Atvainojos jau iepriekš, ja tāda tēma jau bijusi. Tad var šo slēgt. Ātrumā neatradu, tāpēc jautāju te: kā tieši darbojas Air Baltic automātiskā sēdvietu ierādīšanas sistēma. Un vai ir variants, nepērkot īpašās speciāli izvēlētās sēdvietas, tikt pie vietas pie loga un, vēlams, salona priekšgalā? Iepriekš praktizēju čekoties lidojumam laicīgi, tiklīdz reiss tiek atvērts reģistrācijai, lai varētu izvēlēties iemīļoto vietiņu pie loga priekšgalā. Pēc jaunās sistēmas ieviešanas esmu pamanījusi, ka laicīga čekošanās galīgi nemaz nepalīdz tikt pie labākas vietas. Šis princips vairs nedarbojas. Pat reģistrējoties 5 minūtes pēc reisa atvēršanas, tiek iedalīta vieta salona dibengalā pie ejas. Vai varētu būt tā, ka automātiskajā kārtā tiek iedalītas sliktākās vietas - salona aizmugurē, pie ejas, utml? Jo negribas ticēt, ka lielākā daļa pasažieru maksā to papildus maksu par savām sēdvietām. Papildus jautājums - kas notiek, ja speciālā sēdvieta tiek pirkta tikai vienam no reģistrācijas? Vai otru (bērnu, piemēram), sēdinās citur? Varbūt kāds zina kaut ko sīkāk par šo lietiņu? Varbūt kāds gudrinieks par šo varētu painformēt sīkāk?
no nepilnu nedēļu vecas pieredzes - čekojos lidojumam uz un no Romas. Abas reizes iečekojos jau no rīta dienu pirms lidojuma. Un abas reizes iedeva abas vietas blakus 4.rindā - tātad lidmašīnas sākumā. Gan ne pie loga. Tās gan laikam iztirgo par naudu. Vietas pašam izvēlēties ir tikai iespēja tās nopērkot. savādāk jāsēž kur nu sistēma iedala.
Maijā lidosim trijatā - tad gan nav ne jausmas kā mūs sačekos, ja jau vietas pie loga tiek iepriekš iztirgotas, tad sanāk maz cerību visiem sēdēt kopā. Bet nu tad jau redzēs.
Es atkal gribu sēdēt pie ejas (ir kur kājas izstiept) - bet mani vienmēr sēdina pie loga. Pat Ryanairam tad jau sitēma labāka. Inguci - līdz šim vienas rezervācijas pasažieri automātiskajā sadalē tikuši sēdināti kopā (kas ne vienmēr gadās, čekojoties lidostā; tur mēdz būt īpaši riebīgs parsonāls). Kā jau teicu, man 80% dod tieši pie loga, kas man nemaz nepatīk.
Novembrī lidojām 4 un gan turp ceļā, gan atpakaļ visus sasēdināja pēc kartas (A,B,C,D). Nu vismaz rudenī tad nebija tendence vietu nemaksātājus nelikt pie loga.
Lidoju divreiz, čekojoties iepriekšējā dienā (sec. no. bija kaut kur pa vidu), abas reizes dabūju vietu pa vidu, t.i. to sliktāko, laikam. Grūti spriest pēc tādas pieredzes, bet es nedomāju, ka airBaltic vietu iedalīšanas algoritmam ir kaut kāda sevišķa loģika, izņemot "neiedalīt rezervētās vietas". Visticamāk izdala lētākās vietas nejauši, un viss.
Es tikko drukāju biļetes uz/no FRA 2 cilvēkiem, bija 4. un 5. rinda, vidējā un ejas vieta
Īstenībā tā nemaz nav, ka lielākā daļa cilvēku grib vietas pie loga un arī, ja maksāsi par sev vēlamo vietu-parasti šo pakalpojumu izvēlas tie,kuri grib sēdēt avārijas izejās, kā rezultātā var gadīties, ka piem. balansa dēļ kkas samainās- vieta tiek pie geita samainīta, vai nomainās lidmašīnas konfigurācija, tā vietas samisējās....protams, šādos gadījumos var dabūt naudu atpakaļ par šo papildus pakalpojumu...jeb kurā gadījumā es naudu netērētu šim pakalpojumam, jo reāli ir retas reizes, kad nevar samainīties- vai nu pašas spēkiem, vai ar stjuartu palīdzību!Un runājot par bērnu-atkarībā cik liels ir bērns, jo citreiz mammas mammas par bērniem sauc tīņus, kas ir priecīgi sēdēt bez mammas, bet mamma pa velti uztaisījusi traci un pašai kauns, jo tīnis nemaz negrib pārsēsties!
