UIA slēdz reisus no 18. novembra

144 atbildes [Pēdējā ziņa]
zigainis
Lietotāja zigainis attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/03/2011
Ziņas: 329
Manīts: pirms 41 min

Situācija:

Paredzēts lidojums RIX-KBP-PEK-KBP-RIX (13 DEC - 4 JAN) ar UIA.

Šamie ir informējuši, ka slēdz šo reisu no 18. novembra.

Biļetes pirku caur Vayama.ie

Kā tālāk rīkoties, lai dabūtu visu naudu atpakaļ bez kkādiem ieturējumiem? Vai tas maz ir iespējams? Vai arī spītīgi prasīt no UIA rerouting (Flying Blue alianses partnera kombināciju)?

UIA atbilde ir attēlā.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 8454
Manīts: pirms 2 st

Ko tad Tu īsti gribi, naudu atpakaļ, vai lidot?

Naudu atpakaļ vari dabūt jebkurā gadījumā, tur nav divu domu. Lidot arī vari jebkurā gadījumā, tikai tur, iespējams, nāksies samierināties ar variantu, ko piedāvās aģentūra, kas varētu arī nebūt Tev ērtākais. Pērkot pa tiešo no aviokompānijas ir vieglāk pēc izmaiņām sarunāt kādu sev izdevīgāku variantu.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 19202
Manīts: pirms 1 st
Kur: RIX

Tieši tā, vari gan pilnībā atdabūt naudu, gan saņemt alternatīvu lidojumu — kā vēlies, ukraiņi pat paši to vēstulē atklāti saka. Ļoti jauki no viņu puses godīgi informēt pasažieri, ka pastāv abas iespējas.

Alternatīvie lidojumi droši vien tiks piedāvāti tādi, kas ukraiņiem izmaksātu vislētāk, nav teikts, ka obligāti ar Skyteam aviosabiedrībām.

AirAsia
Nav tiešsaistē
Kopš: 01/04/2018
Ziņas: 262
Manīts: pirms 2 d

Laba dāvana svētkos Frown

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 8454
Manīts: pirms 2 st

Jā, man jau arī liekas, ka džekpots izcelts - vari izvēlēties bezmaksas atcelšanu vai bezmaksas upgrade uz (domājams) labāku aviokompāniju. 

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 19202
Manīts: pirms 1 st
Kur: RIX

Un ir iespēja pabīdīt datumus kā ērtāk, tas arī pluss.

zigainis
Lietotāja zigainis attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/03/2011
Ziņas: 329
Manīts: pirms 41 min

1. Vayama policy saka, ka 55 EUR komisija par izmaiņām lidojumos. Neesmu gan jautājis šamiem par konkrēto situāciju. Mīnus 55 EUR tomēr negribētu ieberzties.

2. Protams, ka vēlos lidot. Aizrakstīju UIA, ka vēlos rerouting (ieminējos par Aeroflot, kas ir aliansē un viņu savienotie reisi šķita piemēroti un arī gana lēti).

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 19202
Manīts: pirms 1 st
Kur: RIX

Vai tad Tu veici izmaiņas lidojumos, tas ir, atcēli reisus? Laikam jau nē, tā ka lai Vayama mēģina iekasēt savus 55 EUR no vainīgā, tas ir, ukraiņiem. Smile

Bet, nopietni runājot, komercsabiedrība nevar iekasēt maksu par to, ko viņai likumā (regulā) uzdots izdarīt bez maksas.

zigainis
Lietotāja zigainis attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/03/2011
Ziņas: 329
Manīts: pirms 41 min

Juris rakstīja:

Vai tad Tu veici izmaiņas lidojumos, tas ir, atcēli reisus? Laikam jau nē, tā ka lai Vayama mēģina iekasēt savus 55 EUR no vainīgā, tas ir, ukraiņiem. Smile

Bet, nopietni runājot, komercsabiedrība nevar iekast maksu par to, ko viņai likumā (regulā) uzdots izdarīt bez maksas.

UIA no savas puses jau visu izdarīs bezmaksas - tobiš, atgriezīs aģentam pilnu summu un tad aģents tālāk ar mani sakārtos štelles (un te jau ir rēbuss, vai te neparādīs kkāda komisija). Iepriekš vairāk kā 100 lidojumu laikā ne reizi nebija gadījusies problēma ar kancelētu reisu. Nu, ir laiks tagad visu izbaudīt uz savas ādas Smile

Es gan ceru, ka UIA piedāvās saturīgu alternatīvo lidojumu plānu un nevajadzēs kapāties ar naudas atgriešanu.

