Avis noņem vairāk kā vajag

11 atbildes [Pēdējā ziņa]
miciits
Lietotāja miciits attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 16/02/2014
Ziņas: 94
Manīts: pirms 31 ned

Sveiki!

Gadījās problēma ar AVISu. Varbūt varat iedot padomu - ko darīt.

Lieta tāda, ka noīrējām mašīnu Dienvidāfrikā no 17.-21. septembrim. Viss smuki, rēķinājāmies ar līdz 200€ samaksu.

Atbraucot mājās skatos, ka no kartes noņemti 500€. Rēķinā redzu, ka termiņš ir bijis 17.-27. (nez, ar roku rakstīja un 1-nieks izskatījās pēc 7-nieka). Plus - pieskaitīta samaksa par 1000 ZAR (~60€) par tukšu bāku (k-gan nodevām uzreiz pēc uzpildes benzīntankā).

Ko esmu jau izdarījis.

1. Zvanīju uz Dienvidāfrikas Avis, kur centās uzklausīt mani, bet vienā mirklī vnk nometa klausuli.
2. Aizsūtīju e-pastu uz D-Āfrikas Avis - klusums, neatbild.
3. Aizsūtīju e-pastu caur Avis mājaslapu - arī klusums, neviens neatbild.

Vai kāds ir saskāries ar kaut ko līdzīgu, kad brutaļņikā noņem vairāk kā paredzēts? Ko man darīt tālāk?
Rakstīt iesniegumu bankā?

zmejs
Lietotāja zmejs attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/01/2014
Ziņas: 1168
Manīts: pirms 1 d

Chargeback bankā.

Labi būtu ja būtu papīrīts ko iedod AVIS nododot auto ar datumiem virsū un avio biļetes kas skaidri parāda ka pēc 21 jau biji prom no turienes...

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14789
Manīts: pirms 4 st
Kur:

Var arī aizčāpot līdz AVIS Latvijas pārstāvniecībai. Lai arī vairumā gadījumu tie ir dažādi franšīzes uzņēmumi, tomēr AVIS marku centīsies uzturēt pienācīgā līmenī, un, jādomā, varētu iesaistīties  Tavas problēmas risināšanā.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 23 ned
Kur: RIX

Domāju, ja līdz šim kontaktētie Avis pārstāvji neizrāda nekādu interesi kļūdas labošanā, tad optimālais variants laika taupīšanas ziņā ir ziņot bankai, prasīt chargeback un miers. Atdos naudu bez liekām runām.

RX
Lietotāja RX attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/07/2009
Ziņas: 3863
Manīts: pirms 4 st
Kur:

Bija līdzīga problēma Barselonā. Ierados 10min pirms galējā nodošanas termiņa, bet priekšā rinda. Palūdzu atvainošanos klātesošajiem par traucēšanu un pajautāju darbiniekiem, vai būs Ok, ja es atslēgas vienkārši atstāšu, bet viņi tālāk visu noformēs paši. Ja saskādējis neko neesot, tad varot tā darīt. Mājās, protams, konstatēju, ka par vienu papildus dienu noplēsa gan. Par tādu chargeback nezināju, un droši vien neko nepanāktu bez papīrīša par nodošanu. Bet palīdzēja vietējais AVIS, un naudu atguvu. Mācību arī ieguvu, ka atslēgas mest atgriešanas kastītē tikai tad, ja pie letes nav darbinieku.

miciits
Lietotāja miciits attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 16/02/2014
Ziņas: 94
Manīts: pirms 31 ned

Liels paldies par padomiem. Nebiju iedomājies par sakontaktēšanu ar LV Avisu.

Uzzvanīju, atbildēja patīkama sieviete, pastāstīju par situāciju un uzņēmās uz sevīm visu noskaidrot un nokārtot.

Došu ziņu par rezultātu.

