Jautājums par Eiropas Amazon (.DE, .IT, .ES, .UK, .FR) standarta piegādi.
Tiešām amazon piegādā līdz durvīm ar kurjeru pat tad, ja izvēlēta standarta piegāde?
Vismaz tā man te saka kolēģi, kuri nesen kaut ko sūtījuši.
Manā izpratnē "lēnā" (standarta) piegāde ir piegāde pa parasto pastu līdz tuvākai pasta nodaļai un tad pasta kastē tiek iemests papīrītis, ka jāiet saņemt uz pastu. Vismaz tā kādreiz bija.
Iespējami visi tavi nosauktie piegādes veidi, kā arī versija, kad vācu DHL sūtījumu nodod Itella.lv un tā paciņu bez jautājuma tev, atstāj kādā pakomātā.
Precīzu piegādes veidu tev neviens nepateiks, kamēr nebūs "tracking number".
Ne vienmēr piegādā līdz durvīm. Parasti iepērkos amazon.de, izmantojot standarta piegādi. Ja piegādā UPS vai DHL, tad piegāde bija līdz durvīm. Vajadzības gadījumā ar kurjeriem pat varēja sazināties un mainīt saņemšanas adresi.
Citos gadījumos ir papīrītis (vai tikai īsziņa) ar paziņojumu, ka jāiet uz pastu.
Droši vien, ka pirms pirkšanas var atrast, kā prece tiks sūtīta. Man šķiet, ka lēta un/vai ķīnas izcelsmes prece sūtās pa parasto pastu un galā ir papīrītis pastkastē.
Papīrīšu vietā man Latvijas Pasts jau sen kā sūta īsziņas.
Vissliktākā pieredze no amazon.de ir DHL Vācijā un tālāk itella.lv Latvijā. Piegādā līdz namdurvīm, bet komunikācija no kurjera puses nekāda. Labi ka biju mājās...
Man piegādi sola sestdien, kas visu to padara vēl neskaidrāku (sestdienās vispār piegādā ?). Izsekošanas numura vēl nav.
Vissliktākā pieredze no amazon.de ir DHL Vācijā un tālāk itella.lv Latvijā. Piegādā līdz namdurvīm, bet komunikācija no kurjera puses nekāda. Labi ka biju mājās...
Jā, man tieši tāpat. Radies iespaids, ka kaut kur šajā kombinācijā pazūd saņēmēja telefona numurs, kurš ir pasūtījumā, bet uz pakas nav, tāpēc Itella vnk nezina, kā sazināties. Esmu sapratusi, ka vienkāršāk jau laicīgi piezvanīt Itellai un paziņot viņiem to telefonu, tiklīdz ir skaidrs, ka paka nāks caur viņiem. Sestdien gan diez vai kāds to paku vedīs, ja nu vien uz pakomātu.
Es regulāri pasūtu .de uz viesnīcu, vienmēr līdz durvīm ir bijis, izvēloties DHL piegādi.
Man kaut kā ar Itellu veicies - pēdējais pasūtījums, pasūtīts no .es Amazon (vienmēr iesaku salīdzināt cenas .de, .it, .es, .fr) tika pasūtīts 15dec un Itella piegādāja līdz durvīm 19dec, Amazon solītā 27dec vietā (standarta piegāde, pārvadātājs Posti.fi = Itella).
Ar Amazon.de piegādi man parasti ir kā ar bitēm - nekad neuzzināšu kādā veidā nāks paka, kamēr viņa nebūs atnākusi. Ir bijis gan pasts parastais ar papīrīti, gan DHL, gan UPS kurjeri pie durvīm, gan Itellas automātiskais pakomāts. Gan DPD kurjeri, kuram vienmēr pati novirzu uz pakomātu. Pilnīgi bez jebkādām kopsakarībām pie pasūtīšanas.
Lai būtu jautrāk, sūtījumu amazon sadalījuši 2 daļās (būs 2 sekošanas numuri).
Viens jau ir. Rakstīts, ka "Delivery by Posti".
