Naudas atgūšana, ja Ryanair lidojums pirkts ar ceļojumu aģentūras starpniecību (edreams)

53 atbildes [Pēdējā ziņa]
Doroteja
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/01/2013
Ziņas: 1087
Manīts: pirms 2 gadi

Sakarā ar bagāžas politikas maiņu atcēlu vienu Ryanair lidojumu. Man atnāca e-pasts, ka atmaksa tiek apstrādāta atpakaļ uz ceļojumu aģentūras izmantoto maksājuma veidu un, ka tā var nebūt mana kredītkarte. Paskatījos kontā, saņēmējs ir Edreams Barselona.  

Ko tālāk? 

vitalijs
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/01/2014
Ziņas: 196
Manīts: pirms 1 d

Es to ryanair vēstuli pārsūtīju uz lowcost [at] contact [dot] edreams [dot] com un dabūju naudu uz savu karti pēc 2 dienām

Doroteja
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/01/2013
Ziņas: 1087
Manīts: pirms 2 gadi

vitalijs, neko citu nepievienoji, piemēram, maksājuma uzdevumu? 

Man tai kartei, ar ko maksāju eDremam ir beidzies derīguma termiņš. Bet tas jau nekas, jo konts jau ir tas pats. Vai ne?

vitalijs
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/01/2014
Ziņas: 196
Manīts: pirms 1 d

Neko

laikam ok

gklavs
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/01/2017
Ziņas: 2358
Manīts: pirms 8 st

Doroteja rakstīja:

Man tai kartei, ar ko maksāju eDremam ir beidzies derīguma termiņš. Bet tas jau nekas, jo konts jau ir tas pats. Vai ne?

Man bija jāsaņem atmaksa uz AmEx maijā (karti slēdza 31.martā) - nekādu problēmu - vismaz no Ryanair pa tiešo.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 23 ned
Kur: RIX

Uz karti ar beigušos termiņu nav problēmu atmaksāt naudu, viss strādā.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14789
Manīts: pirms 3 st
Kur:

Jā, man Citadelē arī to pašu teica, attiecībā arī uz Amex, kas nemaz vairs neeksistē.

Doroteja
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/01/2013
Ziņas: 1087
Manīts: pirms 2 gadi

Labi.

Man no Ryanair raksta, ka pieteikums tiek apstrādāts un 5 - 7 darba dienu laikā būs atmaksa. Norādīta ir arī summa, un protams, tā ir lielāka, kā samaksāju es.  Tas viss ir normāli, ja? 

Bankas maksājuma uzdevumā nav nekādas norādes par ko ir maksāts, ne par lidojumu, ne kāda cita pamatojuma, tik pirkums ar karti, saņēmējs ir Edreams Barselona. E-pastu izčekoju, tur ir tik reklāmas par pilsētu, hoteļiem un auto nomu. 

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14789
Manīts: pirms 3 st
Kur:

Ryanair aizskaitīs naudu edreams, pēc tam prasi edreamam, la Tev to atdod. Protams, dabūsi tik, cik samaksāji sapņiem. 

Doroteja
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/01/2013
Ziņas: 1087
Manīts: pirms 2 gadi

orson21, ļoti ceru, ka dabūšu, jo runa ir par 100 eiro Frown Satraukusies esmu.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 23 ned
Kur: RIX

Satraukumam nav ne mazākā pamata. Smile

Doroteja
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/01/2013
Ziņas: 1087
Manīts: pirms 2 gadi

Labi. Paldies!  Smile

gklavs
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/01/2017
Ziņas: 2358
Manīts: pirms 8 st

Juris rakstīja:

Satraukumam nav ne mazākā pamata. Smile

Es gan cītīgi neesmu piestrādājis, tik pāris epasti nosūtīti, bet savus zem 10 Eur, no sapņiem vēl neesmu atguvis...

propers
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/06/2014
Ziņas: 4692
Manīts: pirms 3 st

Doroteja rakstīja:

orson21, ļoti ceru, ka dabūšu, jo runa ir par 100 eiro Frown Satraukusies esmu.

