Naudas atgūšana, ja Ryanair lidojums pirkts ar ceļojumu aģentūras starpniecību (edreams)

28 atbildes [Pēdējā ziņa]
Doroteja
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/01/2013
Ziņas: 568
Manīts: pirms 2 st

Sakarā ar bagāžas politikas maiņu atcēlu vienu Ryanair lidojumu. Man atnāca e-pasts, ka atmaksa tiek apstrādāta atpakaļ uz ceļojumu aģentūras izmantoto maksājuma veidu un, ka tā var nebūt mana kredītkarte. Paskatījos kontā, saņēmējs ir Edreams Barselona.  

Ko tālāk? 

vitalijs
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/01/2014
Ziņas: 151
Manīts: pirms 3 st

Es to ryanair vēstuli pārsūtīju uz lowcost [at] contact [dot] edreams [dot] com un dabūju naudu uz savu karti pēc 2 dienām

Doroteja
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/01/2013
Ziņas: 568
Manīts: pirms 2 st

vitalijs, neko citu nepievienoji, piemēram, maksājuma uzdevumu? 

Man tai kartei, ar ko maksāju eDremam ir beidzies derīguma termiņš. Bet tas jau nekas, jo konts jau ir tas pats. Vai ne?

vitalijs
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/01/2014
Ziņas: 151
Manīts: pirms 3 st

Neko

laikam ok

gklavs
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/01/2017
Ziņas: 824
Manīts: pirms 2 st

Doroteja rakstīja:

Man tai kartei, ar ko maksāju eDremam ir beidzies derīguma termiņš. Bet tas jau nekas, jo konts jau ir tas pats. Vai ne?

Man bija jāsaņem atmaksa uz AmEx maijā (karti slēdza 31.martā) - nekādu problēmu - vismaz no Ryanair pa tiešo.

2017. RIX, VNO, MUC, DEN, FRA, BRE.
2018: RIX, SXF, BGY, CGN, ARN, CPH, YYZ, DEN, FRA, TSF.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 17377
Manīts: pirms 1 st
Kur: RIX

Uz karti ar beigušos termiņu nav problēmu atmaksāt naudu, viss strādā.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 6441
Manīts: pirms 3 st

Jā, man Citadelē arī to pašu teica, attiecībā arī uz Amex, kas nemaz vairs neeksistē.

Doroteja
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/01/2013
Ziņas: 568
Manīts: pirms 2 st

Labi.

Man no Ryanair raksta, ka pieteikums tiek apstrādāts un 5 - 7 darba dienu laikā būs atmaksa. Norādīta ir arī summa, un protams, tā ir lielāka, kā samaksāju es.  Tas viss ir normāli, ja? 

Bankas maksājuma uzdevumā nav nekādas norādes par ko ir maksāts, ne par lidojumu, ne kāda cita pamatojuma, tik pirkums ar karti, saņēmējs ir Edreams Barselona. E-pastu izčekoju, tur ir tik reklāmas par pilsētu, hoteļiem un auto nomu. 

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 6441
Manīts: pirms 3 st

Ryanair aizskaitīs naudu edreams, pēc tam prasi edreamam, la Tev to atdod. Protams, dabūsi tik, cik samaksāji sapņiem. 

Doroteja
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/01/2013
Ziņas: 568
Manīts: pirms 2 st

orson21, ļoti ceru, ka dabūšu, jo runa ir par 100 eiro Frown Satraukusies esmu.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 17377
Manīts: pirms 1 st
Kur: RIX

Satraukumam nav ne mazākā pamata. Smile

Doroteja
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/01/2013
Ziņas: 568
Manīts: pirms 2 st

Labi. Paldies!  Smile

gklavs
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/01/2017
Ziņas: 824
Manīts: pirms 2 st

Juris rakstīja:

Satraukumam nav ne mazākā pamata. Smile

Es gan cītīgi neesmu piestrādājis, tik pāris epasti nosūtīti, bet savus zem 10 Eur, no sapņiem vēl neesmu atguvis...