DJ
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/01/2013
Ziņas: 432
Manīts: pirms 30 ned
Kur: Rīga

Ir bijis, ka jākārto dienvideiropas problēmas Latvijas Avis, Budget, Europcar un visu cieņu mūsējiem, ļoti laipni un pretimnākoši, tikai, ja tie dienvidnieki negrib, tad piespiest viņus nevar, citas naudas lādites Wink

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 23 ned
Kur: RIX

Katrs protams dara kā uzskata par ērtāku, bet manā uztverē, ja kantoris rīkojas ļaunprātīgi / uzkrītoši nolaidīgi, tad kādēļ tērēt savu laiku, mēģinot viņus pierunāt nokārtot visu pa labam? Iesniedzam bankā chargeback prasību, banka visu izdarīs, gan piekļūs pie viņu naudas lādītes, lai atdotu nošmaukto summu, gan vēl uzliks papildus sodu par pamatotu klienta sūdzību, turklāt ar minimālu laika patēriņu no jūsu puses… Interesanti, kas daudzus attur tā rīkoties?… Piesardzība iesaistīt banku?

Dzo
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/10/2013
Ziņas: 156
Manīts: pirms 14 st

Juris rakstīja:

Katrs protams dara kā uzskata par ērtāku, bet manā uztverē, ja kantoris rīkojas ļaunprātīgi / uzkrītoši nolaidīgi, tad kādēļ tērēt savu laiku, mēģinot viņus pierunāt nokārtot visu pa labam? Iesniedzam bankā chargeback prasību, banka visu izdarīs, gan piekļūs pie viņu naudas lādītes, lai atdotu nošmaukto summu, gan vēl uzliks papildus sodu par pamatotu klienta sūdzību, turklāt ar minimālu laika patēriņu no jūsu puses… Interesanti, kas daudzus attur tā rīkoties?… Piesardzība iesaistīt banku?

Tīri statistikai - cik reizes Tev, Juri, ir veiksmīgi apstrādāta chargeback prasība ar minimālu laika patēriņu?

Es esmu mēģinājis divreiz (ok, tie nebija tieši chargeback pieprasījumi, bet vairākkārtējas konsultācijas ar konta menedžeri). Abos gadījumos bez rezultātiem, jo banka tā pat prasa pierādīt, ka tu neesi kamielis.

Pirmajā gadījumā autonoma pēc vairāk kā pusgada novilka 30eur par "stāvēšanas pārkāpuma protokla" izskatīšanu. Un bankai pietika ar autonomas atsūtītu apliecinājumu, lai gan pašu protokolu līdz šai dienai neesmu saņēmis. Apliecinājumā gan bija norādīts datums un laiks, kurā teorētiski atrados norādītajā pilsētā, tāpēc tālāk lietu nevirzīju.

Otrajā gadījumā novilka ~100eur par "damage of doors", jo nepaņēmu autonomas apdrošināšanu. Lieki teikt, ka manas lietošanas laikā nekādi bojājumi netika izdarīti, bet banka arī teica, ka, pamatojoties uz šādu autonomas ar roku rakstītu papīriņu (kuru pašam nācās izspiest no autonomas), sūdzības iesniegšana rezultātu nedos. Toreiz gan 9 mēnešu laikā visu atrisināju ar worldwideinsure (pie tam viņi sava bardaka dēļ atmaksāja 2x, bet tas jau ir cits stāsts). 

Par atturēšanu pieprasīt chargback - pieļauju, ka lielu daļu attur noteikumi par nepamatotas sūdzības izskatīšanas soda naudu. Un tas, ka otrreizējs mēģinājums pierādīt, ka tu neesi kamielis, varētu būt vēl sarežģītāks.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14789
Manīts: pirms 4 st
Kur:

Dzo rakstīja:

Pirmajā gadījumā autonoma pēc vairāk kā pusgada novilka 30eur par "stāvēšanas pārkāpuma protokla" izskatīšanu. Un bankai pietika ar autonomas atsūtītu apliecinājumu, lai gan pašu protokolu līdz šai dienai neesmu saņēmis. Apliecinājumā gan bija norādīts datums un laiks, kurā teorētiski atrados norādītajā pilsētā, tāpēc tālāk lietu nevirzīju.