Tie 100 eiro ir samaksāti sapņiem vai arī sapņi tik ir iztērējuši? Sapņiem bija jāsūta Ryanair paziņojums par atmaksu, sapņu rezervācijas kods un dokuments par tavu maksājumu sapņiem. Vēl viņiem vajadzēja kontu, IBANu un bankas nosaukumu.

Doroteja
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/01/2013
Ziņas: 1087
Manīts: pirms 2 gadi

propers, sapņiem samaksāju 100 eiro, ryanair e-pastā raksta, ka tiks atmaksāts 119 eiro (5-7 dienas apstrādās pieprasījumu) To, ka atceļu rezervāciju aizpildīju pēc 1.09, kad saņēmu e-pastu (norāde, klikšķināt uz saiti un aizpildīju to veidlapu, tur norādīju arī savus bankas rekvizītus) Nākamajā dienā saņēmu jaunu e-pastu, ka šim lidojuma rezervējumam piešķir bezmaksas bagāžu 10 kg un ko tur vēl. Atkal rakstīju live čatā, ka vēlos tomēr atcelt konkrēto rezervējumu, ka nevajag man jaunos noteikumus. Šodien saņēmu atkal e-pastu, ka apliecina atmaksas pieprasījumu, tas tiek apstrādāts, bet naudu atgriezīs  atpakaļ uz ceļojumu aģentūras izmantoto maksājuma veidu un, ka tā var nebūt mana kredītkarte. 

Tā, kaut kā. 

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 23 ned
Kur: RIX

Interesanti, ka viņi tomēr piefiksējuši, ka esi pirkusi caur starpnieku, ne pa tiešo.

Process aizņems ilgāk, bet naudu beigās dabūsi.

Doroteja
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/01/2013
Ziņas: 1087
Manīts: pirms 2 gadi

ryanair raksta

"If you have not made your booking directly with Ryanair, but through an online travel agency, please contact the travel agent directly to request the refund. We can confirm the refund has been processed back to the original form of payment used by the agency, which might not be your credit card. In such a situation your travel agency has to arrange a refund to your account. Please contact them for further information."
 

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 4377
Manīts: pirms 8 st

varbūt, ka tā ir tikai standarta piebilde, ka, ja nu pirkts caur aģentūru (jo ir kaut kādas, kas oficiāli tirgo FR kā aģentūras, nevis vnk nopērk ar savu karti automatizētā procesā), tad atmaksās aģentūrai... 

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4112
Manīts: pirms 19 st

Juris rakstīja:

Satraukumam nav ne mazākā pamata. Smile

Nu, es līdzīgā situācijā vēl joprojām neesmu atguvis savu naudu no edreams (ap 20 eur). Bet var jau būt, ka nav nekāda pamata.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 23 ned
Kur: RIX

Paprasi bankai, lai atdod. Bez uztraukumiem.

trafs
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/05/2017
Ziņas: 1679
Manīts: pirms 14 st

Nu nevar būt, ka ryanair neko nezin par aģentūrām un viņu robotiem. Tīri tehniski, nav grūti priekš ryanair pamanīt, ka maksātājs un pasažieris nav viena un tā pati persona. Šādā gadījumā uzreiz var piekabināt standartfrāzi. Lai gan jādomā, ka sapņi lieto kartes, kuras kaut kā saistītas ar viņiem, nevis ņemtas uz bomžiem, un tad arī čata aģentam uzreiz skaidrs kas un kā pirkts.

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4112
Manīts: pirms 19 st

Banka arī nemaz tā neraujas uz atdošanu. Uzrakstīju kaut kādu iesniegumu (jau sen, sen) un ar to arī viss apstājās.

zaksis
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/02/2011
Ziņas: 6146
Manīts: pirms 26 ned

Māris rakstīja:

Banka arī nemaz tā neraujas uz atdošanu. Uzrakstīju kaut kādu iesniegumu (jau sen, sen) un ar to arī viss apstājās.

Māri, Tu taču zini, ka visām iestādēm ir visu laiku jāatgādina...

