ASV atcelts lidojums — refund atsaka

14 atbildes [Pēdējā ziņa]
iglici
Lietotāja iglici attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/04/2013
Ziņas: 580
Manīts: pirms 2 ned

Sveicināti biedri!

Sniedziet padomu!

4pax (2 bērni)

Origināli bija nesavienotais lidojums 5.06.2020(BT) RIX-CPH , (United) CPH-YYZ-LAX + LAX-VIE-CPH, (Norwegian)CPH-RIX .

Norwegian un BT atcela lidojumu - refund pieprasīts, BT jau atmaksājis, Norwegian vēl gaidu.

ASV posms pirkts United mājaslapā, taču izpildīja lidojumus Canadian un Austrian. Pagājušonedēļ Canadian un Austrian savus posmus atcēla.

United pieprasīju refund.

United pasūtīja - citāts:

The ticket you purchased is non-refundable and your travel was not impacted by one of our eligible refund scenarios (see below). Therefore, we are unable to refund your ticket.

You do have flexible options to use the value of your ticket for future travel:

  • You can rebook your travel now and use the value of your ticket towards that travel. Change fees may apply*
  • You can cancel your existing travel and keep the value as a future flight credit which can be used on United or our partner airlines. Change fees may apply*
  • *Many of our existing tickets are eligible for change fee waivers and extended validity for 24 months from ticket purchase date. View the eligible options for your ticket here.
    Eligible Refund Scenarios for Non-Refundable Tickets:
    A ticket affected by a significant schedule change (i.e., by more than 6 hours from the original departure/arrival times); a flight cancellation where no re-accommodation options were available; or a ticket covered by our 24-hour Flexible Booking Policy.

 

Un sestdien United atsūtīja izmainītu rezerāciju, kur lidojumus izpildīs Lufthansa.

Protams, ka šobrīd netaisos lidot!

Kā jūsuprāt būtu jārīkojas?

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 9629
Manīts: pirms 3 st
Kur:

Prasi bankai chargeback.

iglici
Lietotāja iglici attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/04/2013
Ziņas: 580
Manīts: pirms 2 ned

orsons21 rakstīja:

Prasi bankai chargeback.

Ko teikt bankai kā pamatojumu? United tachu neatsaka - lidojums notiek.

 
 

 

 

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 6259
Manīts: pirms 10 st

Ja lidojums notiek, tad nav pamatojuma CHARGE BACK procesam.

Pamēģini vēlreiz UNITED pamatot sava lidojuma neiespējamību ar to, ka

United States

Published 27.05.2020
1. Passengers who have transited or have been in Austria, Belgium, Brazil, China (People's Rep.), Czechia, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Iran, Ireland (Rep.), Italy, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland or in the United Kingdom (excluding overseas territories outside of Europe), in the past 14 days are not allowed to enter the USA.
Avots:

https://www.iatatravelcentre.com/international-travel-document-news/1580...

Tikai jāpārbauda arī vēl no citiem avotiem, vai tiešām LV dzīvojošie un arī citu Eiropas valstu iedzīvotāji nedrīkstēs iebraukt ASV arī no 5.06.2020. Un kas tie par UNITED izdomātajiem eligible refund scenarios? Neko par tādiem UNITED lapā un tavā saitē netradu. Pandēmiju jau nevarēja paredzēt. Ja pandēmijas dēļ ASV nevar iebraukt, tad vajadzētu tam UNITED godu prast un vai nu atdod naudu vai naudas vietā kaut vai izsniegt vaučerus kā to tagad dara Eiropas aviokompānijas.
 
orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 9629
Manīts: pirms 3 st
Kur:

Nu kā tad notiek, ka nenotiek! Kurš tad rakstīja, ka kanādieši un austrieši savus posmus atcēluši!?

Tas, ka pret Tavu gribu pārliek uz pavisam ko citu, neko šajā situācijā nemaina, Tevis pirktie reisi nenotiek.