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 3277
Manīts: pirms 1 st

Mh, faktiski Tev ir paveicies.

Mums pārējiem gan nav, jo cenas Āzijas virzienā no Rīgas tas nekādi neuzlabos.

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 3389
Manīts: pirms 3 st

zigainis rakstīja:

2. Protams, ka vēlos lidot. Aizrakstīju UIA, ka vēlos rerouting (ieminējos par Aeroflot, kas ir aliansē un viņu savienotie reisi šķita piemēroti un arī gana lēti).

par kādu aliansi tu runā? kādā aliansē var būt UIA ar SU, m?

zigainis
Lietotāja zigainis attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/03/2011
Ziņas: 329
Manīts: pirms 41 min

zahuj rakstīja:

par kādu aliansi tu runā? kādā aliansē var būt UIA ar SU, m?

https://www.flyingblue.lv/en/partners/airline - neesmu gan alianšu spečoks Grin

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 19202
Manīts: pirms 1 st
Kur: RIX

zigainis rakstīja:

UIA no savas puses jau visu izdarīs bezmaksas - tobiš, atgriezīs aģentam pilnu summu un tad aģents tālāk ar mani sakārtos štelles (un te jau ir rēbuss). Iepriekš vairāk kā 100 lidojumu laikā ne reizi nebija gadījusies problēma ar kancelētu reisu. Nu, ir laiks tagad visu izbaudīt uz savas ādas:)

Nē, ukraiņi neatdos aģentūrai naudu, ja Tu izvēlies citu lidojumu, tā tas nenotiek. Viņi par savu naudu nopērk Tev citas aviosabiedrības biļeti. Aģentūra vienkārši strādā kā komunikācijas starpnieks šajā procesā. 

zigainis
Lietotāja zigainis attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/03/2011
Ziņas: 329
Manīts: pirms 41 min

Juris rakstīja:

Nē, ukraiņi neatdos aģentūrai naudu, ja Tu izvēlies citu lidojumu, tā tas nenotiek. Viņi par savu naudu nopērk Tev citas aviosabiedrības biļeti. Aģentūra vienkārši strādā kā komunikācijas starpnieks šajā procesā. 

Tad jau jācer, ka piedāvās saturīgu citu lidojumu kombināciju. Jo full refund caur aģentu mani neuzrunā - čakars.

Jāsaprot vēl, kādas ir variācijas no savas puses, ja UIA piedāvā totālu murgu alternatīvajos reisos.

2gb biļetes izmaksāja 810 eur, patlaban lētākā saturīgā opcija būtu ~900 eur. Starpību taču sedz UIA?

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 5867
Manīts: pirms 3 d

Domāju, ka uz SU ukraiņi noteikti nepārliks. Politisku iemeslu dēļ SU un ukraiņi ir divas nesavienojamas lietas. SU ir Skyteam member, bet ukraiņus es tur neredzu. Pie Flying Blue redzu, ka ka tur ir gan SU, gan ukraiņi, bet maz ticams, ka dzīvo draudzīgi, jo Krievija un Ukraina ir nesavienojamas lietas, ja reiz starp blakus valstīm nav starptautisko pārlidojumu.

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 3389
Manīts: pirms 3 st

zigainis rakstīja:

https://www.flyingblue.lv/en/partners/airline - neesmu gan alianšu spečoks Grin

nē UIA nav nevienā aliansē. Aeroflot pieminēšana te pat varētu nebūt visai pozitīva lieta Smile

zigainis
Lietotāja zigainis attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/03/2011
Ziņas: 329
Manīts: pirms 41 min

Viestursp1 rakstīja:

Domāju, ka uz SU ukraiņi noteikti nepārliks. Politisku iemeslu dēļ SU un ukraiņi ir divas nesavienojamas lietas. SU ir Skyteam member, bet ukraiņus es tur neredzu.

mjā... 