Iečekojoties lidostas automātā pāris stundas pirms lidojuma, dabūju vietu pie ejas 4.rindā (laikam nebija neviena biznesa klases biļete nopirkta) - visas vidējās vietas priekšā palika brīvas. Ērti un nebija jāgaida, kamēr tiks no lidmašīnas ārā
Pirms divām nedēļām Stambulas reisā man tika iedalīta vieta 25C.
Vienīgais pozitīvais bija tas, ka tā bija vienīgā rinda, kurā es sēdēju viena pati.
Vietām lidmašīnas aizmugurē ir tāda priekšrocība - bieži tur var sēdēt viens pats.
parasti ekonomiskā klase sākas no 4 rindas, ja nav vairāk par 12 biznesiem!
Man jau liekas, ka nav tik būtiski kur sēž... Ilgāk tāpat nav neviens lidojums pa 5h airBaltic!
Lidojumam uz Londonu sistēma mani iečekoja priekšpēdējā rindā pie ejas, bet sēdēju viena pati. Atpakaļceļam biļete jau bija lidmašīnas priekšgalā un pie loga.
Nu tad arī mani rezultāti. Tikko iečekojos.
Man 8. rinda, vecākai meitai 15. rinda. Sievai ar jaunāko meitu 18. rinda. Vismaz divas vietas ir blakus :) Es saprotu ka diži daudz nemaksāju par savām biļetēm. Nu bet BT strauji zaudē mani kā klientu izbraucieniem ar ģimeni.
Pagājušajā nedēļā, lidojot no Romas, arī bija ģimene, kur tēvs sēdēja mums priekšā, bet puika ar mammu pašā aizmugurē. Tad nu sīkais drasēja pa salonu
Mums pašiem abos virzienos 2 vietas kopā atradās, bet ne pie loga.
Tas ir neapšaubāms plus, ja lido ar maziem bērniem Bērnam ir nodarbošanās, apceļot visus draugus un gimenes locekļus lidmašīnā. Drīz būs lidojumi uz Stambulu un Romu, tad jau redzēs kā sanāks iečekoties.
Līdz šim mums šis prieks bija pamatā tikai Ryanair lidojumos. Bērni gāja viens pie otra ciemos..
Tas ir neapšaubāms plus, ja lido ar maziem bērniem Bērnam ir nodarbošanās, apceļot visus draugus un gimenes locekļus lidmašīnā.
Nu es gan nekādu plusu neredzu, jo man 2 gadnieks, kas nozīmē, ka viņš nekur viens netiks staigāt, turklāt man kaut kāds iespaids radies, ka tās ejas vienmēr aizņemtas ar ratiņiem.
Kas arī nozīmē, ka ne es varēšu uz labierīcībām aiziet, ne tēju padzert, ja vīrs sēdēs citur.
Nav tomēr tik traki. Aizbraucu uz lidotu un izdevās sarunāt lai iedod jaunus bording pasus un citās vietā. Man gan bja nedaudz specifski argumenti šim pasākumam. Bet BT darbineks bija dikti laipns uzklausot manu sāpi ātri visu izdarīja. Nu sēdēsim vis kopā.
Ja jau čeko bagāžu, tad to var izdarīt, bet, ja bez bagāžas, tad nestāvēt jau tāpēc vien rindā, lai varbūt samainītu vienas. Nāksies vien nodoties jautrām atrakcijām lidmašīnā.
Ja jau čeko bagāžu, tad to var izdarīt, bet, ja bez bagāžas, tad nestāvēt jau tāpēc vien rindā, lai varbūt samainītu vienas. Nāksies vien nodoties jautrām atrakcijām lidmašīnā.
Man bagāžas nebūs. Un lidoju tikai rīt. Vienkārši netālu no lidostas dzīvoju un tāpēc iebraucu tur.
Un kur tad Tu liec mašīnu tādos gadījumos? Vienkārši tāpat lai parunātos ar BT laipnajiem darbiniekiem man drusku žēl būtu maksāt tos pāris latus (vai vēl ļaunāk, sodu, ja riskētu atstāt pie ieejas).
Šoreiz lats bija mazāk vērtīgs, kā sievas komforts. Vispār apsvēru iespēju viņu un sīkos upgreidot uz biznesa klasi. Esmu apmierināts ka izdevās saunāt. Pašam gan vienalga. Varu sēdēt arī uz poda riņķa lidmašīnas astē.