Viestur - vaučeris jau arī tiek piedāvāts (future travel credits), tāpat tiek piedāvāts pārrezervēt uz citu datumu. Bet, ja gribas naudu, tad vai nu chargeback, vai arī var čakarēties ar PTAC analogu izlidošanas valstī (Dānijā) - es kaut kur lasīju, ka ir ES lēmums, ka aviokompānijas nedrīkst savas problēmas risināt uz pasažieru rēķina, nauda ir jāatdod, ja tā tiek pieprasīta. Un, ja izlidošana no ES, tad šie lēmumi ir United saistoši.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 6259
Manīts: pirms 10 st

Man gan liekas, ka, ja lidojums paredzētajā laikā notiek, bet ar citu aviokompāniju, tad tur ar CHARGE BACK nekas varētu nesanākt, ja vien LH neatcels savus paredzētos lidojumus uz ASV, jo, cik saprotu, paredzētais galamērķis tiks saniegts, pārsēžoties citur. Reālajā dzīvē bieži vien ir gan CODE SHARE lidojumi, gan arī pēdējā brīdī lidaparāts nomainīts uz citas aviokompānijas lidaparātu, gan arī lidojums tiek pārmaršrutizēts caur citiem tranzīta punktiem dažādu iemeslu dēļ. Kaut kā nevaru iedomāties, ka varētu prasīt CHARGE BACK par to, ka SMART LYNX vietā reisu precīzi pēc saraksta izpildīja BH AIR vai FRA vietā pārsēšanās notiks MUC. Gan jau arī bankas zina, ka COVID-19 laikā reisus atceļ, pārceļ, robežas slēdz un gandrīz nekas vēl ilgu laiku nenotiks kā paredzēts, arī lidojumi.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 9629
Manīts: pirms 3 st
Kur:

Gan jau, ka nav precīzi tajos pašos datumos un laikos. Lai vai tur kā, regula skaidri nosaka, ka, ja lidojums ir atcelts, tad pasažierim PĒC VIŅA IZVĒLES pienākas rerouting vai refund. 

Līdz šim bieži ir bijis otrādi, kompānija pārtrauc lidot kādā maršrutā, un cenšas piedāvāt refund kā vienīgo opciju, nedodot vietā citu aviokompāniju reisus. Tagad viss ir mainījies, tiek uzspiests rerouting, jo neviens šodien negrib dot refund.

Var sūdzēties Dānijas patērētāju sargiem, tas neapšaubāmi neatbilst regulai, bet šajos juku laikos pilnīgi drošs par iznākumu nevar būt. Un tas būs šausmīgi ilgi. Chargeback droši vien būs ātrāks variants. Te gan arī ir lasīts, ka Amerikā bankas Covid dēļ atsaka, bet no Latvijas ir arī pozitīvas ziņas. Es droši vien šautu abos virzienos.

iglici
Lietotāja iglici attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/04/2013
Ziņas: 580
Manīts: pirms 2 ned

orsons21 rakstīja:

Gan jau, ka nav precīzi tajos pašos datumos un laikos. Lai vai tur kā, regula skaidri nosaka, ka, ja lidojums ir atcelts, tad pasažierim PĒC VIŅA IZVĒLES pienākas rerouting vai refund. 

Līdz šim bieži ir bijis otrādi, kompānija pārtrauc lidot kādā maršrutā, un cenšas piedāvāt refund kā vienīgo opciju, nedodot vietā citu aviokompāniju reisus. Tagad viss ir mainījies, tiek uzspiests rerouting, jo neviens šodien negrib dot refund.

Var sūdzēties Dānijas patērētāju sargiem, tas neapšaubāmi neatbilst regulai, bet šajos juku laikos pilnīgi drošs par iznākumu nevar būt. Un tas būs šausmīgi ilgi. Chargeback droši vien būs ātrāks variants. Te gan arī ir lasīts, ka Amerikā bankas Covid dēļ atsaka, bet no Latvijas ir arī pozitīvas ziņas. Es droši vien šautu abos virzienos.

