Čarterreiss uz olimpiskajām spēlēm

15 atbildes [Pēdējā ziņa]
arturchix
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/08/2013
Ziņas: 436
Manīts: pirms 2 d

Pēdējā intervijā Sportacentram Kaspars Daugaviņš neapmierināts par to, ka Latvijas olimpiešiem nav noorganizēts čarterreiss uz Pekinu un nācās lidot ar savienojumu caur Helsinkiem:

https://sports.tvnet.lv/7457957/daugavins-kritize-latvijas-olimpiesiem-n...

Man ir tāds pavisam dumjš jautājums - vai airBaltic rīcībā gadījumā nav sarkanbaltsarkanā lidmašīna? Vai nebūtu loģiski organizēt čarterreisu Latvijas olimpiskajai izlasei tieši ar šo lidmašīnu no Rīgas uz Pekinu? Turpinu domu tālāk - vai gadījumā airBaltic vairākuma akciju pakete nepieder Latvijas valstij? Turklāt airBaltic ir arī Lietuvas un Igaunijas krāsās darinātas lidmašīnas - tās varēja čarterēt mūsu kaimiņiem. Kas te īsti notiek - labā roka nezina, ko dara kreisā?

gklavs
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/01/2017
Ziņas: 2153
Manīts: pirms 9 st

Cik nu es sekoju olimpiādei, galīgi man tā, ka visi dalībnieki, sportisti, treneri ielido vienā dienā un pēc noslēguma visi vienā dienā lido atpakaļ.

Parasti pēc sacensībām ātri vien tiek braukts mājas.

Ir starpība kurā no 17 dienām ir starts.

2021. RIX, TSF, AMS.

2020. RIX, VIE, PRG, LCA.
2019. RIX, ARN, EWR, DEN, CPH, SXF.
2018: RIX, SXF, BGY, CGN, ARN, CPH, YYZ, DEN, FRA, TSF, MLA, CTA.
2017. RIX, VNO, MUC, DEN, FRA, BRE.

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4008
Manīts: pirms 17 st

Sportisti nelido visi kopā vienā dienā ne turp un arī atpakaļ lido pa mazām porcijām. Domā, ka valstij baigi izdevīgi būtu 5x šurpu turpu lidināt praktiski tukšu lidmašīnu ar dažiem sportistiem? Noteikti izdevīgāk ir iesēdināt kādos regulārās aviosatiksmes savienotos reisos kur komforts tālajiem lidojumiem būtu labāks nekā A220 un to dzīt uz Pekinu kur pa ceļam jāveic tāpat viena nosēšanās.

 

Shefs
Nav tiešsaistē
Kopš: 31/10/2019
Ziņas: 414
Manīts: pirms 9 st
Kur:

Kāds BT sakars ar LOK organizatoriskajām spējām?

zaksis
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/02/2011
Ziņas: 6146
Manīts: pirms 15 ned

Cik nu zinu, tad daudzi lido ar AY, daži ar LH, bet Kreipāna kungs gan ar TK.

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 4133
Manīts: pirms 5 st

Kurā sporta veidā startē tāds Kreipāna kungs?

Bzh
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/12/2012
Ziņas: 1691
Manīts: pirms 14 st

BT nemaz nav atļauja ielidot Ķīnā Smile) Gan jau čarteri var organizēt kaut kāds šhunjhuņj ar BT lidmašīnu, bet tas ir vēl viens papildus solis organizēšanā.

Plus.. Kāpēc lai tiem tūristiem tērētos par čarteri? Smile

Šis viedoklis ir mans un attiecas uz mani, pat, ja reizēm tas ir uzrakstīts vispārējā formā :)

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 12918
Manīts: pirms 7 st
Kur:

Pēc maskām gan lidoja uz Ķīnu pandēmijas sākumā. Ar diezgan lielu pompu.

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 4133
Manīts: pirms 5 st

Par to maksāja (400-500 tūktoši EUR par reisu) attiecīgie uzņēmēji, kas šos testus iepirka - attiecīgo iepirkumu izvarētāji, tur nebija nekādas labdarības.

Lielais pomps patiesi bija pārmērīgs, jo sūdu jau vien tur atveda ar BT, daudz vairāk atveda citas kompānijas, tik tas neparādījās preses slejās, jo nebija tām citām kompānijām nolūks pēc tam no valsts izspiest pusmiljardu.