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14789
Manīts: pirms 3 st
Kur:

Nav taisnība, VID parasti nekas nav jāatgādina!

propers
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/06/2014
Ziņas: 4692
Manīts: pirms 3 st

Māris rakstīja:

Nu, es līdzīgā situācijā vēl joprojām neesmu atguvis savu naudu no edreams (ap 20 eur). Bet var jau būt, ka nav nekāda pamata.

Un ko Tev eDream atbild? Es vairākus mēnešus sarakstījos, bet tur bija manas kļūdas visu laiku. Bankai jau sarežģīti tam visam izsekot - maksājums eDream, nenoticis lidojums. Un kas tālāk? Ryanair jau arī raksta ka ir atmaksājis. Uzrakstīja? Ja Ryanair nemaksā eDream, tad nav uz ko cerēt.

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4112
Manīts: pirms 19 st

Aviokompānija naudu it kā esot kaut kur aizskaitījusi, bet Edreams vispār neceļ ne ausu.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 23 ned
Kur: RIX

Māris rakstīja:

Banka arī nemaz tā neraujas uz atdošanu. Uzrakstīju kaut kādu iesniegumu (jau sen, sen) un ar to arī viss apstājās.

Tas gan pārsteidzoši. No savas un citu pieredzes – ja chargeback process iekustināts, tad tas var aizņemt kādu laiku, bet pats no sevis neizplēn, kaut kad banka ziņo, ka nauda atdota (vai prasa kādu papildjautājumu). Pajautā viņiem, kas noticis, kādēļ klusē.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 23 ned
Kur: RIX

propers rakstīja:

Un ko Tev eDream atbild? Es vairākus mēnešus sarakstījos, bet tur bija manas kļūdas visu laiku. Bankai jau sarežģīti tam visam izsekot - maksājums eDream, nenoticis lidojums. Un kas tālāk? Ryanair jau arī raksta ka ir atmaksājis. Uzrakstīja? Ja Ryanair nemaksā eDream, tad nav uz ko cerēt.

Nevis 'nav uz ko cerēt', bet naudu garantēti atgūsi. Smile

Pasažierim pilnīgi vienalga, vai Ryanair kādam maksā vai nē, un bankai arī. Ja pienākas naudas atmaksa un Edreams uz pieprasījumu nereaģē vai izvairās, tad pieprasam no bankas chargeback un viņi naudu atdos. Lai tālāk Edreams ar Ryanair skaidrojas, tas pasažieri neuztrauc.

Doroteja
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/01/2013
Ziņas: 1087
Manīts: pirms 2 gadi

propers rakstīja:

Un ko Tev eDream atbild? Es vairākus mēnešus sarakstījos, bet tur bija manas kļūdas visu laiku. Bankai jau sarežģīti tam visam izsekot - maksājums eDream, nenoticis lidojums. Un kas tālāk? Ryanair jau arī raksta ka ir atmaksājis. Uzrakstīja? Ja Ryanair nemaksā eDream, tad nav uz ko cerēt.

Kāds laiciņš ir jau pagājis, bet nekā nav.  Rakstīju uz šo  - lowcost [at] contact [dot] edreams [dot] com.   Bet nesaņēmu ne kādu atbildi no eDreams, ne arī naudu kontā. Frown

Kas tālāk? Kā vēl var sazināties ar eDreams?

Doroteja
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/01/2013
Ziņas: 1087
Manīts: pirms 2 gadi

Vēl joprojām nekā Frown Vispār process ļoti sarežģīts, šodien pat zvanīju viņiem un man teica, ka tik no šodienas viņi sāks izskatīt manu naudas atmaksas pieprasījumu. Tie e-pasti, ko sūtīju nekas neskaitoties, vajagot zvanīt.  Sarežģīti.

Tagad domāju, ka tie nepilnie 20 eiro, ko ietaupīju pērkot no eDreams nav visa šitā riņķadanča vērti.  Vēl naudu nesaņēmu. 

 

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 23 ned
Kur: RIX

Es pēc viņu neatbildēšanas uz e-pastiem no bankas prasītu chargeback. Kā gan citādi šos audzināt… Un arī pašam laika patēriņš mazāks.