From 1 January 2019, Ukraine International Airlines is no longer a Flying Blue partner. Vai šamie vispār ir kādā aliansē? Un vai tas ko vispār dod Grin

Ja šamie politikas dēļ nevēlas SU, tad nākamās opcijas (skyscanner dati) ir TK vai BT+QR

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 5867
Manīts: pirms 3 d

Pamēģini uzzvanīt ukraiņiem. It kā tagad esot FREE CALL caur SKYPE, moška šie ātrāk reaģēs nekā VAYAMA:

https://callfromsite.flyuia.com/?_ga=2.123113035.150430927.1572155526-1301349273.1572155526

Vayama ir tas pats BUDGETAIR ar izcili sūdīgu servisu. Man reiz, pamainoties PS lidojumu laikiem, ukraiņi paši visu sakārtoja, jo BUDGETAIR piedāvāja tikai vienu variantu, kurš man nederēja. Te gan ir tas mīnuss, ka ukraiņi savu lidojumus vairs nevar piedāvāt, jo pa nopirkto maršrutu vairs nelidos.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 8454
Manīts: pirms 2 st

Jā, ir divu veidu aviokompānijas - vienas ne par ko neķersies klāt aģentūras izdotai biļetei, un otras, kas nepieturas pie leģendas "biļete nav mūsu rīcībā, mēs neko nevaram darīt" un pašas attiecīgi visu sakārto. Cik ir lasīts ceļakājā, ukraiņi varētu būt pie pēdējiem.

gustavs
Lietotāja gustavs attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/04/2015
Ziņas: 315
Manīts: pirms 5 st
Kur: Sarkandaugavā

Ukraiņi daudzkārt paši ņēmušies ar biļetēm, kas pirktas caur aģentūrām. Kādreiz viņu vietnē bija Latvijas tālruņa numurs, uz kuru zvanot, savienoja ar viņu palidzības dienestu. Esmu ar viņiem parakstījies caur contact1 [at] flyuia [dot] com (lidojuma laiku maiņas gadījumos).

zigainis
Lietotāja zigainis attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/03/2011
Ziņas: 329
Manīts: pirms 41 min

We are sorry for long waiting for reply. Regarding the question of refund or changes please contact the place of purchase only.

---

Sāk atšūties... Vai rakstīt kko saskaņā ar 261/2004 8.pantu un manām tiesībām?

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 5867
Manīts: pirms 3 d

Jā, izskatās, ka šoreiz ukraiņi "spurosies" pretim, jo abi lidojumu posmi atcelti un ar viņu pašu lidojumiem alternatīvas nav un šiem (vai aģentam) šajā gadījumā jāmaksā par jaunu lidojumu. Nekad neesmu varējis saprast, kurā brīdī nauda pārceļo no aģenta pie aviolīnijas - pirms vai pēc lidojuma. Gadījumos, ja ir alternatīva, ukraiņi paši agrāk bija gatavi pārlikt izlidošanas pilsētu no VNO uz RIX, nemaz jau nerunājot par izlidošans dienu nomaiņu, pat ja BUDGETAIR neko negribēja mainīt, izņemot draudēšanu, ka jālido tā, kā viņu robots "pārlicis" vai arī pilnībā atcelt rezervāciju un veikt pilnu naudas atmaksu. BUDGETAIR uz e-pastiem agrāk atbildēja diezgan ātri atšķirībā no EDREAMS, no kuriem tagad gaidu atbildi jau 10 dienas. Pamēģini šiem pazvanīt, tad jau redzēs, ko šie teiks, zvanu centram būtu jāstrādā pēc Īrijas laika (LV mīnus 2h), parasti brīvdienās zvanu centri vieglāk sazvanāmi:

+353 1 903 6063

Opening hours: Mon - Fri: 09:00 - 17:00 hours
Sat - Sun: 09:00 - 14:00 hours

Nevienu viņu e-pastu ātrumā neatrodu.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 8454
Manīts: pirms 2 st

Nu, uzzvani vai uzraksti aģentam, gabals jau neatkritīs.

Ja piedāvā ko galīgi nesakarīgu, vai pat nepiedāvā neko, izņemot naudas atmaksu, tad ir vērts rakstīt vēlreiz ukraiņiem vai pat sūdzēties PTAC.

Vēl jau var mēģināt ukraiņiem piezvanīt, ja var atrast numuru. Tur viss mēdz būt atkarīgs no dzīvā aģenta un personiskā šarma. Ja ar pirmo neveicas, tad... kā tur bija... HUACA.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 5867
Manīts: pirms 3 d

Un var jau būt, ka, ja reiz ukraiņi ļoti laicīgi ir paziņojuši par visu rezervāvijā ietverto reisu atcelšanu, tad VAYAMA ukraiņiem naudu nemaz nepārskaitīs, ja vien tas jau nav izdarīts, un tādā gadījumā tiešām jāsazinās ar VAYAMA, jo nesaņemot maksājumu, ukraiņi tik un tā nevarēs līdzēt, jo šiem jau nav ko piedāvāt vietā. 