Iemetot to google, izskatās, ka Somijas pasts, kas pēc zahuj teiktā ir Itella.
Piegāde izmainījusies šai precei par 1 dienu ātrāk.
Vakar Honkongā sākās Starptautiskā finansu nedēļa (IFW, http://www.internationalfinancialweek.com/) un tas lieliski sapas ar Air Asia maka piegādi. Kā patīkams un daudzsološs punkts uz i būtu noslēguma pasākums: "atvēršanas-atklāšanas svētki Hanzas peronā". Daudz nebūsim, aptuveni 40-50gb!
Biedra Lei komentāru necentos izprast.
Esošais maks tika nopirkts 2014.gada pēdējā dienā veikalā "Rīgas Modes", tātad, izmantojas jau 5 gadus un ir maķenīt jau nolietojies. Galvenais iegādes iemesls gan ir cits.
Pēdējā lidojuma laikā mistiskā veidā nobeidzās bezkontaktu funkcionalitāte vienai no manām nebanku izdotajām kartēm. Funkcija lieliski darbojās pēdējā tranzītlidostā pirms atgriešanās LV, bet LV vairs tikai ar PIN & CHIP (sazinājos ar palīdzības dienestu un bez liekiem jautājumiem tika atsūtīta jauna karte).
Vienīgais iracionālais izskaidrojums - kaut kādā veidā daudzās lidostu pārbaudes nobeidza bezkontaktu funkciju. Tāpēc, sirdsmieram, izdomāju, ka vajag maku ar RFID. Katram gadījumam.
Lai būtu jautrāk, sūtījumu amazon sadalījuši 2 daļās (būs 2 sekošanas numuri).
Viens jau ir. Rakstīts, ka "Delivery by Posti".
Iemetot to google, izskatās, ka Somijas pasts, kas pēc zahuj teiktā ir Itella.
Piegāde izmainījusies šai precei par 1 dienu ātrāk.
Nu jā, Itella ir Posti grupas uzņēmums:
Un itellai kurjeri ir briesmīgs zoodārzs - var būt arī šoferis no malas, kurš, cita starpā, aizved kaut ko priekš itellas.
Posti.fi piegādēm var sekot te - https://www.posti.fi/en/tracking#/?lang=en
Tā sekošana, kas ir amazonā, laikam jau vidusposmu neparāda vai parāda ar lielu novēlošanu.
Kā ir - amazon (šoreiz .co.uk) taisa pre-auth pilnai pirkuma summai un pēc tam īsto transakciju vai nē ? Tik reti kaut ko sūtu, ka esmu jau aizmirsis
Papildināts:
Atbildu pats. Uzreiz noņēma (rezervēja) pilnu summu. Izskatās, ka pre-auth nebija.
Kā ir - amazon (šoreiz .co.uk) taisa pre-auth pilnai pirkuma summai un pēc tam īsto transakciju vai nē ? Tik reti kaut ko sūtu, ka esmu jau aizmirsis
Papildināts:
Atbildu pats. Uzreiz noņēma (rezervēja) pilnu summu. Izskatās, ka pre-auth nebija.
Parasti jau ir pilnas summas rezevācija (nezinu nevienu gadījumu, kad tā nebūtu). Un tad, kad tirgotājs iesūta bankai reālo darījumu - tad summas var atšķirties, vai tik iesūtītas vairākas atbilstoši piegādēm.
Amazon atvēris bodi Zviedrijā!
amazon.se
Eiropas Amazonā mēdz būt atlaides uz "melno piektdienu" ? Tikai dažām precēm vai visām?
Nesekoju līdzi tādām lietām, bet šoreiz ir viena vai divas datorpreces, kuru nopirkšanu varētu kaut cik attaisnot, ja būtu atlaide.
Eiropas amazonēm jau tagad ir “early black friday deals”. Attiecīgi black friday nedēļā būs daudz vairāk precēm atlaides. Pilnīgi visam, šķiet, nekad nav atlaide, bet ļoti daudz kam ir. Prognozēt vai Tevis noskatītai precei būs atlaide uz black friday ir diezgan neiespējami.