.2019 (ar slepena foruma palīdzību). Visu dienu ir datumi martā pa šo ciparu. piemers 03.03.19-17.03.2019
OK, ticu, ka ir , diemžēl datumi bija noteicoši, pie tam jāizmanto vīkendi = jālido piektdienā/sestdienā
+ nav man superslepenā forumā pieeja
Ir, ir Tev pieeja…
Ir, ir Tev pieeja…
Hmmm, domāju, ka vēl kas cits
Domāju, ka šo pašu vien tēmu FXQuadro domāja Kā ietaupīt līdz 30 EUR jebkurai(?) aviobiļetei (tripošana/kaijošana)