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 5867
Manīts: pirms 3 d

 Var vēl mēģināt zvanīt ukraiņiem uz šo Lietuvā esošo ofisu, tad vismaz, ja saruna izvēršas garāka, ar vienoto Eiropas tarifu nekas papildus nebūs jāmaksā, darba dienās un darba laikā šie ceļ klausuli:

+370 5 232 9300

Rīgas ofisu ar mistiskajiem telefoniem (ja tāds vēl eksistē) man nekad nav izdevies sazvanīt:

ALL CITIES - SALES AGENCY
Telephone +371 67889981
Call-centre (24h) 80004906 (Landline)
E-mail Riga [at] flyuia [dot] com
 
zigainis
Lietotāja zigainis attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/03/2011
Ziņas: 329
Manīts: pirms 41 min

Kam īsti vajag piedāvāt rerouting? Aģentam vai UIA? 

Aringa
Lietotāja Aringa attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/07/2016
Ziņas: 577
Manīts: pirms 40 min
Kur: Ozolnieku novads

zigainis rakstīja:

Kam īsti vajag piedāvāt rerouting? Aģentam vai UIA? 

ar interesi lasu Tavu tēmu. No iepriekš sacītā, izlobīju, ka aģentam. Aviokompānijai tā var būt tikai brīvā griba.

He-he

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 5867
Manīts: pirms 3 d

zigainis rakstīja:

Kam īsti vajag piedāvāt rerouting? Aģentam vai UIA? 

Teorētiski tas, manuprāt, būtu jādara aģentam (ja pirkts pie aģenta). Dažas aviokompānijas nāk pretim un cimperlīgu aģentu gadījumā piedāvā adekvātākus risinājumus. Man personīgi šie piedāvājumi vienmēr ir bijuši ar to pašu aviokompāniju, uz kuru nopirkta biļete. Tie paši ukraiņi nepilnu mēnesi kategoriski atteicās pārlikt man posmu KBP-RIX uz BT vai taisīt "rerouting" KBP-Minska-RIX ar PS+Belavia , neskatoties uz to, ka nepilnas 3 nedēļas iepriekš paziņoja, ka tieši manā datumā un mans reiss tiek atcelts. Dabūju lidot atpakaļ dienu ātrāk. Man gan bija pirkts pa tiešo viņu mājas lapā.

zigainis
Lietotāja zigainis attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/03/2011
Ziņas: 329
Manīts: pirms 41 min

Ieslēdzot loģiku - ja visi rerouting varianti ir krietni dārgāki par UIA nopirkto, tad aģentam nav nekāda interese bakstīties. Viņš vnk piedāvā full refund un beigta balle. Vai arī tomēr šamiem vajag sakost zobus un piedāvāt kaut vienu opciju?

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 8454
Manīts: pirms 2 st

zigainis rakstīja:

Kam īsti vajag piedāvāt rerouting? Aģentam vai UIA? 

Pēc manas saprašanas, rerouting jebkurā gadījumā piedāvā aviokompānija - aģentam pilnīgi noteikti nekādi tiešie zaudējumi nerodas. Vienkārši aviokompānijas īsti neskaidru iemeslu dēļ aģentu biļetēm nevēlas komunicēt pa tiešo ar pasažieri. Tu pieprasi aģentam alternatīvas, un tas  sazinās ar aviokompāniju, un Tev piedāvā to, ko aviokompānija ir akceptējusi.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 5867
Manīts: pirms 3 d

zigainis rakstīja:

Ieslēdzot loģiku - ja visi rerouting varianti ir krietni dārgāki par UIA nopirkto, tad aģentam nav nekāda interese bakstīties. Viņš vnk piedāvā full refund un beigta balle. Vai arī tomēr šamiem vajag sakost zobus un piedāvāt kaut vienu opciju?

Jālasa aģenta viedie noteikumi, bet, ticamāk, ka tā ir kā tu saki. Sameklē lētāko variantu Tev nopirktajiem vai nedaudz pietuvinātajiem datumiem, kurš varētu būt ar Aeroflot. Ja aģents nepiekrīt pārtaisīt biļeti uz Aeroflot, tad droši vien, ka piedāvās FULL REFUND. Ar PTAC var ņemties arī pēc tam, bet atcelta lidojuma kompensācija nepienākas, jo paziņots ļoti laicīgi. Diez vai PTAC var piespiest izsniegt jaunu biļeti ar citu aviokompāniju, ja aģents nepiekrīt tam.