Lūdzu padomu, kā ar BT risināt neatbilstoši nodrošinātu pakalpojumu

48 atbildes [Pēdējā ziņa]
Gigi
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/01/2010
Ziņas: 828
Manīts: pirms 8 st

Būšu pateicīga par idejām attiecībā uz sekojošas situācijas risināšanu:

Caur ārzemju tūrisma aģentūru tika iegādātas biļetes ceļojumam biznesa klasē maršrutā Bologna - Rome - Riga ar BT reisu numuriem. Lidojuma pirmo daļu izpildīja Alitalia un, neskatoties uz to, ka biļetē norādīta biznesa klase, lidojums notiek ekonomiskajā klasē ar visu no tā izrietošo ērtību un priekšrocību zaudēšanu Boloņā, un ievērojama izmēra jaunieti blakuskrēslā, kuram tā arī nesapratu, ka izdevās ielocīties atvēlētājos centimetros (tā bija lidmašīna ar vistuvākajām krēslu rindām kādas redzētas un pat man, augumā 1.7m tā īsti nebija vieta kājām). Apvaicājoties Alitalia darbiniekiem, kas čekoja uz reisu, viņi atbildēja, ka Alitalia iekšzemes reisos biznesa klasi vispār nenodrošina. Arī Romā pieeja biznesa klasei notika uz savstarpējas sarunāšanas pamata, pie tam informācijas par Rīgas reisu biznesa zālē nebija - BT šādu pakalpojumu nemaksājot... 

BT mājas lapā vairākas reizes aizpildīju pretenzijas formu, bet viņi izliekas par mirušiem un nu jau vairāk kā 3 nedēļu laikā nav saņemta nekāda atbilde...

Jau iepriekš pateicos par ieteikumiem situācijas risinājumam Smile

Gigi

Janka2014
Lietotāja Janka2014 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/09/2014
Ziņas: 966
Manīts: pirms 2 st
Kur: RIX

A pričom te BT, ja biznesa klasi, cik saprotu, nenodrošināja Alitalia?

Gigi
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/01/2010
Ziņas: 828
Manīts: pirms 8 st

A biļetes notirgotas ta no BT nevis no Alitalia... 

Gigi

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 24 ned
Kur: RIX

Kā Tev uzrādās rezervācijā / biļetē? Abi posmi biznesā jeb pirmais tomēr ekonomiskajā klasē?

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8644
Manīts: pirms 3 st

Gigi wrote:

A biļetes notirgotas ta no BT nevis no Alitalia... 

Nu ja pirkts caur ārzemju aģentu nevis BT mājas lapu, tad, manuprāt, jāvēršas pie ārzemju aģenta piederības valsts patētētāju tiesību sargiem. Alitalia majas lapā tik tiešām iekšējam pārlidojumam pati dārgākā biļete ir ECONOMY FLEX un BUSINESS klases biļete netiek pat piedāvāta. Savulaik brīnījos, kad BT mājas lapā arī bija redzama biznesa klase lidojumam RIX - Liepāja, kuru dabā vismaz Bertolda Flika laikos, kad biju spiests bieži lidot uz Liepāju, nekad netiku redzējis. Lai gan ir zināma pretruna - arī BT mājas lapā ir nopērkams lidojums BLQ-FCO-RIX (Alitalia + BT). Vari pamēģināt kaut ko panākt caur Latvijas PTAC, bet, ņemot vērā manu pieredzi, ticamāk, ka atšūs, ja biļete pirkta caur ārzemju aģentūru.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8644
Manīts: pirms 3 st

Precizēju domu - arī BT lapā var nopirkt lidojumu BLQ-FCO-RIX biznesa klasē.

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 4378
Manīts: pirms 14 st

Ja ir pārliecība par biļetes tipu, jāvēršas pie pārvadātāja - tā pati regula 261, tādēļ, cik saprotu, jāvēršas pie operating carrier.