2017. RIX, VNO, MUC, DEN, FRA, BRE.
2018: RIX, SXF, BGY, CGN, ARN, CPH, YYZ, DEN, FRA, TSF.

propers
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/06/2014
Ziņas: 1335
Manīts: pirms 1 st

Doroteja rakstīja:

orson21, ļoti ceru, ka dabūšu, jo runa ir par 100 eiro Frown Satraukusies esmu.

Tie 100 eiro ir samaksāti sapņiem vai arī sapņi tik ir iztērējuši? Sapņiem bija jāsūta Ryanair paziņojums par atmaksu, sapņu rezervācijas kods un dokuments par tavu maksājumu sapņiem. Vēl viņiem vajadzēja kontu, IBANu un bankas nosaukumu.

Doroteja
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/01/2013
Ziņas: 568
Manīts: pirms 2 st

propers, sapņiem samaksāju 100 eiro, ryanair e-pastā raksta, ka tiks atmaksāts 119 eiro (5-7 dienas apstrādās pieprasījumu) To, ka atceļu rezervāciju aizpildīju pēc 1.09, kad saņēmu e-pastu (norāde, klikšķināt uz saiti un aizpildīju to veidlapu, tur norādīju arī savus bankas rekvizītus) Nākamajā dienā saņēmu jaunu e-pastu, ka šim lidojuma rezervējumam piešķir bezmaksas bagāžu 10 kg un ko tur vēl. Atkal rakstīju live čatā, ka vēlos tomēr atcelt konkrēto rezervējumu, ka nevajag man jaunos noteikumus. Šodien saņēmu atkal e-pastu, ka apliecina atmaksas pieprasījumu, tas tiek apstrādāts, bet naudu atgriezīs  atpakaļ uz ceļojumu aģentūras izmantoto maksājuma veidu un, ka tā var nebūt mana kredītkarte. 

Tā, kaut kā. 

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 17377
Manīts: pirms 1 st
Kur: RIX

Interesanti, ka viņi tomēr piefiksējuši, ka esi pirkusi caur starpnieku, ne pa tiešo.

Process aizņems ilgāk, bet naudu beigās dabūsi.

Doroteja
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/01/2013
Ziņas: 568
Manīts: pirms 2 st

ryanair raksta

"If you have not made your booking directly with Ryanair, but through an online travel agency, please contact the travel agent directly to request the refund. We can confirm the refund has been processed back to the original form of payment used by the agency, which might not be your credit card. In such a situation your travel agency has to arrange a refund to your account. Please contact them for further information."
 

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 2905
Manīts: pirms 1 st

varbūt, ka tā ir tikai standarta piebilde, ka, ja nu pirkts caur aģentūru (jo ir kaut kādas, kas oficiāli tirgo FR kā aģentūras, nevis vnk nopērk ar savu karti automatizētā procesā), tad atmaksās aģentūrai... 

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 2679
Manīts: pirms 41 min

Juris rakstīja:

Satraukumam nav ne mazākā pamata. Smile

Nu, es līdzīgā situācijā vēl joprojām neesmu atguvis savu naudu no edreams (ap 20 eur). Bet var jau būt, ka nav nekāda pamata.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 17377
Manīts: pirms 1 st
Kur: RIX

Paprasi bankai, lai atdod. Bez uztraukumiem.

trafs
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/05/2017
Ziņas: 369
Manīts: pirms 24 min

Nu nevar būt, ka ryanair neko nezin par aģentūrām un viņu robotiem. Tīri tehniski, nav grūti priekš ryanair pamanīt, ka maksātājs un pasažieris nav viena un tā pati persona. Šādā gadījumā uzreiz var piekabināt standartfrāzi. Lai gan jādomā, ka sapņi lieto kartes, kuras kaut kā saistītas ar viņiem, nevis ņemtas uz bomžiem, un tad arī čata aģentam uzreiz skaidrs kas un kā pirkts.