Jaunais lidojums ir tieši tajos pašos datumos, ar noklūšanu galamērķī 8.57 PM (oriģināli bija 6.59 PM)

Jaunais maršruts: CPH-FRA-IAD-LAX; LAX-IAD-FRA-CPH

iglici
Lietotāja iglici attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/04/2013
Ziņas: 580
Manīts: pirms 2 ned

Biletes pirku ar SWED Zelta kredītkarti

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 19673
Manīts: pirms 3 st
Kur: RIX

Ja lidojums atcelts, Tava izvēle, vai dabūt vietā citu vai naudas atmaksu. Tur nevar būt pat diskusiju, vienalga, vai jaunie piedāvātie ir tajā pašā minūtē vai nē. Tam ir nulle nozīmes.

Var arī prasīt chargeback, pamatojoties uz to. Var United piedraudēt, ka taisīsi chargeback.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 6259
Manīts: pirms 10 st

Nu jā, bet banka, kurai pieteikts CHARGE BACK noteikti prasīs, kāds ir iemesls tam, ka ielidošana galamērķī 1 st. un 58 min.vēlāk vairs nederēs. Bet mēģināts nav zaudēts. Par apdrošināšanu - man SWED apdrošināšana atteica atmaksāt neatceļamas viesnīcu rezervācijas izmaksas, kaut pirkts ar ar to pašu SWED MC GOLD, jo pandēmijas laikā gūtos zaudējumus nesegšot, kaut viesnīca pirkta, pirms VVAO izsludināja pandēmiju. Arī pēc regulas par tik īsu nokavējumu nekas "nespīd". Un man liekas, ka vairāk "jāspiež" pašu aviokompāniju uz uz to, ka LV valstspiederīgie vismaz šobrīd netiks ielaisti ASV noteikto ceļošanas aizliegumu dēļ. Nav jēgas doties uz CPH, lai to izbaudītu.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 19673
Manīts: pirms 3 st
Kur: RIX

Viestursp1 rakstīja:
Nu jā, bet banka, kurai pieteikts CHARGE BACK noteikti prasīs, kāds ir iemesls tam, ka ielidošana galamērķī 1 st. un 58 min.vēlāk vairs nederēs.

Banka neko tādu nevar prasīt, ja likums saka, ka atcelšana = iespēja izvēlēties atmaksu…

Chargeback ir par to, ka nauda pretlikumīgi netiek atdota.

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 3663
Manīts: pirms 2 st

Viestursp1 rakstīja:

Par apdrošināšanu - man SWED apdrošināšana buldur buldur buldur

un kāpēc te pēkšņi par apdrošināšanu? neviens te neko par apdrošināšanu nebija minējis.

Ance
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/11/2008
Ziņas: 13
Manīts: pirms 6 d

Labdien!

Vai kāds zin par Norwegian lidojumu maiņu. Man tika atsūtīta ziņa, ka lidojuma uz Zveidriju datumi ir mainīti. Lidot uz Zviedriju protams, ka vairs negribu, un ja gribētu, tad tie piedāvātie datumi arī būtu pavisam nederīgi.

Vai pēc zemāk minētā, gadījumā ja atcelšu lidojumu, naudu man neatmaksās? lidojuma maiņa, kurai nepiekrītu, taču ir notikusi viņu dēļ?..

Your booking has changed

We're sorry to inform you that there has been a change to your booking. There could be a number of reasons why this has happened, but we really hope it doesn't cause too much inconvenience to your travel plans.

Please check the changes and see what options are available to you.

Kad iet uz "Cancel booking"minēts:

Cancel reservation

You have selected to cancel your reservation. Please confirm

Please note that the reservation you are about to cancel is non-refundable.
Please see the fare rules for our ticket types.

A

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 9629
Manīts: pirms 3 st
Kur:

Protams, ka, ja datumi ir mainīti, Tu vari izvēlēties naudas atmaksu. Neaizpildi to muļķīgo formu, ja jau saka, ka non-refundable, mēģini kontaktēt citādā veidā un izteikt savu vēlmi atgūt naudu. Ja nekas nelīdz, tad vienmēr jau paliek chargeback.