 

Regula:

Lielāka un mazāka komforta apstākļi

2. Ja apkalpojošais gaisa pārvadātājs izvieto pasažieri zemākas klases vietā, nekā to paredz pasažiera iegādātā biļete, pārvadātājs, izmantojot 7. panta 3. punktā minētos līdzekļus, septiņās dienās atlīdzina pasažierim:

a) 30 % no biļetes cenas attiecībā uz lidojumiem 1500 kilometru vai mazākā attālumā vai

b) 50 % no biļetes cenas attiecībā uz visiem lidojumiem Kopienas iekšienē vairāk nekā 1500 kilometru attālumā, izņemot lidojumus no dalībvalstu Eiropas teritorijas uz Francijas aizjūras departamentiem, un visiem citiem lidojumiem 1500 līdz 3500 kilometru attālumā, vai

c) 75 % no biļetes cenas attiecībā uz visiem lidojumiem, uz ko neattiecas a) vai b) apakšpunkts, tostarp lidojumiem no dalībvalstu Eiropas teritorijas uz Francijas aizjūras departamentiem.

Gigi
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/01/2010
Ziņas: 828
Manīts: pirms 8 st

Pārliecība par biļetes tipu ir - abi posmi ar BT numuriem un biznesa klase...reāli biznesa klases serviss sākās tikai iekāpjot BT lidmašīnā... Man vienkārši šķiet dīvaini, ka BT vienā mierā tirgo to, kas vispār nepastāv un par to nekādi neatbild... Pamēģināšu gan Alitalia, gan arī PTAC... Romā, tāpat kā daudzās citās lidostās, nācās klausīties par to, ka BT ir haļavšiki un nemaksā gan to, gan šito... Nākamreiz, viennozīmīgi, lūgšu biļetes mainīt un uz BT parakstīšos tikai tiešā reisa gadījumā... 

 

Gigi

Kofe
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/08/2016
Ziņas: 442
Manīts: pirms 1 ned

Ir redzēts, ka, pērkot biznesa klasi, jau pirkuma izdarīšanas brīdī tiek norādīts, ka visos posmos biznesa klase nav iespējama (pieejama)? Taču, ja nekas tāds nav bijis un katrs no lidojuma posmiem tiešām ir ar biznesa klases identifikāciju, tad kādam būs jāmaksā.

Gigi
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/01/2010
Ziņas: 828
Manīts: pirms 8 st

Par to, ka lidojums biznesa klasē nav iespējams, nekur netika norādīts... biļetē ir skaidri rakstīts, ka arī pirmais posms ir biznesa klase... 

Gigi

321
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/06/2011
Ziņas: 2270
Manīts: pirms 2 gadi
Kur:

Visticamāk kaut kas automātiski sagatavots, sazinies ar pārdevējiem

\m/

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8644
Manīts: pirms 3 st

MATRIX gan arī skaidri norādīts, ka lidojumam BLQ-FCO biznesa klase nemaz nav pieejama, ir pat brīdinājums - Prefered cabin is not available on some flights:

Itinerary

 

Bologna (BLQ) to Riga (RIX) — Fri, Oct 6

Bologna (BLQ) to Rome (FCO) — Fri, Oct 6

Air Baltic 5501

Dep: 12:15 pm

Arr: 1:15 pm

1h 0m

Airbus A319

Economy (Y)

 

OPERATED BY ALITALIA

Layover in FCO

 

4h 25m

Rome (FCO) to Riga (RIX) — Fri, Oct 6

Air Baltic 634

Dep: 5:40 pm

Arr: 9:50 pm

3h 10m

Bombardier CS300

Business (D)

Gigi
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/01/2010
Ziņas: 828
Manīts: pirms 8 st

Biļetes nodrošināja starptautiskas tūrisma aģentūras filiāle Šveicē, kas apkalpo apvienību, kuras labā strādāju - ne jau paši viņi ko izdomāja, bet iegādājās piedāvāto:

Booking status Confirmed Flight duration 01:00 (non-stop)
Equipment Airbus A319    
Seat Not specified     
Class Business (C)    
Free baggage allowance for adult traveler Not specified

Gigi

Gigi
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/01/2010
Ziņas: 828
Manīts: pirms 8 st

Reisa numurs BT ar piezīmi, ka izpilda Alitalia

Gigi

321
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/06/2011
Ziņas: 2270
Manīts: pirms 2 gadi
Kur:

Alitalia klases

 

Travel class: Economy Comfort

BOOKING CLASSES COMFORT FARE
J, C, D, I, E 2.000 miles

\m/

321
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/06/2011
Ziņas: 2270
Manīts: pirms 2 gadi
Kur:

Ja maksāji 1 posmu kā par economy tad viss ir ok

\m/

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8644
Manīts: pirms 3 st

Sviests - līdzīga kļūda kā tikko bija ar Ukrain International uz BKK. Šeit līdzīgi - ECONOMY COMFORT tarifs (C booking klase) pirmajam posmam biļetē "iekabināts" kā biznesa klase. 

Gigi
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/01/2010
Ziņas: 828
Manīts: pirms 8 st

Reisa numurs norādīts BT5501 (operated by Alitalia) un C klase ir tāda pat, kā BT lidojumam biznesa klasē FCO-RIX, kas arī tika nodrošināts...

 

Gigi

propers
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/06/2014
Ziņas: 4692
Manīts: pirms 10 st

Alitalia taču ir bankrotējis uzņēmums. Kā var lidot ar tādu un pēc tam vēl žēloties par to ka daudz grib. Baidos ka tās kapeikas tā pat neizvilks šo nerentablo servisu un arī ja samaksātu 10 000 eiro par savu krēslu, viņiem vienalga tas liktos maz.

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4112
Manīts: pirms 4 st

Kofe wrote:

Ir redzēts, ka, pērkot biznesa klasi, jau pirkuma izdarīšanas brīdī tiek norādīts, ka visos posmos biznesa klase nav iespējama (pieejama)? Taču, ja nekas tāds nav bijis un katrs no lidojuma posmiem tiešām ir ar biznesa klases identifikāciju, tad kādam būs jāmaksā.

Pamēģināju BT mājaslapā rezervēt līdzīgu lidojumu un šāda informācija nekur neparādās. Ja kādā no reisiem nav pieejamas biznesa klases vietas, tas būtu jānorāda ļoti nepārprotami, tā ka es arī uzskatu, ka šai gadījumā jācīnās par savu taisnību līdz galam.

P.S. Es pirms biļešu pirkšanas droši vien būtu apskatījies, kāda reāli būs tā biznesa klase, bet tas nav pasažiera pienākums. Ja reiz aviokompānija tirgo savienoto lidojumu biznesa klasē, tad 100% atbildība uz viņiem.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8644
Manīts: pirms 3 st

Un kārtējo reizi aviokompānijas pārdod kaut ko citu nekā saredz MATRIX. Biznesa klašu cienītājiem turpmāk tomēr rūpīgi jāpēta, vai viņu izvēlētajos reisos vispār ir biznesa klase. Man gan līdz šim nav skaidrs, kāpēc īsā lidojumā, kurš aizņem vien stundu vai mazāk, būtu nepieciešama biznesa klase. Tad jau tikpat labi biznesa klase varētu būt arī 3.maršruta autobusā Rīgā. Ceļš no Pļavniekiem līdz Vakarbuļliem aizņem apm. 1 st.45 min. Šajā laikā tak varētu arī iedzert, uzkost, apēst siltās pusdienas, kā arī izstiept kājas un labi pasnaust.

jtt
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/11/2014
Ziņas: 4722
Manīts: pirms 8 st

Parasti gan biznesa (un pirmajā) klasē krēsls lidmašīnā ir tikai viena no daudzākām opcijām, ko šī biļete piedāvā.

321
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/06/2011
Ziņas: 2270
Manīts: pirms 2 gadi
Kur:

Cik maksāja biļete? Iespējams ka samaxaji tikai par 2 posma biznesa klasi bet pirmajai tikai paradjās šāds nosaukums

\m/

Janochka
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/10/2011
Ziņas: 838
Manīts: pirms 4 d

Bet ko saka tā aģentūra, ar kuru pirkts? Tomēr naudu maksājāt tai, un ja ir sadarbības līgums, tai būtu jāiesaistās problēmu risināšanā.