AndrisG
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2013
Ziņas: 604
Manīts: pirms 6 d
Kur: RIX

arturchix rakstīja:

vai gadījumā airBaltic vairākuma akciju pakete nepieder Latvijas valstij? Turklāt airBaltic ir arī Lietuvas un Igaunijas krāsās darinātas lidmašīnas - tās varēja čarterēt mūsu kaimiņiem. Kas te īsti notiek - labā roka nezina, ko dara kreisā?

Tas, ka kontrolpakete pieder valstij, nepadara uzņēmumu par kabatas kantori, kas var rīkoties ar saviem resursiem kā ienāk prātā. BT konkurē starptautiskā tirgū un nevar pildīt akcionāra iegribas pat ja tādas būtu izteiktas. BT nodarbojas ar biznesu un nav valdības aviobāze, kur var pasvilpt pēc bezmaksas lidmašīnas, kad savajagās.

arturchix
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/08/2013
Ziņas: 436
Manīts: pirms 2 d

AndrisG rakstīja:

arturchix rakstīja:

vai gadījumā airBaltic vairākuma akciju pakete nepieder Latvijas valstij? Turklāt airBaltic ir arī Lietuvas un Igaunijas krāsās darinātas lidmašīnas - tās varēja čarterēt mūsu kaimiņiem. Kas te īsti notiek - labā roka nezina, ko dara kreisā?

Tas, ka kontrolpakete pieder valstij, nepadara uzņēmumu par kabatas kantori, kas var rīkoties ar saviem resursiem kā ienāk prātā. BT konkurē starptautiskā tirgū un nevar pildīt akcionāra iegribas pat ja tādas būtu izteiktas. BT nodarbojas ar biznesu un nav valdības aviobāze, kur var pasvilpt pēc bezmaksas lidmašīnas, kad savajagās.

Nu protams - Latvijas valstij ieguldīt simtiem miljonu eiro nodokļu maksātāju naudas iekš airbaltic ir pašsaprotamas investīcijas, bet aizsūtīt olimpiešus uz olimpiskajām spēlēm - kaut kādas akcionāra iegribas. Man šķiet, ka tieši lielākajam akcionāram, kurš ir bezjēgā iegrūdis līdzekļus savā aviokompānijā, ir visas tiesības pasvilpt to, ko savajagās, ne?

AndrisG
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2013
Ziņas: 604
Manīts: pirms 6 d
Kur: RIX

Nē, nav tiesību pasvilpt. Akcionāram nav tiesību iejaukties uzņēmuma operatīvajā darbībā. Šāda jaukšanās var rezultēties ar nepieciešamību ieguldīt kārtējos nodokļu maksātāju miljonus, jo uzņēmums nebūs konkurētspējīgs.

artursp
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/11/2012
Ziņas: 415
Manīts: pirms 12 st

Nezinu, kā tagad C19 laikos, bet pirms pandēmijas ne vienā vien nopietnā uzņēmumā iekšējā politika bija "nelidot visiem kopā", jo diemžēl nebūt ne sen ir bijuši skumji precedenti. Arī Latvija tādā veidā zaudēja izcilu hokejistu. Zaudēt visu olimpisko delegāciju (vai kaut vai "tikai" hokeja izlasi) būtu pavisam bēdīgi.

propers
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/06/2014
Ziņas: 4100
Manīts: pirms 3 st

Es domāju ka 90 % Latvijas iedzīvotāju dzīvotu labāk, ja valsts ļautu BT bankrotēt.

jtt
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/11/2014
Ziņas: 4159
Manīts: pirms 9 st

Vivat la roi! Un otriem 90% ne silts, ne auksts par tāda BT eksitenci.

runcels23
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/02/2015
Ziņas: 1398
Manīts: pirms 6 st

Šeit jau atkal izvilkts no konteksta. 1. Airbaltic nemaz nedrīkst nolaisties Ķīnā,jo tas ar Covid tagad ir atļauts tikai dažām aviokompānijām. 2.Čarteris ar spēlētājiem un delegāciju bija, bet tikai no Helsinkiem. 3. Daugaviņš runā par čarteru no Rīgas uz Helsinkiem, kas nemaz nebūtu tik dārgi un neiespējami. 4. Ielidojot tomēr 7 bija + Covid jūtīgais tests, tad divas dienas testi ik pēc 12h un 5 tika ārā no kazarmām, pēc tam pārējie. Karsums tomēr pēc pirmās spēles atkal dabūja iet izolēties, no kuras vēl nav ticis ārā. Vai vainīgs bija neesošais čarteris, neviens neuzzinās, bet kaut kādi attaisnojumi jāmeklē arī par to ka netikām tālāk.