Man bija līdzīga situācija ar AVIS Francijā un Citadeles banku. Toreiz gan lietotā karte bija Amex, tā kā naudas atgūšanas procedūru pēc ''juriss'' skaidrojumiem īsti nevar saukt par chargeback, bet, manuprāt, lietas būtību daudz tas nemaina.

Vairākus mēnešus pēc nomas beigām no konta par labu AVIS pazuda 140 EUR. Aizrakstīju šiem, nedēļa bez atbildes, rakstu sūdzību bankai. Banka izskatīja, vēl pēc pāris mēnešiem saka, ka viss esot kārtībā, nauda noņemta pamatoti, autonoma atsūtījusi nepieciešamos dokumentus. Nu, tad rādiet man ar, es saku. Atsūtīja blāķīti ar skenētiem papīriem, no kā izriet, ka AVIS iekasējuši 4x35 EUR par četru dažādu policijas protokolu apstrādi. Es atkal šiem - bet kur tad paši protokoli??? Īsāk sakot, turpmāko pāris mēnešu laikā autonoma tā arī nespēja nekādus protokolus uzrādīt, līdz ar to nauda tika atgriezta. Viss process gan aizņēma apmēram pusgadu.

Gribu piebilst, ka man nekad bankas nav noņēmušas naudu par it kā nepatiesas sūdzības apstrādi, arī tad, ka naudu nav izdevies atgūt. Lai sūdzība būtu pamatota, pietiek ar to, ka sūdzības iesniegšanas brīdī man nav zināms, par ko nauda noņemta, un tas vienmēr tā ir bijis - autonomas parasti sevi neapgrūtina ar klientu informēšanu. 

Tēmas autora aprakstītajā gadījumā ''chargeback'' pamatotību pierādīt nebūs grūti, īpaši, ja viņš var uzrādīt biļetes, kas apliecina, ka devies prom no valsts ātrāk, nekā autonomas uzrādītajos papīros kļūdaini ierakstīts. Grūtāk būs pierādīt, ka mašīna atgriezta ar pilnu bāku, ja noma apgalvo, ka ar tukšu, bet te gan ir loģiskas pretrunas - ja noma nezin, ka auto viņiem atgriezts līgumā noteiktajā datumā, nevis vairākas dienas vēlāk, tad viņi arī nevar zināt, kāds degvielas daudzums tajā bija noteiktajā datumā - un tad jau ir loģisks pamats ticēt klienta apgalvojumam. Visticamāk, ka nepareizajā datumā mašīnu ar tukšu bāku atdevis jau nākamais klients.

 

Lei Fengs
Lietotāja Lei Fengs attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/07/2013
Ziņas: 10625
Manīts: pirms 8 st

 Iepriekš bija atsevišķa tēma par autonomu. Nu jau esmu nobijies ne pa jokam! Vecās, pofigistiskās metodes vairs neiet cauri. Apgreidoti letes vīri un meitenes stabili iestājas par savas firmas lielmanageru izstrādātiem likumiem un kaut vai staigā kājām, bet nepakļausies piedāvātajiem noteikumiem.

 Fiksi jāskatās, kas darās piebloķētajā summā! Vai nav veikta brīva frīstaila improvizācija svešā kabatā. Mūsu nākotne-autostops!Smile

 

 

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 23 ned
Kur: RIX

Dzo rakstīja:

Tīri statistikai - cik reizes Tev, Juri, ir veiksmīgi apstrādāta chargeback prasība ar minimālu laika patēriņu?

Man vienreiz (vienreiz esmu prasījis un prasība tika apmierināta). Process vilkās pāris mēnešus, bet minimāls laika patēriņš no manas puses tādā ziņā, ka pietika ar pāris e-pastiem bankai, tālāk vienkārši bija jāpagaida.