Gigi
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/01/2010
Ziņas: 828
Manīts: pirms 8 st

Šeit nav runa par biznesa klases cienīšanu vai nē - biļetes, kā jau rakstīju, nodrošina apvienība, kuras labā piestrādāju, un parasti tās rezervē, nepieciešamības gadījumā nodrošina to maiņu utt. viņu tūrisma aģentūra Šveicē, pie tam parasti tiek atsūtīts piedāvājums, kuru varu neakceptēt un prasīt ko citu... Biznesa klase nav lepnība, bet nepieciešamība, lai mēs varētu viņu labā strādāt arī atrodoties ceļā, jo reizēm risināmi steidzami jautājumi un vienmēr ir rakstāmas atskaites, praktiski vienmēr jābūt sasniedzamam ...   

Starp citu, pirms pāris nedēļām nosecināju, ka reizēm Lufthansa biznesa klases biļetes maksā aptuveni tikpat cik BT ekonomiskās klases lētākās biļetes aptuveni tādai pat distancei...

Gigi

Gigi
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/01/2010
Ziņas: 828
Manīts: pirms 8 st

Aģentūru "raustīt"negribas, jo zinu viņu noslogotību un darba apjomu...ja pārāk raustīšu, var pienākt brīdis, kad viņi nemainīs man biļetes uz tām, kuras uzskatu par optimālākām... tāpēc jārisina problēma vien pašai, ja gribu ko saņemt...

Iepriekšējā reizē, kad BT Kopenhāgenā nenodrošināja biznesa klases servisu, paši piedāvāja 50 EUR dāvanu karti, kas noderēja... Tagad viņi vienkārši "izliekas par mirušiem" 

 

Gigi

trafs
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/05/2017
Ziņas: 1679
Manīts: pirms 9 st

Vispārīgā loģika liktu sūdzēties darba devējam, jo viņš apmaksā pakalpojumu. Un diez vai izmaksās kompensāciju kādam citam, kurš nav maksājis par biļetēm. Toties darba devējs varētu prasīt atlīdzību dēļ tā, ka kritušās darbinieka spējas risināt problēmas. Ja ne pārvadātājam, tad aģentūrai vajadzētu kaut kā kompensēt neērtības, viņiem vajadzēja zināt par pieejamajām klasēm, par to viņiem naudu maksā.

zmejs
Lietotāja zmejs attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/01/2014
Ziņas: 1168
Manīts: pirms 5 d

Gigi wrote:

Aģentūru "raustīt"negribas, jo zinu viņu noslogotību un darba apjomu...ja pārāk raustīšu, var pienākt brīdis, kad viņi nemainīs man biļetes uz tām, kuras uzskatu par optimālākām... tāpēc jārisina problēma vien pašai, ja gribu ko saņemt...

Sito gan nesaprotu. Tas tak vinu darbs un viniem par to maksa!!!

Janochka
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/10/2011
Ziņas: 838
Manīts: pirms 4 d

Nu jā! Aģentūra ne ar labdarību taču nodarbojas. Ja negrib risināt problēmas - mums parasti risinājums ir vienkāršs, nākošā gada tenderī tā nevinnē.

Janka2014
Lietotāja Janka2014 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/09/2014
Ziņas: 966
Manīts: pirms 2 st
Kur: RIX

Gigi wrote:

Aģentūru "raustīt"negribas, jo zinu viņu noslogotību un darba apjomu...ja pārāk raustīšu, var pienākt brīdis, kad viņi nemainīs man biļetes uz tām, kuras uzskatu par optimālākām...

lol

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4112
Manīts: pirms 4 st

jtt wrote:

Parasti gan biznesa (un pirmajā) klasē krēsls lidmašīnā ir tikai viena no daudzākām opcijām, ko šī biļete piedāvā.

Jā, bet tas nenozīmē, ka šī opcija drīkst nebūt, pat ja tas ir tikai simbolisks aizkariņš, izņemti vidējie krēsli ekon.klases vietām un nedaudz citāda ēdināšana. Vienam svarīgāka būs pieeja ložām vai lielāka bagāža, citam varbūt tieši šis moments.