Sajaukta viesnīcas rezervācija

Nav atbilžu
speks
Nav tiešsaistē
Kopš: 16/08/2011
Ziņas: 20
Manīts: pirms 25 ned

Ierodoties Best Western Hotel Ascot, Milan, Via Lentasio, 3 – 20122, Milano,  mani informēja, ka viesnīcā nav tādas rezervācijas. Apskatot otels.com 100% apmaksāto kuponu konstatējam, ka tas ir izdots citai viesnīcai, kas atrodas Binasco –  15 km no Milanas. Rezervējot viesnīcu  www.megasearch.com es meklēju Best Western Hotel Ascot, un labāko cenu piedāvāja www.otel.com, pie tam pāradresācijas brīdī parādījās paziņojums “Congratulations, you have found a great deal and saved €124.” Arī pirmais e-mails informēja:RESERVATION STATUS : Confirmed,DESTINATION : Milan,HOTEL : Ascot Hotel,ROOM TYPE : Standard Room,MEAL PLAN : Bed and Breakfast,Total price : 124.00 EUR.Pēc tam es saņēmu vēl vienu šādu pašu e-mailu, kurs ietvēra arī vaučeru, bet es nepievērsu uzmanību adresi. Tur otel.com  norādīja, ka viesnīcas adrese ir Binasco-Milano.  Manis rezervēta viesnīca saucās Best Western Hotel Ascot, bet šīs pilns nosaukums ir Ascot Hotel Binasco.  Tagad es uzrakstīju sūdzību uz otel.com, ka viņi piekopj negodīgu komercpraksi un maldina klientus un lai atgriež samaksāto naudu. Vai ir kāda cita institūcija ASV vai Eiropa uz kuru būtu jānosūta šī sūdzība? Varbūt ir kāda cita rekomendācija?