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 2679
Manīts: pirms 41 min

Banka arī nemaz tā neraujas uz atdošanu. Uzrakstīju kaut kādu iesniegumu (jau sen, sen) un ar to arī viss apstājās.

zaksis
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/02/2011
Ziņas: 3908
Manīts: pirms 6 d

Māris rakstīja:

Banka arī nemaz tā neraujas uz atdošanu. Uzrakstīju kaut kādu iesniegumu (jau sen, sen) un ar to arī viss apstājās.

Māri, Tu taču zini, ka visām iestādēm ir visu laiku jāatgādina...

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 6441
Manīts: pirms 3 st

Nav taisnība, VID parasti nekas nav jāatgādina!

propers
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/06/2014
Ziņas: 1335
Manīts: pirms 1 st

Māris rakstīja:

Nu, es līdzīgā situācijā vēl joprojām neesmu atguvis savu naudu no edreams (ap 20 eur). Bet var jau būt, ka nav nekāda pamata.

Un ko Tev eDream atbild? Es vairākus mēnešus sarakstījos, bet tur bija manas kļūdas visu laiku. Bankai jau sarežģīti tam visam izsekot - maksājums eDream, nenoticis lidojums. Un kas tālāk? Ryanair jau arī raksta ka ir atmaksājis. Uzrakstīja? Ja Ryanair nemaksā eDream, tad nav uz ko cerēt.

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 2679
Manīts: pirms 41 min

Aviokompānija naudu it kā esot kaut kur aizskaitījusi, bet Edreams vispār neceļ ne ausu.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 17377
Manīts: pirms 1 st
Kur: RIX

Māris rakstīja:

Banka arī nemaz tā neraujas uz atdošanu. Uzrakstīju kaut kādu iesniegumu (jau sen, sen) un ar to arī viss apstājās.

Tas gan pārsteidzoši. No savas un citu pieredzes – ja chargeback process iekustināts, tad tas var aizņemt kādu laiku, bet pats no sevis neizplēn, kaut kad banka ziņo, ka nauda atdota (vai prasa kādu papildjautājumu). Pajautā viņiem, kas noticis, kādēļ klusē.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 17377
Manīts: pirms 1 st
Kur: RIX

propers rakstīja:

Un ko Tev eDream atbild? Es vairākus mēnešus sarakstījos, bet tur bija manas kļūdas visu laiku. Bankai jau sarežģīti tam visam izsekot - maksājums eDream, nenoticis lidojums. Un kas tālāk? Ryanair jau arī raksta ka ir atmaksājis. Uzrakstīja? Ja Ryanair nemaksā eDream, tad nav uz ko cerēt.

Nevis 'nav uz ko cerēt', bet naudu garantēti atgūsi. Smile

Pasažierim pilnīgi vienalga, vai Ryanair kādam maksā vai nē, un bankai arī. Ja pienākas naudas atmaksa un Edreams uz pieprasījumu nereaģē vai izvairās, tad pieprasam no bankas chargeback un viņi naudu atdos. Lai tālāk Edreams ar Ryanair skaidrojas, tas pasažieri neuztrauc.

Doroteja
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/01/2013
Ziņas: 568
Manīts: pirms 2 st

propers rakstīja:

Un ko Tev eDream atbild? Es vairākus mēnešus sarakstījos, bet tur bija manas kļūdas visu laiku. Bankai jau sarežģīti tam visam izsekot - maksājums eDream, nenoticis lidojums. Un kas tālāk? Ryanair jau arī raksta ka ir atmaksājis. Uzrakstīja? Ja Ryanair nemaksā eDream, tad nav uz ko cerēt.

Kāds laiciņš ir jau pagājis, bet nekā nav.  Rakstīju uz šo  - lowcost [at] contact [dot] edreams [dot] com.   Bet nesaņēmu ne kādu atbildi no eDreams, ne arī naudu kontā. Frown

Kas tālāk? Kā vēl var sazināties ar eDreams?