Vajadzēja savādāku cenu modeli piemērot. Piemēram, rezervācijā, kurā ir 2-4 cilvēki, varēja būt viena fiksēta maksa par vietu izvēli turp-atpakaļ. Tagad jāmaksā par katru segmentu katram pasažierim un tad sanāk vairāk par 100€! Ģimenēm ar maziem bērniem praktiski spiestā kārtā nākas šo maksas opciju izmantot - pretējā gadījumā jācer, ka varēs sarunāt, ka būs brīvas vietas, ka pie check-in varēs samainīt u.t.t.
Vēl variants - vietu izvēle automātiski bērnu sēdina kopā ar pieaugušo, ko nav sarežģīti sistēmai noteikt no rezervācijas datiem.
Manā gadījumā bija 3 atsevišķas rezervācijas. Man bonusa biļete šurpu turpu. Vecākai meitai lidojums turp un atpakaļ bonusa biļete. Un sievai un jaunākai biļetes pa naudu. Turpceļu atrisināju. Redzēs kā būs atpakaļ. Nu ja nesanāks nekas normāls, tad atvainojos, bet BT priekš manīm būs no aviokompānijas nr1 pārbīdījies uz 3-4 vietu. Man kā vecākam cilvēkam tomēr gribās komfortu.
Tu taču biji ar mieru uz poda riņķa sēdēt. Lai gan piekrītu, ka vietu izvēle par maksu (un tik lielu maksu) ir fail BT.
Tā es arī viņiem teicu (par poda riņķi), jo šoreiz galvenais bija kur sieva ar bērniem sēž. Specifiski apstākļi.
Manā gadījumā bija 3 atsevišķas rezervācijas. Man bonusa biļete šurpu turpu. Vecākai meitai lidojums turp un atpakaļ bonusa biļete. Un sievai un jaunākai biļetes pa naudu. Turpceļu atrisināju. Redzēs kā būs atpakaļ. Nu ja nesanāks nekas normāls, tad atvainojos, bet BT priekš manīm būs no aviokompānijas nr1 pārbīdījies uz 3-4 vietu. Man kā vecākam cilvēkam tomēr gribās komfortu.
Nu ko tad Tu sagaidīji, ja jau bija 3 atsevišķas rezervācijas? Tad jau gan sistēma nevar zināt, ka esat viena ģimene. Principā tad šoreiz viltus trauksme, cik nu vispār esmu lidojis pēdējā laikā, tad tomēr vienas rezervācijas pasažieri tiek sēdināti blakus. Lai gan patīkami tas nav, ka nevar ne vietu izvēlēties, un pat neprasa, vai gribi pie loga vai pie ejas.
Nedomāju, ka ir daudz gadījumu, kad palūdz samainīties ar vietām, lai visa ģimene sēž kopā, tad atsaka, vismaz man neviens nekad neatsaka... BT lidojumi!
Nu ko tad Tu sagaidīji, ja jau bija 3 atsevišķas rezervācijas? Tad jau gan sistēma nevar zināt, ka esat viena ģimene. Principā tad šoreiz viltus trauksme, cik nu vispār esmu lidojis pēdējā laikā, tad tomēr vienas rezervācijas pasažieri tiek sēdināti blakus. Lai gan patīkami tas nav, ka nevar ne vietu izvēlēties, un pat neprasa, vai gribi pie loga vai pie ejas.
Es pat teiktu ka vispār nav trauksme. Bet nu ir skaidrs ka bt vietas ierāda bez jebkādas loģikas.
Kopā sēdēt būtiski ir tikai tad ja lido ar mīļāko, bet tad jau var ar samaksāt. ) Tikko čekojos, pašā sākumā kā atvērās rezervācija, visas 7 vietas pašā priekšā un visas kopā, nekādu pārmetumu, viss pa zolīdo.
Kopā sēdēt būtiski ir tikai tad ja lido ar mīļāko, bet tad jau var ar samaksāt:)) Tikko čekojos, pašā sākumā kā atvērās rezervācija, visas 7 vietas pašā priekšā un visas kopā, nekādu pārmetumu, viss pa zolīdo.
Vajag dzīvē skatīties plašāk. Ir iespējami arī citi iemesli lai sēdētu blakus. Bet to nevienam negribētos novēlēt.
Loģiski ir situācijas kad vajag, bet lielākajā daļā gadījumā gan cilvēkiem nevis vajag, bet vienkārši gribas, tā it kā ir ērtāk, jautrāk vai kas nu kuram. Garajos lidojumos vēl var saprast, bet lidojot piemēram uz FRA, man normālos apstākļos tas nemaz neliekas tik būtiski, jeb tie ir galīgākie dzīves sīkumi.